OMG! Ikea koopziek!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:33

Zo goedkoop? Wow! Die wil ik ook!
Alleen mijn katten gaan riet altijd slopen. Boos!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:35

Vroegah zat ik bijna elke week bij Ikea, maar op een of andere manier is de lol er voor me af. De keukenspullen vind ik kwalitatief niet echt geweldig, en zoveel plek voor nieuwe meubels heb ik gelukkig niet.

En voor geen goud krijg je me op Zaterdag die tent in. Of het moet wel 's morgens heel vroeg zijn (sta ik voor de deur voordat ze open zijn)

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:44

Ikea is zeker leuk......
Vooral toen ik mijn kamer ging doen in het nieuwe huis.
Heb mijn kamer appeltjes groen geverfd Haha!
Bij Ikea kan je tenminste ook van die leuke knalkleuren kopen. Heb er trouwens ook mijn nieuwe bed gekocht. Hij ligt super!!!!!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:09

Ik zit heeel vaak bij IKEA, maar dat komt omdat ik er werk en geloof me, dan koop je ineens veel minder; anders zit je thuis 'op je werk'!
Maar ze hebben wel heel leuke dingetjes moet ik zeggen, vooral op de kinderafdeling
En die range huisdierproducten komt ook in de andere vestigingen als hij goed loopt in de pilotvestigingen! Die wil ik ook zeker wel hebben!!
Maar eerlijk gezegd vind ik de kwaliteit van de spullen niet altijd enorm super hoor... Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen over mn werkgever Knipoog
Het design is vaak wel heel aantrekkelijk!

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:52

Ze hebben nogal veel verschillende kwaliteitssoorten is me opgevallen. Sommige dingen zitten echt heel mooi in elkaar en zijn van goed hout, andere, vaak goedkopere, meubels zijn van een stuk mindere kwaliteit. Ik heb wat kinderspullen van Ikea en die hebben tot nu toe een ruw leven doorstaan maar zien er nog mooi uit.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 17:53

Alet schreef:
Maar eerlijk gezegd vind ik de kwaliteit van de spullen niet altijd enorm super hoor... Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen over mn werkgever Knipoog
Het design is vaak wel heel aantrekkelijk!


Kijk en daarom wil ik daar altijd zo gauw mogelijk weer weg...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:09

Prima"]
[quote="Alet schreef:
Maar eerlijk gezegd vind ik de kwaliteit van de spullen niet altijd enorm super hoor... Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen over mn werkgever Knipoog
Het design is vaak wel heel aantrekkelijk!


Kijk en daarom wil ik daar altijd zo gauw mogelijk weer weg...
[/quote]

Eh..vanwege het design? Tong uitsteken
Je bent er zelf bij hoor als je die spullen koopt, en een beetje kwaliteit herken je meteen.