Studie: vrijetijdskunde

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Studie: vrijetijdskunde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 16:13

Ik ben bezig met het bedenken wat ik anders zou willen, qua studie..en het regelen van zakenlijkt me echt leuk!..heerlijk die verantwoordelijkheid..het organiseren van feesten en evenementen, ik flyer in het weekend voor een organisatie..en de jongen die me flyers bracht , liep stage voor hem..en deed vanalles, contracten met dj's..en alles wat er om heen hangt Lachen

Het is natuurlijk een hbo studie(weet nie of ik dat aankan) Maar zoiets in die richting zou ik graag willen doen..niet alleen het finaciele maar ook pr, contacten..

Is er nog zo'n studie in deze richting? waar je leert organiseren..in allerlei branches..managen??

GRoetjes Kathelijn


Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 16:21

CMV (culturele en maatschappelijke vorming), media en entertainment management, ik geloof dat je met communicatie ook een eind in deze richting komt, maar daar ben ik niet helemaal zeker van. Dit zijn wel HBO studies.

En houdt wel in je achterhoofd dat er heel erg veel mensen zijn die deze studies beginnen met dit soort idealen voor zich. Er is echter niet zo veel werk hierin, en de makkelijkste manier is om er 'gewoon' in te rollen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, Tigerboy en 124 bezoekers