Hele lieve hamstertjes gezien

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Hele lieve hamstertjes gezien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 16:12

Eigenlijk was ik niet van plan om, zo snel na Mans, alweer een nieuw hamstertje te nemen. Ik zal nooit weer zo een krijgen als Mans. Verdrietig

Toch was ik vandaag in de dierenwinkel (een goede dierenwinkel, de beestjes komen van een goede fokker Knipoog ) en daar zaten me toch een lieve hamsterbaby's!
Echt om helemaal verliefd op te worden!

Ik denk dus dat ik deze week een ga halen. Ik heb de keus uit een heleboel mooie dames en heren (maar ik neem waarschijnlijk weer een vrouwtje).
Er waren veel hamstertjes met allemaal verschillende kleuren, o.a. driekleur, goud, creme, wit, bont en natuurlijk allerlei geweldige mislukte witbanden. Haha!


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 16:55

Leuk! OK dan!
Als je zeker weet dat ze van een goede fokker komen (dat zeggen dierenwinkels vaak) is er natuurlijk niks op tegen. Lachen Dan zou ik wel zo snel mogelijk gaan, anders zijn de mooisten al weg. Knipoog Dat kan snel gaan hoor! Ik heb ook in een dierenwinkel gewerkt, en de leukste beesten waren zomaar weg.
Ik haal zelf geen dieren meer bij een dierenwinkel, maar zoals ik al zei, als je zeker weet dat het goed is, hoop ik dat je een leuke hamster vind!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 16:57

Wat liefff... Lovers Ik wil er denk ik ook een, maar moet het nog ff aankijken.. Lachen Hoezo wil je een vrouwtje dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:11

Lindy >> Ik weet zeker dat het goed zit. Knipoog

Fonnie >> Ik wil het liefst weer een vrouwtje, omdat ik uit ervaring vind dat die wat meer naar mensen gericht zijn. Lachen Ik heb ook al mannetjes gehad, en die waren zegmaar wat meer voor zichzelf. Het maakte ze bijvoorbeeld niet zoveel uit of ze nou uit hun hokje mochten om te spelen of niet.
Mans was altijd helemaal wild van mij. Lovers Ze stond altijd al te wachten, en wilde er altijd uit. Als ik haar nieuw voer gaf klom ze al bij m'n arm omhoog. *LOL* Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Antonius, Axxy, Bloesem21, kiki1976, L_Flo, miereneter, MyWishMax, Noukie123, santaju, Vavane, verootjoo, WendyKtH, YandexBot en 188 bezoekers