Mannen ik snap er niks van.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 10:24

Mijn smid is ook een vrouw! En ze is een goeie hoefsmid ook! Maar of ze vreemd gaat met mannelijke klanten...... NEH! Is ze te degelijk voor.

De hond is de betere mens


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 13:07

Als hij vreemd gaat met jou, waarom zou hij het dan ook niet bij jou doen btw?!

Vincent15
Berichten: 61
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 13:57

Avanti schreef:
Als hij vreemd gaat met jou, waarom zou hij het dan ook niet bij jou doen btw?!

Hij gaat niet met mij vreemd omdat hij de kans niet krijgt.

Maar wat is vreemdgaan daar denken mensen nogal verschillend over?

HerbyS

Berichten: 13
Geregistreerd: 06-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:21

Vincent15"]
[quote="Avanti schreef:
Maar wat is vreemdgaan daar denken mensen nogal verschillend over?





Daar heb je gelijk in...de één ziet een slippertje maken door de vingers Cool Terwijl de ander helemaal over de rooie gaat van een kus... Scheve mond
Maw....tis nogal persoonlijk..

Maar wat jouw verhaal aangaat. Schijnbaar heeft hij sterke twijfels ( aan jou) maar vooral aan zich zelf...En probeert hij jou schuldig te laten voelen ofzo??? Nee das lekker ...


Je bent dus wel tweede keus...zo zie ik 't.

Iig suc6 ermee

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:05

Herby, dat is iets totaal anders wat je zegt. Kussen en slippertjes vallen onder vreemdgaan (en dan bedoel ik wel een echte kus), het is aan de partner hoe groot het probleem is dat er uit volgt.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

HerbyS

Berichten: 13
Geregistreerd: 06-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:24

Dat is wat ik zeg, dat het voor een ieder héél persoonlijk is...vandaar die twee uiterste die ik hierboven schreef.Vreemdgaan is een heel breed begrip.En iedereen denkt daar het zijne over....

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 23:58

Even advocaat van de duivel spelen:
Als hij niet gelukkig is met zijn vrouw en denkt met jou gelukkiger te worden dan kan ik me voorstellen dat hij daar voor wil gaan. Als hij kinderen heeft en niet zeker weet of t met jou wat wordt, kan ik me best voorstellen dat hij 'niet alles overhoop wil halen'.

Vanuit jou gezien begrijp ik wel dat je t een vervelend verhaal vindt en ik zou me ook zeker niet laten pushen. Meer dan wat je nu voor m voelt, kun je m niet geven en je kunt hem geen garanties geven.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 00:04

Manon 2 schreef:
Meer dan wat je nu voor m voelt, kun je m niet geven en je kunt hem geen garanties geven.

Dus moeten ze er beide gewoon niet aan beginnen. Kans op brokken is veel te groot en ik denk dat hij dat ook wel aanvoelt.

Vincent15
Berichten: 61
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 13:47

De rede die hij geeft is dat hij me eerst beter wil leren kennen...
Waarop ik antwoorde wat wil dan nog meer weten.
Hij kent mijn vrienden, weet wat ik elke dag doe, gaat met mij mee naar de activiteiten die ik doe. Hij weet hoe ik ben als ik ziek, hoe ik ben als ik vrolijk ben en hoe ik ben als ik het leven niet meer zie zitten. Enige wat hij niet weet is hoe ik ben als ik intiem met hem ben.
Enige wat ik van hem hoe hij is als hij bij me op bezoek is of met mij mee gaat. En de rest houd hij angstvallig voor mij verborgen. Zodra hij in de auto stapt, stop mijn informatie over hem. Wist niet eens hoe zijn kinderen heette, daar heb ik hem eerst een paar keer om moeten vragen en dat heeft hij mij twee maanden geleden verteld.
Dus wie moet wie nu eerst leren kennen???


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 130123, _Bonte_, afkepieteke, Amazonbot, Eleadoras, Facebook, Femek2902, Glenda, GrapeshotBot, inge_romeo, noviceh, Paardennamen, Suliko, Touchem, Yentaah, zuperzmoker en 118 bezoekers