Stichting vier voeters

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Stichting vier voeters

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:12

Zijn er mensen die deze stichting steunen? Het is een stichting die mishandelde dansberen weer een goed plekje probeert te geven in de natuur. Lachen

Ik was van plan om er een bedrag aan te doneren. Heeft iemand ervaring met deze stichting (ik bedoel, weet iemand of het een betrouwbaar doel is)? Lachen

Meer informatie kun je vinden op www.vier-voeters.nl

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 11:19

nee, weet niet of het betrouwbaar is kreeg gister wel een pakketje met 3 kaartjes en naamstikkertjes!
het lijkt me ween super goed doel, al konden ze beter dat geld aan de dieren uitgeven ipv heel nederland kaarten + naamstikkertjes te geven

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 11:37

Nou....ik kan niet echt oordelen dus vat het niet te negatief op, maar ik ken wat mensen die bij die stichting werken als bijbaantje. Die mensen verdienen *zo* veel vergeleken bij een 'gewoon' bijbaantje dat ik me sterk aan t afvragen ben of die stichting dat geld niet beter kan gebruiken Scheve mond Ik zou niet aan deze stichting doneren maar eerder naar een andere gaan, omdat ik graag zeker wil weten dat er iets nuttigs met mn geld gebeurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 14:14

Eliane schreef:
Nou....ik kan niet echt oordelen dus vat het niet te negatief op, maar ik ken wat mensen die bij die stichting werken als bijbaantje. Die mensen verdienen *zo* veel vergeleken bij een 'gewoon' bijbaantje dat ik me sterk aan t afvragen ben of die stichting dat geld niet beter kan gebruiken Scheve mond Ik zou niet aan deze stichting doneren maar eerder naar een andere gaan, omdat ik graag zeker wil weten dat er iets nuttigs met mn geld gebeurt.

Hm.. Ja, daarom start ik dit topic ook, ik wil zeker weten dat er echt iets voor de dieren gedaan wordt voor dit geld.

Maar als ik dit hoor.. Meestal is het toch ook zo dat het werk bij een organisatie als dit vrijwilligerswerk is? Scheve mond

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 15:49

Ik kreeg van de week ook een pakketje van hun. Het was aan mij persoonlijk gericht. Ik heb geen flauw idee hoe ze aan mijn naam en adresgegevens komen. Erg vaag....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:07

Riëtte schreef:
Ik kreeg van de week ook een pakketje van hun. Het was aan mij persoonlijk gericht. Ik heb geen flauw idee hoe ze aan mijn naam en adresgegevens komen. Erg vaag....

Ja, ik krijg het dus ook altijd, vandaar dat ik dit geopend heb. Haha! Heb trouwens ook geen idee hoe ze aan mijn gegevens komen. Scheve mond