Baan kwijt...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-01 18:07

Voor mijn studie moet ik een parttime baan hebben op minimaal HBO-niveau. Dat heb ik ook en die baan bevalt me erg goed, maar per 1 juli is het finito...
Ze hebben niet genoeg FTE's en omdat ik er als laatste bij gekomen ben, wordt mijn contract niet verlengd, helaas...

Kan ik weer op zoek.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 20:51

tja, het enige wat ik je kan zeggen, is dat ik weet hoe je je voelt. Ik zit inmiddels 2.5 mnd in de ww, en dat doet je geen goed.
Sterkte verder

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 21:01

Ik ken het gevoel ook, ik heb sinds 5 februari thuis gezeten, ik ben sinds afgelopen maandag (19-mrt) gelukkig weer aan de baan. Tip: zet je CV op Monsterboard, ik had binnen een week al 4 uitnodigingen. Succes.

Pling Knuf Mayo Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 21:24

Ehhh...... http://www.Start.nl
Effe bij de vacatures kijken?

Wil het er verder niet over hebben, het is weekeinde *LOL*
Groetjes, Sonja.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-01 23:36

Bedankt!
Ik ben zowat alle vacaturesites al bij langs geweest. Bleeeer!

Er is maar weinig in de buurt van Groningen te vinden. En dat terwijl er niets boven Groningen gaat!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 01:41

Mmm... uitzendbureau? Daar hebben ze best veel functies op HBO-niveau. Ligt er natuurlijk wel een beetje aan in welke richting je zoekt, maar het kan nooit kwaad. Ik weet dat Randstad en Start speciale units hebben die bemiddelen voor hoger opgeleiden.

Succes joh, zit momenteel ook ff zonder werk (baan opgezegd en op vakantie gegaan). Maar dankzij het uitzendbureau mag ik dinsdag ergens op gesprek komen en ik hoop dat dat (voorlopig) iets gaat worden!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 01:55

Ik heb nog een maand en dan moet ik iets anders hebben! 1 Mei komt steeds dichter bij...brrrr....

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 20:10

Blijft moeilijk, een leuke baan. Ik heb voor ik mijn huidige baan had bijn een jaar werkloos rondgelopen. Ik schreef op alles wat los en vast zat. Kon voor 8 uur in de week in een drankenhal terecht. Heb ik gelukkig afgewezen want die week daarna werd ik aangenomen op de dierenartsenpraktijk. Destijds (3 jaar geleden) 12.5 uur in de week. En is nu al opgelopen naar 32 uur per week (in april).