Is er wat goed mis met mijn relatie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 11:11

WAt je ook moet doen: hem eens een keer alleen laten in het weekend en je eigen dingen gaan doen met andere mensen. doet hij ook. Hij is wijzer dan jij.

misses
Berichten: 59
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 11:31

klopt ook wel. In het begin had ik nog 2 vage vriendinnen we zijn sowieso uit elkaar gegroeid maar toch. Hij zei toen ook wel eens als ik ging stadten met hun zo van leuk joh en ga eens met ze uit of zo. Maar in het begin ben je zo in de wolken dan wint je gevoel het van je verstand. Als ik weer eens de kans krijg om met een ander te gaan stappen ga ik dat nu ook wel doen. Binnenkort ook een keer uit eten met 2 stellen van de paarden dat likt mij ook leuk toch samen maar wel met mensen die ik ken en niet zijn vrienden zeg maar. Gister zei hij ook je moet vaker mee uitgaan dus ik zei maar het zijn jou vrienden maar hij zei dat het ook mijn vrienden maar toch ik zie dat anders.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 11:35

misses schreef:
dus ik zei maar het zijn jou vrienden maar hij zei dat het ook mijn vrienden maar toch ik zie dat anders.

Klopt helemaal. Iemands vrienden goed accepteren is al mooi, als ze ook jouw vrienden worden is nog mooier. Maar vaak is dat niet zo. Vrienden zoek je zelf uit (niet eens bewust) op basis van een klik, of iets wat je gemeen hebt.

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 11:47

ik ben blij voor je dat je nu eindelijk eens een goed gesprek met hem hebt gehad. Jullie zijn op de goede weg zo. Veel succes verder!

Wiesje

Berichten: 2914
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 12:01

Sorry, ik weet het niet, ik heb er nog niet een helemaal lekker gevoel bij wat ik trouwens niet onder woorden kan brengen.... Kom hier nog op terug.

Het voelt nog alsof hij jou een beetje in een hoekkie plaatst. Dat je hem wel moet snappen als hij niks zegt. Ook wat je verder schrijft dat je geen nieuw paard mag van hem. Sorry maar er zijn teveel punten die hij echt niet zomaar 123 zal veranderen. Kweet niet, voelt niet lekker meid.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 12:06

Wiesje"]
Sorry, ik weet het niet, ik heb er nog niet een helemaal lekker gevoel bij wat ik trouwens niet onder woorden kan brengen.... Kom hier nog op terug.

Het voelt nog alsof hij jou een beetje in een hoekkie plaatst. Dat je hem wel moet snappen als hij niks zegt. Ook wat je verder schrijft dat je geen nieuw paard mag van hem. Sorry maar er zijn teveel punten die hij echt niet zomaar 123 zal veranderen. Kweet niet, voelt niet lekker meid.
[/quote]
Ik kan niet ontkennen dat ik hetzelfde gevoel heb. En dat komt hieruit voort:

[quote="misses schreef:
Ik ben begonnen met waarom ik maandag aan de telefoon geen antwoorden kreeg op mijn vragen. Toen zei hij je weet toch na 3 jaar wel dat ik niet van telefoneren hou. Dat klopt ook wel dat weet ik maar toch het zat mij op dat moment hoog en zag geen kans om naar hem te gaan.

Ik heb hem direct gevraagd wat hij zou doen als hij van die botte opmerkingen van mij zou krijgen. Hij zei nou dan zou ik je dumpen. Dus ik nou wil je mij kwijt ofzo. Hij nee dat wil ik niet. Dus ik weer verder of hij wel wil samenwonen. Kwam er uit dat hij dat voorlopig niet wil hij is er niet aan toe maar wil wel uit huis. .


Hij behandelt je op een manier waarop hij zelf NIET behandeld wil worden. In mijn ogen duidt dat op geen respect voor je hebben, geen gelijkwaardigheid.

misses
Berichten: 59
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 12:35

ik weet het hij hoeft zulk soort opmerkingen ook niet meer te maken ik heb hem gewaarschuwd. En hij weet hoe ik over paarden houden denk. Hoort gewoon bij mijn leven. Ik ga hem ook niet zeggen je mag geen sportauto of dure spellen meer.

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 12:36

Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel met Desiree eens ben: hij zou jou dumpen als je zoiets zou doen, maar verwacht *wél* dat jij het pikt... Het komt nog steeds over alsof het hem allemaal niks kan schelen: wat Aramt zegt, eigenlijk... Maar goed, ik heb het gesprek natuurlijk niet bijgewoond, dus misschien valt het wel mee...

maar goed, ik heb het gesprek natuurlijk niet bijgewoond...

misses"]
Ben ik ook wel mee bezig heb al mijn oog op een opleiding laten vallen. Kan ikop mijn c.v. zetten studerende voor.... solliciteerd wat makkelijker.
[/quote]
Dit vind ik wel supergoed van je! OK dan!

[quote="misses schreef:
Nu ben ik weer blij.

Gelukkig maar! Daar gaat het namelijk om...

misses
Berichten: 59
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 12:38

ja vergeten doe ik die opmerkingen ook nooit vergeef het hem nu wel. Moet hij ook nooit meer doen ook. Als hij nog een x zoiets flikt nou dan is het exit daar zou ik niet mee kunnen leven en dat weet hij nu.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:48

Ja hmmm misses, ik was eigenlijk een beetje zo van oh nee toen je typte van 'nu ben ik weer blij'... Want in je vorige berichtjes werd gewoon duidelijk dat t één en ander niet lekker zit en nu heb je een gesprek gehad en ben je weer blij... dan denk ik is al je twijfel dan in één keer weg? Ik bedoel iedereen baalt wel eens van zn vriend, maar hij stelt zichzelf zo centraal. Vooral dat 'ik zou je dumpen'... oke, hij heeft door dat t geen leuke opmerking was, maar idd verwacht hij wel dat jij t pikt van hem!
Ik wil je nix aanpraten, maar je slaat ineens zo om! Eerst denk je erover om het uit te maken en na zo'n gesprek is het ineens oké allemaal... Dan ben je ineens weer blij...
Wel fijn dat je duidelijk voor jezelf hebt dat t nog 1 keer is en dan huppakee weg ermee... Maar als je al met zo'n instelling verdergaat...
Ik heb ook zo mijn nare verkeringen achter de rug waarvan ik dacht dat t nu eenmaal zo was met al zn onhebbelijkheden en dat ik daar maar mee om moest gaan... Maar nu heb ik Michiel en dat is zo anders, zoveel leuker en ook zoveel beter voor mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld!

Ik wil je niet kwetsen en hopelijk komt t niet te hard over, want dat is niet de bedoeling...