zere knie, iemand enig idee?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:41

Ik zou als je er echt zoveel last van heb echt naar een dokter gaan. Ik weet niet hoe je verzekerd ben, maar evt kan je doorverwezen worden voor een 'sportmedisch advies' aangezien je vooral tijdens het sporten (voor iedereen die niet op dit forum zit: paardrijden is een sport Knipoog ) er last van heb kan hij je misschien verder helpen?

(dat zou ik namelijk ook moeten doen, heb ook met sporten last van m'n knieƫn)


SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 21:56

hmm dat zou ik ook niet weten nee! Snap sowieso al niets van verzekeringen en zo.. Maar ik kijk het nog een paar dagen aan en als het niet minder wordt zal ik toch een langs de ha gaan..

Onderschriftloos :Y)

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 16:03

SuperSmurf schreef:
ja en dat heb ik dus niet. Alleen wanneer ik hem echt belast.. Ga er maar even vanuit dat ik m overbelast heb.. zal vanzelf minder worden neem ik aan?


Als je tijdelijk rust neemt wel, anders niet. Rust is echt hard nodig.
Ik loop er al meer dan een jaar mee, maar het blijft terug komen. Dus als je er vanaf bent moet je ook nog opletten

22 Januari verwachten we ons kleintje

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 16:30

nou ik heb de 'mazzel'dat ik niet meer kan rijden, aangezien mijn paard weer met een probleem kampt waardoor hij niet meer kan rijden. En.. de pijn wordt al meteen minder.. Het enige waar ik mijn knie nu echt mee belast is het fietsen en ook hier merk ik dat ik er minder last van krijg. Ik merk dus idd dat rust erg belangrijk is.. Al zal ik niet echt rust nemen, maar minder belasten moet nu dus wel.

Onderschriftloos :Y)