Het lukt me niet er positief over te zijn.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 16:54

IngridM schreef:
maar ja, schoonouders vinden het soms nogal ERG moeilijk om iets aan te nemen van schoondochter he...............(grote ergenis hiero....) Cool


Idd, ik heb wel eens eerder een ergernis hier opgeschreven. Gingen ze met kerst rauw vlees zitten snijden met hun gewone bestek op hun bord waar ze daarna van gingen eten. Ze deden net alsof ik daarvan wat zei om hun te pesten, ik was bijna opgestapt. *LOL* Mijn vriend heeft daar overigens ook wel last van, denkt ook vaak dat ik wat zeg alleen om hem te pesten.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 16:57

Het vakantieparkje heet vanaf nu ook het "rampdorp", hadden ze zelf verzonnen, ik vond het wel erg origineel. *LOL*:)):))

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:57

hihi, dat gaan ze geen 2 jaar volhouden dat kan niet.. Tong uitsteken

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:07

Voor hun is het misschien een droom die uitkomt, en staren ze zich helemaal blind op de zaken die er bij komen kijken en zo te horen ook problemen Knipoog
Gewoon lekker laten, en eventueel op tijd aangeven dat je het niet trekt om er nog samen met je vriend heen te gaan. Of de hamer pakken en er iets leuks van proberen te maken, want niet iedereen kan zich zo'n buitenhuisje veroorloven natuurlijk Lachen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 17:13

Nou, het vreemde is, dat ze in Zuid Frankrijk een huisje kunnen huren wat echt super gelegen is en helemaal niet duur is. Waarom dan perse een eigen huisje en als je dan zo graag een eigen huisje wil, zoek er dan eentje in de streek waar je weet dat het goed is en staar je niet blind om het "hebben". Overigens gaan ze nog steeds naar dat huisje in Zuid Frankrijk, ze hebben zelfs weer een maand geboekt in augustus.

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:14

Ik woon in Ketelhaven... en dat is ook in VVE 'vorm'... Nooit problemen hier, er zijn gewoon een aantal goede regels gesteld en dat werkt goed. Tja, voor de rest... Negative is my middle name, dus ik kan je ook niet op positieve punten brengen met dit Lachen

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 19:19

wat is VVE vorm eigenlijk......

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 09:21

Girl In The Mirror schreef:
Ik woon in Ketelhaven... en dat is ook in VVE 'vorm'... Nooit problemen hier, er zijn gewoon een aantal goede regels gesteld en dat werkt goed.


Wordt jullie bestuur gevormd door de bewoners zelf of is er een buitenstaander die toezicht houdt?