Warner Bros. Movie World

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-01 14:20

Wie is hier wel eens geweest? En hoe was dat?
Wij gaan er 28 oktober heen, personeelsuitje Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 14:27

was wel lachen (in de vs dan he?)

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 15:39

ik ben er een keer geweest,was wel lachen,alleen ik had toen mijn dag niet Frusty

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 17:11

Super leuk!! echt! Haha! Ik ben er heel vaak geweest en zou er heel graag nog een keer naartoe willen!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 17:36

Ben er nu 2 keer geweest de eerste keer was het park net open, was het echt slecht weer,deden 7 van de 10 atractie's het niet en tot overmaat van ramp gebeurde er net een ongeluk met de achtbaan toen wij erin zaten. Je gaat recht om hoog en toen knalde de remmen van een aantal wagentje naast ons (je gaat met 2 wagons zegmaar omhoog)
Gevolg was dat wij bijna bovenaan voor we naar beneden zouden storten vast kwamen te zitten... 2.5 uur in de stromende regen en ik heb hoogtevrees.. Toen zijn we eindelijk door de brandweer eruit gehaald. Verschillende mensen zijn vanuit die andere wagon naar het ziekenhuis gebracht ivm nek en rugklachten.
Sindsdien heb ik een achtbaan trauma en is mijn hoogtevrees nog erger.
Afgelopen herfst ben ik nog een keertje geweest toen was bijna alles open en vond ik het echt heel erg leuk.
(al ben ik niet meer in de achtbaan geweest *LOL* ) vooral de neverendingstory moet je gezien hebben!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-01 17:40

Ik ben dus helemáál geen achtbanen-wonder, net als alle ander misselijk-makende attracties. Dat was dus de reden datik twijfelde om mee te gaan... Maar er zijn neem ik aan nog genoeg andere dingen te doen.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 17:42

Jaa de never ending story is echt erg leuk!! Bloos Ennuhm... die badman dinges ook! en van de gremlin's ook super!! Haha! En de police academy show.. achja, alles is daar gewoon super leuk! Party!!
En kim, ik ga daar ook NOOIT meer in die achtbaan. Toen ik er voor t eerst in ging was ik klein, dus er zat nog een heel stuk tussen de beugels en mijn schouders zeg maar. Nou ik dacht dat ik eruit viel!! Sinds toen heb ik ook een trauma voor achtbanen die over de kop gaan.. Scheve mond\

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 17:47

Mijn zus is laatst geweest met haar werk.
Ze vond het erg leuk, alleen had ze er niet bij stilgestaan dat alle shows in het Duits waren, dat vond ze wel erg irritant *LOL*

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-01 17:49

Citaat:
Op 2001-10-10 18:47, schreef Cody:
Mijn zus is laatst geweest met haar werk.
Ze vond het erg leuk, alleen had ze er niet bij stilgestaan dat alle shows in het Duits waren, dat vond ze wel erg irritant *LOL*


Hmm... mijn Duits is dus ook om te Huilen ....

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 18:24

ik ben er 1 keer geweest met helen en mijn ouders opzich leuk maar ik durfde nergens in dus mijn ouders boos dus balen dag

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 19:31

ben daar een tijdje terug ook geweest met mn vriend! het was heel leuk, maar ik vind het wel een beetje hetzelfde als six flags hier in nederland.

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 19:38

Ben er 2 jaar geleden ofzo ook geweest, en ga dit jaar waarschijnlijk weer met school Haha!
Het is er echt heel leuk!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ania, Besje, Dennenboom, FleurSandro, Googlebot, GrapeshotBot, III, IlBuono, ingvdh, iphyn, Jive03, jojoleinee, LCT, leonie1988, LouLouB, Merel___, Mrskiwi, paljaslaura, Petra_O, xPabloBokt en 70 bezoekers