ik kan niet meer ...(lang verhaal)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

ik kan niet meer ...(lang verhaal)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 20:05

ik heb lang zitten twijfelen of ik dit wel zou plaatsen , maar ik zie het nu echt niet meer zitten, en ik hoop dat mensen tips voor me hebben of me een beetje op kunnen beuren

ik zal bij het begin beginnen , al maanden zit ik niet goed in mijn vel, ben veel moe, duizelig, huilbuien, depressieve buien, voel me vaak duf
gammel, vergeetachtig
ik kan me niet meer concentreren en mijn ogen laten mij in de steek

maanden lang heb ik gewoon zo doorgekachelt, ben tig keer naar de dokter geweest en heb mezelf helemaal binnestebuiten laten keren, alles was 100 %
dus ik was gezond.....
maar zo voelde ik me niet....
ik werkte op mijn tandvlees en beleefde steeds minder plezier aan de paarden
ik maakte fouten en was steeds de kluts kwijt
toen ben ik met mijn baas gaan praten en heb om vermindering van uren gevraagt. hij snapte het gelukkig en mijn uren minderden.. alleen werd het niet beter
toen mijn collega na 2 maanden ziektewet weer aan het werk ging, kon ik met hem afwisselen, en ben maar weer naar de dokter gegaan
en heb met de vuist op tafel gezegt, NU wil ik weten wat ik heb !!!
ik kan er niet meer tegen, ik word gek zo!
ik MOEST van hem stopppen met werken, hoe vreselijk ik dat ook vond, en na twee weken moest ik terugkomen
ook werd ik doorverwezen naar het ggz
hij zei dat ik dus idd hoogstwaarschijnlijk overwerkt was, wat ik eik al maanden wist dus, maar ik wilde het niet, ik wilde dat ik lichamelijk iets had, niet geestelijk!!!
maar na twee weken teruggekomen, geen verbetering, eerder verslechtering,
dus nu is het officieel, ik heb een BURN OUT

ik voel me vreselijk, en ik zie het echt niet meer zitten
alles is me teveel
ik zit nu vier weken thuis, dan zou het toch beter moeten worden?? maar nee, alles behalve dat. alles wat ik doe is me teveel
ik rijd mijn paarden en als ik de energie heb dan mest ik de stallen
maar het is me gewoon niet gegunt....
elke stap vooruit is er weer twee terug

bij het ggz ben ik in een groep geplaatst, met mensen met dezelfde problemen als ik, persoonlijke problemen dus
want een burn-out houdt in dat je teveel bezig bent met/ voor je omgeving , je slooft jezelf teveel uit...
die groep is heel confronterend, omdat je moet vertellen wat je dwars zit, maar het is ook fijn als je ziet dat JIJ niet de enigste bent die zich zo ongelukkig voelt en die zo onzeker is van zichzelf

ik kan dus momenteel ook niet met mezelf door een deur
ik haat mezelf
gisteren en vdaag had ik weer twee erg slechte dagen, en vanavond ben ik weer in huilen uitgebarsten
ik vind het vreselijk om steeds weer bij vrienden jankend aan de telefoon te hangen
dus vandaar dat ik alle moed bij elkaar heb geraapt om het op bokt te zetten
want ik moet het gewoon even van me af schrijven, dat lucht gewoon op
en hopelijk hebben mensen nog tips voor me die me kunnen helpen

ik heb de laatste jaren ook de ene tegenslag na de andere gehad, ik heb zoveel om voor te leven en ik heb zoveel bereikt, maar ik zie het niet meer !
ik heb fantastische ouders, liever kan gewoonweg niet. ik heb superfijne vrienden en een vriend waar ik veel van hou,maar ik zie het gewoon niet...
ik heb drie schatten van paarden, ik heb een vrachtwagen bij elkaar gespaart,
ik heb een auto die me overal heenbrengt, mijn paarden staan op een superstal, maar het maakt me allemaal niet meer gelukkig

vooral op persoonlijk vlak heb ik veel tegenslagen gehad
ik ben vroeger altijd gepest geweest...

ik heb een hele nare "relatie" gehad, een jongen die mij geterroriseert heeft en me chanteerde tegenover mijn ouders, ik zat aan m vast terwijl ik hem haatte!! toen eindelijk mijn ouders zagen dat hij niet de lieve jongen was die hij bij hun speelde, heeft mijn vader hem de deur gewezen (GELUKKIG!!!)dat was na weer een zoveelste ruzie, die over de telefoon plaatsvond, die klootzak was me weer verrot aan het schelden, en ik hem dus ook, spap kwam boos binnen en greep de telefoon, en hoorde toen waarmee die eikel aan het smijten was Scheve mond. toen heeft spap heel rustig en netjes gezegt, kom over een uurtje maar eens hier om te praten,want zo ga je niet met mijn dochter om!!
en toen hebben we met zijn vieren aan tafel gezeten, ieder zijn zegje, ik zei dat ik NIETS met m wou, hij hield van me enzo en blablabla. en toen zei spap dus dat hij moest respecteren dat ik m niet wouw en mij met rust moest laten ....
maanden zag ik nog elke keer zijn auto voor ons langsrijden en ook bij de paarden kwam ie langs...
maar wat was ik blij dat ik van m af was ! hij nam ook geen stappen om contact op te nemen, maar ik kreeg wel de rillingen als ik die auto weer eens langs zag komen Scheve mond

een tijdje daarna ontmoette ik mijn eerste echte liefde, ik ben altijd een vrije geweest, een losbol, en was een echte flirtkont, verkering kwam later wel ..
deze jongen zag ik echt zitten en al gauw waren we ook onafscheidelijk.
hij was boer, daar lag mijn hartje, ik hielp steeds vaker mee in het bedrijf en in mei het jaar erop zouden wij samen gaan wonen op het bedrijf, mijn leven kon niet meer stuk! het was perfect zo
tot ie in oktober vreemdging.....
dat vergaf ik hem, maar dat k*twijf bleef hem maar mailen, smsen en bellen, waardoor wij steeds vaker ruzie kregen en uiteindelijk heb ik m met dat geruzie in haar armen gedreven... hij had al meer als een week met haar terwijl ie het met mij nog niet had uitgemaakt
dik anderhalf jaar heb ik om hem gerouwd.... 13 kilo afgevallen en ik was van 20 naar 60 uur gaan werken .. enigste wat ik deed was werken en in t weekend mezelf lam zuipen ....
ook daar kwam ik overheen en heb wat losse flodders gehad van niet langer dan 2 maanden .

toen ontmoette ik eind vorig jaar mijn huidige vriend, iets heel anders als die boer, maar vanaf de eerste keer dat we elkaar ontmoetten een onwijze klik en een onwijze vonk
nog steeds ben ik dol op m
alleen heeft hij een probleem met alcohol, hij kan er helemaal niet geoed tegen en zijn beste vriend is een bodemloze put wat dat betrefd,en als ze samen zijn stappen dan gaat dat dus gruwelijk mis
en aangezien ik dus thuis zit met deze klachten, ging meneer met zijn vrienden stappen, en later kreeg ik te horen dat ie vreemd was geweest Verdrietig
hij zei zelf dat ie er helemaal niets meer van wist.....
najah ik heb het dus al een keer meegemaakt, en ik heb m dus gezegt dat ik dat niet accepteer en dat ie min of meer op kan rotten, maar hij vind het onwijs k*t dat het gebeurt is enzo..
dus het is nog niet echt uit, maar ik weet niet wat ik ermee aanmoet
hij laat heel goed merken dat ie wat goed te maken heeft, en ik denk ook wel dat ik het hem vergeef, al krijg ik wel de neiging om nu ook n keer naast de pot te pissen ....


maar goed , dat laatste is denk ik de reden dat ik gisteren en vandaag dus weer helemaal ben ingestort

sorry dat ik jullie lastig val met mijn lange verhaal,ik heb het zelfs nog beknopt gehouden Bloos
maar ik moest het gewoon even kwijt

en idd het lucht me een heel eind op!

bedankt iig voor degene die de moeite nemen om het even te lezen Lachen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:11

Nou meid, het wordt tijd dat jij eens aan jezelf gaat denken. Het klinkt als een open deur en het zegt je misschien nog niks omdat je nog zo uit balans bent. Toch kan het helpen als je bij alles probeert te denken "wat wil IK?" of "wil ik dit echt?". Oefening baart kunst hoor.
De komende tijd hoef je alleen maar dingen te doen die 'goed' voor je zijn en geen slopende dingen meer en vooral niet meer werken.

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:12

Tjaah, ik kan je denk ik niet helpen. Je zult er zelf uit moeten klimmen. En dat lukt je zo te zien vast wel. Je ziet in dat het niet goed met je gaat. Weet dat er genoeg mensen achter je staan. Alleen dat moet diep daarbinnen ook nog ff doordringen!

Je komt er wel weer bovenop hoor! Ach gut

Goed dat je het op bokt hebt gezet! OK dan!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:12

Jeetje meid , wat een verhaal.....
Ik hoop voor je dat je je wat opgeluchter voelt nu je het van je af geschreven hebt.
Ik kan je niet helpen maar wens je ontzettend veel sterkte .
Ach gut

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:14

ik vind het echt erg voor je,d at het zo slecht gaat, ik kan je helaas niet helpen, ik hoop dat je zonnetje weer snel komt
Ach gut

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 20:17

dankjewel voor jullie reacties *pinkt traantje weg*
ik voel me echt zo doodongelukkig
terwijl ik van natura echt een lolbroek, een vrolijk persoontje ben

dat ik niet kan werken vind ik vreselijk!! maar het kan gewoon ehct niet...

die tip die lovely geeft zal ik eens proberen...
ik ben ook al bezig met een paard verkopen, maar dat wil nog niet echt lukken ....
verder zijn er al meer lasten van me schouders, want ook 3 van de paarden die ik bij moest houden , die zijn al verkocht, dus ik heb een hele last minder
want voor mijn werk ( en ik begon altijd tussen 3 en 6 uur ) moest ik eerst altijd alle paarden voeren ( 8 stuks) en ook staan ze niet op een plaats

ik heb ook geen verplichtingen momenteel
mijn paarden krijgen eten als ik zin heb om op te staan Bloos
dit is altijd wel voor half 10, dus zo erg is dat ook weer niet
maar verder heb ik dus geen verplichtingen, maar het word maar niet beter en dat is zo frustrerend !

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:19

Ik vind het echt heel knap dat je dit op bokt heb gezet, en ik denk ook dat het zeker helpt om er oevr te praten/ schrijven.
Het zal misschien even duren, maar ik weet zeker dat je er weer boven op komt.
voor de rst ga ik helemaal met Lovely mee, vanaf nu sta JIJ op de eerste plaats, en niets of niemand anders. Je kan het OK dan!

17 mensen vinden dit leuk

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:19

Jeetje dat is niet leuk wat je meemaakt!!
En idd is het waarschijnlijk het laatste geweest wat jou net te veel was waardoor je nu ingestort bent, op een moment wordt het te veel...
Neem de tijd om te genezen , dit gaat niet ineens natuurlijk en ik denk dat je die tijd wel nodig hebt om over veel dingen na te denken en je leven weer een beetje op een rijtje te krijgen , dat zal wel helpen waarschijnlijk...En zal je misschien weer een stukje beter in je vel zitten.
En veel rusten denk ik haast ook wel ...
Je moet gewoon vanaf nu alleen aan jezelf denken en niet aan een ander!!Anderen doen dat vaak ook niet en tegenwoordig moet je jezelf maar zien te redden in de wereld!
En dat je het nu van je af hebt geschreven is ontzteend goed en zal idd ook wel opluchten , dus als je je rot voelt pak je gewoon een blaadje ofzo en schrijf je op wat je voelt ,en misschien helpt dat wel iedere keer een stukje bij je!
Gewoon proberen!

Ik hoop voor je dat het weer snel goed met je gaat!!
Ach gut Ik wens je heel veel sterkte meis!!!

(ps nog bedankt voor de bodywarmer, ik heb m binnen!)

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 20:22

(ohw ja bakkie, ik had je nog willen PBen of je m al binnenhad..
past ie en is ie verder naar wens??)

aan mezelf denken ... tijd om na te denken....
weet je , het probleem is, ik pieker teveel
ik moet leren positiever te denken.... maar hoe?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:22

Als je zo lang jezelf voorbij gelopen bent vind ik het niet zo heel vreemd dat je na 4 weken niet op dat niveau terug bent. Sterker nog: dat moet je helemaal niet willen. 60 uur werken, meid, dat is ongezond! Zeker als je 3 paarden hebt.
't Is waarschijnlijk heel moeilijk, maar probeer gewoon eens een dagje NIKS te willen. Je voelt je waarschijnlijk een volslagen niksnut, want je doet dan niets. Maar dat moet ook een keer kunnen, vind ik tenminste.
Tegen mezelf zeg ik altijd bij onmogelijke dingen: 'Babysteps!' Da's helemaal niet leuk, want t liefst had ik 't allemaal maar achter de rug, maar als je in 1x alles gedaan wil hebben kom je jezelf vanzelf wel tegen. Stapje voor stapje, dan kom je er heus wel. 't Lukt je vast!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:26

Ik denk dat je bij een dagje niets doen alleen maar in een negatieve denkcirkel komt (dat heb ik tenminsten).
Probeer je dag in te delen met rustige activiteiten en neem tussendoor tijd voor jezelf.
Dus een paardje rijden, kopje thee drinken, vriendin opbellen, uurtje in bad liggen enz.

17 mensen vinden dit leuk

Lon
Berichten: 886
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:26

Meis, je zegt dat het na vier weken niet beter wordt, maar misschien is vier weken te weinig tijd om dingen voor jezelf op te lossen die je al veel langer dan vier weken met je meesleept. Het heeft tijd nodig, en in die tijd kan jij jezelf eens op de eerste plaats gaan zetten. Huil uit, slaap uit en doe wat JIJ wilt, laat de rest van de wereld de rest van de wereld maar even de rest van de wereld, die kan je toch niet in je eentje tillen. En dan komt echt vanzelf de dag dat het allemaal weer een stukje zonniger is. Heel veel sterkte, het gaat je heus wel lukken. Lachen

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:27

Ow , en dan niet van te voren een heel schema maken ( daar ga ik altijd de fout in Bloos) maar laat het rustig over je heen komen (klinkt verschrikkelijk moeilijk, is het ook)

17 mensen vinden dit leuk

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:31

Dat bedoel ik met niksen Haha! Als ik niks dan lig ik in de zon in de tuin, ga gezellig uren lang een paard poetsen, lees de krant 5x zodat ik letterlijk weet wat erin staat en ik ga vooral niet stofzuigen, strijken, schoonmaken en verplicht paardrijden (moeilijk dressuren als ik al weet dat me dat alleen maar gaat frustreren). Uitmesten doe ik dan op m'n traagst (3 boxen, een hele ochtend). En dan denk ik 's avonds als ik voor de tv hang tot twaalf uur: ik heb echt niks gedaan. Wat slécht Bloos terwijl ik best wat gedaan heb, maar niks MOEST doen ofzo. Want dat vind ik zo erg, daar krijg ik echt uitslag van (de dag erna ga ik dan heel braaf alles poetsen en schoonmaken, m'n wasje draaien, strijken etc etc). Dat voelt dan gewoon lekker.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:32

jeetje meid, dat is niet niks Scheve mond Sterkte de komende tijd Ach gut

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 20:38

ik ken dat schuldgevoel maar al te goed !!!
als ik te weinig heb gedaan dan voel ik me savonds schuldig ...
me paarden rijd ik alleen als ik zin heb, mijn dragende merrie rijd ik ook maar 3 x id week , en dan lekker buiten
mijn andere twee die rijd ik wel serieus, mijn concorde heb ik echt super aan het lopen, ik heb sinds kort weer les en dat paard kan dingen die ik nooit voor ogen heb gehad
dus dressuren valt me niet zwaar Haha!
als ik een dagje geen zin heb, of ik ben sjagerijnig, dan rijd ik lekker in het bos, of ga stunten met maartje (loulou)
niks doen is echt heel moeilijk voor me, ik ben iig al aan een boek begonnen , dat is al een stap vooruit!
maar ik kan niet stilzitten, ik wil de stal netjes hebben
en vdaag heb ik mijn kamer een grote beurt gegeven ( ben een enorme sloddervos en het was ook weer een half jaar geleden ofzo Bloos )
ik ga elke dag een of twee keer in bad en verwen mezelf met badolie en maskertje enzo...
een schema maak ik in principe niet, ik probeer ook weinig af te spreken
al moest ik wel van de dokter leuke dingen gaan doen
maar ik kan ook niet tegen plaatsen met veel mensen enzo... dan gaat alles duizelen en heb ik steeds het gevoel flauw te vallen ...

iig weer kei bedankt voor de lieve reacties
ik heb iig geen spijt dat ik het op bokt heb gezet, er zijn zoveel lieve mensen die me en hart onder de riem steken !!
* pinkt alwéér een traantje weg Lachen *

Annsel

Berichten: 122
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:38

Alles wat je voelt gewoon proberen weg te schrijven. Hier op bokt bijvoorbeeld. Wij luisteren wel! En bovendien hoef je via de pc niemand in de ogen te kijken. Als je iets kwijt wil, zeggen, als je moet huilen, gewoon doen.... Wees lekker maar jezelf... Je hebt het gewoon zwaar, superzwaar. Dus heel veel sterkte meis, als er iets is --> mail bel schrijf weet ik veel, desnoods naar mij Knipoog

Lalalalaaaaaaaaaa

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:44

Jeetje wat een verhaal...

Vind het heel erg moeilijk om als buitenstaander hier iets over te zeggen Scheve mond
Probeer anders een kere lekker met je vriend op vakantie tegaan je bent er ff tussen uit en misschien kun je je net iets opladen om in je dagelijkse leven de boel een beetje op orde te brengen.
Maar probeer structureel iets in je leven te veranderen anders blijf je in het cirkeltje rond dwalen

Meis heel erg veel sterkte en wens je veel goeds de komende tijd Ach gut

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:50

Laui! schreef:
Dat bedoel ik met niksen Haha! Als ik niks dan lig ik in de zon in de tuin, ga gezellig uren lang een paard poetsen, lees de krant 5x zodat ik letterlijk weet wat erin staat en ik ga vooral niet stofzuigen, strijken, schoonmaken en verplicht paardrijden (moeilijk dressuren als ik al weet dat me dat alleen maar gaat frustreren). Uitmesten doe ik dan op m'n traagst (3 boxen, een hele ochtend). En dan denk ik 's avonds als ik voor de tv hang tot twaalf uur: ik heb echt niks gedaan. Wat slécht Bloos terwijl ik best wat gedaan heb, maar niks MOEST doen ofzo. Want dat vind ik zo erg, daar krijg ik echt uitslag van (de dag erna ga ik dan heel braaf alles poetsen en schoonmaken, m'n wasje draaien, strijken etc etc). Dat voelt dan gewoon lekker.


Het helpt als je na zo'n dag opschrijft waarmee je die dag tevreden was over jezelf. Schrijf bijvoorbeeld op dat je de stallen hebt uitgemest, dan weer niet erbij denken "ja maar daar heb ik de hele ochtend voor nodig gehad". Zodat je ziet waarover je toch nog tevreden bent.

Het is moeilijk, maar probeer tijd voor jezelf te nemen. Het gaat echt met 2 stappen vooruit en 1 weer terug. En ik vind het helemaal niet zo raar dat je je nu zo slecht voelt, die groepsgesprekken zijn heel intensief en zetten je aan het denken, dit vreeeeeet energie. Ook dat gevecht tegen jezelf, dat je het nog niet helemaal wil accepteren kost veel energie. Maar als je hierdoor bent zul je zien dat het langzaam aan beter gaat.

Ik zit in ongeveer dezelfde situatie, heb op het moment het idee dat de 30 stappen die ik uiteindelijk met ups en downs vooruit ben gekomen nu weer helemaal kwijt ben. En ik weet niet hoe het nu komt en wat ik eraan kan doen.

Meis veel sterkte!! Vriendjes zijn?

Sprakeloos

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:57

Ik denk wel dat dit een typische burn out is. Dan is je brandstof op en kun je niet meer. Dan wil je nog een Mount Everest, maar dan is zelfs de Vaalserberg al te veel. En dat frustreert enorm, dat begrijp ik wel.
Je moet gewoon een keer durven toegeven. Niet aan de slechte dingen, maar vroeg naar bed gaan ofzo (dat lijkt echt volslagen nutteloos, maar de volgende dag ben je veel beter uitgerust). En het komt vast goed, 'let go, let go' Lachen

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:09

Nou ja, het zal wel niet veel helpen, maar als ik je profiel lees moet ik best lachen, je hebt humor...probeer eens een keer te lachen..ik weet het ook niet Lachen Succes in ieder geval!!!

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:09

One day you'll find you're way back here..

Heel veel sterkte en PB staat aan Ach gut

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 21:10

echt overweldigend hoeveel lieve reacties er al zijn Lachen!!

slapen doe ik meer als genoeg,maar ookal slaap ik 12 uur, ik rust niet uit... ik heb ook wel mijn goede dagen, maar de slechte dagen die ertussen zitten zijn slechter als voorheen , snapje?

en ester, idd die gesprekken zijn erg confronterend
ik ben vroeger altijd gepest, en daar zitten meiden die ook vroeger altijd gepest zijn , en je word "gedwongen" daaraan terug te denken om het af te kunnen sluiten, ik heb het verdrongen
klopt ook wel
want de eerste keer vroegen ze waarmee ik gepest werd, dat wist ik niet meer
ik weet wel dat ik altijd heel fel was, ik werd ontzettend boos , en daar kicken die pesters op he?
maar gisteren wist ik ineens weer waar ze me onder andere mee pesten
ze noemden me bergje of mount everest enzo ( ik heet bregje )
en ik was altijd lelijk...
ik was niet dik ofzo, maar schijnbaar was er iets mis met mijn uiterlijk
maar doordat er zo op doorgepraat werd, merkte ik dus gisteren dat alles boven kwam
en dat door die gebeurtenissen vroeger, je jezelf niet ontwikkeld zoals je dat eik had moeten doen, maar je word een kameleon, je word zoals de mensen dat willen, je wild geaccepteerd worden en je maakt je zelf dus acceptabel voor de maatschappij....

ukkie, ik ben al n paar keer weggeweest, een weekje met mijn vriend naar het buitenland, dat deed me echt goed,dag en nacht bij mijn schatje zijn
en ik ga af en toe een weekend naar mijn ouders' vakantiehuisje aan zee .
maar dat is maar een tijdelijke oplossing blijkt steeds weer Verdrietig

annsel, idd lucht het me erg op om alles van me af te schrijven , en ik ben blij dat ik het op bokt heb gedaan, ik krijg zo'n lieve reacties!

dus nogmaals bedankt allemaal !
ook voor de lieve pb's

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:14

*overhandigt zakdoekje*

tjee Crossmonster wat een ellende zeg!
Maar als je in het diepste dal zit, kan het alleen maar beter worden!

burn out, I'have been there.......je voelt je rot, maar op een gegeven moment ga je je beter voelen, geloof me!

Neem de tijd om te herstellen en *klinkt afgezaagd* doe leuke dingen! Vriendjes zijn? Ach gut

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 21:15

Ryanne schreef:
Nou ja, het zal wel niet veel helpen, maar als ik je profiel lees moet ik best lachen, je hebt humor...probeer eens een keer te lachen..ik weet het ook niet Lachen Succes in ieder geval!!!



dat is ook de reden waarom ik er zo mee zit, ik ben mezelf niet
ik ben mezelf kwijt
ik ben idd altijd hartstikke prettig gestoord en schijt aan alles en iedereen
nu ben ik totaal anders en voel me niet thuis in mijn eigen lichaam ...

ik ben van nature echt een lolbroek en altijd vrolijk, en ik kan de schijn ook goed ophouden , want maartje op bokt staat met haar pony min of meer bij mij op stal en die stond er ook van te kijken dat ik dit meemaakte, ze zei ook, je bent altijd zo vrolijk enzo

van buiten wel ja, en als ik afleiding heb dan kan ik alles even vergeten en dan gaat het ook wel, maar zodra ik weer alleen ben met mijn gedachten ... dan gaat het fout

in het begin dat ik in de ziektewet ging vond ik het ook vreselijk omdat ik bang was dat collega's het niet begrepen, maar nu kan ik het werk een beetje van mij afzetten
mijn bazen bellen om te vragen hoe het gaat en ze snappen het ook *opluchting!!!* en vorige week belde ook een van mijn collega's om te vragen hoe het ging
dat doet me dus ook erg goed


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, IASCrawler, juniper, kaatje89 en 136 bezoekers