Het weer begint weer!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 15:41

Het was inderdaad verschrikkelijk weer!
Ik heb me over mijn angst heen gezet en heb even uit het raam gekeken. Toen zag ik pas dat het eingelijk wel mooi was.
Ik deed nog een poging om er een foto van te maken, maar na 45 pogingen, ben ik maar opgehouden Haha!

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 18:47

Hier is het hartstikke lekker weer! Me ouders zitten nog buiten, net nog eindje gefietst met me paard, lekker warm nog!

germie

Berichten: 25920
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:26

Nog steeds niets gevallen, geen onweer gehad, geen regen, geen hagel, alleen maar zon. Het was hier vanmiddag zelfs 23 graden. Een beetje regen zal wel goed zijn voor de planten.
Ook afgelopen woensdag is hier eigenlijk niets gevallen, een buitje, maar ook niet meer.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:29

Hetzelfde als bij Germie!
Ik wil wel wat onweer!

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bloemetje75, Bullebeest, Cubone, DotBot, ElsbethG, Isabelle98, Jintexx, Malle_meid, Mars, MayoNeighs, Nescio18, Pieke_Gwen, Sanniejtjuh en 219 bezoekers