Ik ben echt heel erg verdrietig

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Ik ben echt heel erg verdrietig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 12:19

Verdrietig Verdrietig Ons hondje heeft vanochtend onze kittens van iets meer dan een week oud doodgebeten Verdrietig Verdrietig

De kittens lagen op de slaapkamer, en vanochtend gingen we naar de markt en we hebben 2 keer gecontroleerd voor de deur. Kwam ik zostraks thuis... Overal bloed en 3 dode babykatjes in de slaapkamer... doodgebeten Huilen Huilen Huilen Ik voel me zo schuldig, als ik niet weg was geweest dan hadden ze gewoon nog geleefd. Ze hadden de oogjes net open.. Moederpoes zorgde er gewoon zo goed voor.... Ze hadden alledrie zelfs al een baasje... Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Ik voel me zo rot.... Verdrietig Verdrietig
Ik heb gewoon een hekel aan mezelf.... Huilen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:20

aaaah wat verschrikkelijk zeg! sterkte meis Ach gut

maar als je de deur goed hebt gecontroleerd dan is het echt niet jouw schuld!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:22

wat erg!!
maar idd als je deur goed hebt gecontroleerd, kan je er nix aan doen! Waar was de moeder poes eigenlijk?
Ach gut

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 12:24

De moederpoes lag nog gewoon in de kast waar ze de kittens had Verdrietig
De kittens lagen verspreid door de slaapkamer Huilen
Ik heb haar de kittens nog even laten zien alledrie zodat ze zag dat ze dood waren, alleen ze begon ze gewoon weer te likken, waarop ik de kleintjes heb gepakt en in een doos heb gedaan en in de douche heb gezet Huilen

Ik voel me echt k*t Huilen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:26

Wat erg voor je zeg.
Dit zijn van die dingen die nou eenmaal gebeuren, het klinkt dom maar het is echt zo. Tuurlijk als je niet weggegaan was was het misschien niet gebeurt. Dit is gewoon echt iets waar je echt niks aan kan doen, je hebt het nog gecontrolleerd. Meer kan je niet doen.

Heel veel sterkte ermee, en geef jezelf niet de schuld he. Ach gut

Bijna klaar met mijn opleiding!!!

Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:27

jeetje wat rot. Veel sterkte en verwen moederpoes maar lekker, want die zal nog wel even gaan zoeken Ach gut

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:27

WAt is dat nou voor een hond? zoiets zou polleke echt nooit doen!

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:27

Ahw,dat is klote

Klotehond,sorry heb het al niet zo erg met honden,maar dit bevestigd het nog meer voor me,hoewel jij je hond natuurlijk wel erg leif vindt..

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:28

Ik vraag me af of je hond altijd zo fel op katten reageerd. Een hond die fel is op katten, is vaak door de mens zo gemaakt.

Je suis Charlie.

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:31

onze katjes zijn nu 5 weken.
onze hond is al een oudje en gromt naar ze maar dat is meer zo van ga uit m'n buurt.
maar doodbijten nee.

idd verwen die moederpoes maar goed.

en jij ook veel sterkte.
en het is niet jou schuld hoor!!!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 12:31

Ik weet echt niet waarom ze het gedaan heeft Verdrietig

We hebben verder nog 3 katten, en vorig jaar hadden we ook een nestje en daar was ze altijd heel begaan mee. Ze sliep zelfs bij moeder en kittens in de doos, en 1 katertje hebben we gehouden en dat is ook helemaal 'haar' kat, dat zijn de 2 dikste vrienden. Maar als ik er niet ben dan wil ik niet dat ze erbij zit dus dan gaat de deur gewoon dicht. Dus waarom ze deze nu gedood heeft ik weet het écht niet. Dit hadden we ook niet verwacht hoe voorzichtig we ook zijn geweest.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:32

Nou idd, wat een poedersuiker zeg! Mijn JR is ook zo'n eikel wat katten betreft, maar ik weet dat gelukkig en hij hoeft er maar naar te kijken of hij krijgt een sneer van mij.
Overigens heb ik deze JR tweedehands.

זכור

Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:32

Cassidy schreef:
Ik vraag me af of je hond altijd zo fel op katten reageerd. Een hond die fel is op katten, is vaak door de mens zo gemaakt.

Sorry, maar hier ben ik het niet helemaal mee eens. Een hond die agressief is naar mensen is uiteraard zo door de mens gemaakt. Dit versta ik toch meer onder natuurlijk gedrag. Hoe graag je ook wil dat sommige dieren goed met elkaar op kunnen schieten, soms zit het gewoon in een ras die al van nature een jachthondje is of zo. Dit hondje kan misschien wel ontzettend goed opschieten met mensen, maar kan tegelijkertijd een hekel hebben aan katten.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 12:35

Zoals je in mijn vorige bericht kan lezen, is ze dus helemaal niet fel op katten. Daarom vinden wij het ook zo raar, dat het zo plots is.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:35

Sjezes, en mensen geloven me niet als ik zeg dat mijn hondje onvervangbaar is. En toch vraag ik me af of ik ooit weer een hond zal krijgen die ik zo 100% kan vertrouwen .Ik kan haar bij mijn konijnen laten, en bij katten.. alleen bij kuikentjes vertrouw ik haar niet helemaal. Misschien onterecht maar ik durf geen risico te nemen.

De hond is de betere mens

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:36

He bah, wat ongeloofelijk naar....
Maar hoe is de hond dan in de slaapkamer gekomen? En is hij altijd al zo fel op katten?
Eén van onze honden heeft ook een bloedhekel aan katten, maar eigen katten kan hij goed mee overweg. En zeker kittens hier in huis (we hebben hier eens een moederloos opvang-nestje gehad) accepteerde hij gelijk.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:39

Desiree schreef:
Sjezes, en mensen geloven me niet als ik zeg dat mijn hondje onvervangbaar is. En toch vraag ik me af of ik ooit weer een hond zal krijgen die ik zo 100% kan vertrouwen .Ik kan haar bij mijn konijnen laten, en bij katten.. alleen bij kuikentjes vertrouw ik haar niet helemaal. Misschien onterecht maar ik durf geen risico te nemen.


Ik geloof dat wel, hoor. Mijn JR is een onbetrouwbaar sekreet, maar mijn vuilnisbak vertrouw ik met alles. Sepp heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan en ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat hij dat ook nooit zal doen.

זכור

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:39

He bah nee dat meen je niet.. Verdrietig Vel sterkte, ook voor de moederpoes. Ach gut

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:40

Sorry, waren al een aantal berichten bijgeplaatst in de tijd dat ik aan het tikken was....

Mijn kleinste hondje klimt zelfs bij de jonge konijntjes in hok, en maakt de oogjes en de neusjes schoon... Wat hij ook bij de kittens deed.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 12:42

Ja wij denken dat de kat zelf de deur van binnen heeft opengemaakt door op de klink te hangen, hoe hij anders open moet zijn gegaan weten we ook niet. Ik weet 200% zeker dat hij dicht was, ik heb 2 keer gekeken, ik ben al zo voorzichtig als de pest...

Hij is dus niet fel op katten, lees berichten hierboven Lachen

Huilen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 13:09

Robyn schreef:
Wat erg voor je zeg.
Dit zijn van die dingen die nou eenmaal gebeuren, het klinkt dom maar het is echt zo. Tuurlijk als je niet weggegaan was was het misschien niet gebeurt. Dit is gewoon echt iets waar je echt niks aan kan doen, je hebt het nog gecontrolleerd. Meer kan je niet doen.

Heel veel sterkte ermee, en geef jezelf niet de schuld he. Ach gut


idd als je thuis was gebleven was het vast een andere keer gebeurt.
Vind het echt heel erg voor je en voor moederpoes Ach gut

Langtand
Berichten: 424
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 13:19

a nee dat meen je niet.. helaas dat de natuur zo hard is he .. want eigenlijk moet je nu niet zo boos zijn op jezelf en ook niet op de hond .. jij voelt je schuldig omdat mesnen dat gevoel zo sterk hebben.

Ik hoop voor je (als je nog aan nieuwe kittens wil beginnen) dat zij niet gepakt worden Knipoog

MsN statuz >> zie AVATAR!! WERKT ECHTT!!!

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 13:27

tjee wat erg Summertje Ach gut vreselijk om ze te moeten vinden.....sterkte ook voor moederpoes Vriendjes zijn?

Citaat:
Een hond die fel is op katten, is vaak door de mens zo gemaakt.


ik heb 2 JR's gehad, allebei vanaf 6 weken oud en eentje was vanaf het begin al heel fel op katten,maar dan ook echt heel erg Scheve mond de andere niet.
Ik heb allebei de honden hetzelfde behandeld en opgevoed........en ze nooit fel op katten gemaakt!

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:03

Jemig wat erg, maar als de hond niet zo is/was heeft die dan misschien een hersenbloedinkje gehad ?
Dan hoor je ook nog weleens rare dingen ??

Sterkte ermee !!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:10

Zou er ook helemaal kapot van zijn hoor, die kleine onschuldige diertjes...

Wees aub niet boos op jezelf, dit had je nooit kunnen voorzien.

Sterkte Ach gut

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Denise_, _San87_, Anoukjuuuhh, EmptyWords, femkepien, fokfanaat, Geerten, Keizerinnnn, Knollboll, noordje, Selina, senna21, Tatjanaa, xdesix, Zira1994 en 49 bezoekers