Knap jij op 'n jongen af als blijkt dat hij rookt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 08:30

Ik vind het geen afknapper als iemand rookt...
M'n vriend rookte toen ik hem leerde kennen (en nu ook niet ongelooflijk veel, hij kon met 2 pakjes meer dan een week toekomen), en het feit dat hij rookte maakte hem er niet minder leuk op hoor... Hij is nu ondertussen al enkele maanden gestopt met roken (niet omdat ik het wou, maar omdat hij zelf wilde stoppen: ik heb hem nl. altijd gezegd, voor mij moet je niet stoppen dat moet je voor jezelf doen...).

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 08:31

nee hoor, ik zou er echt niet op af knappen ofzo. dat een jongen rookt maakt het hem er idd niet miinder leuk van
Laatst bijgewerkt door HorseyLover op 14-04-04 08:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 08:31

Kijk, Sily, jij hebt wel DE goede instelling OK dan!
De rest hoeft er inderdaad geen last van te hebben
En ik heb dat helaas wel.. Familie en vrienden houden hier rekening mee, maar als ik echt verliefd op iemand zou zijn en hij is niet bereid te stoppen (wat ook niet hoeft van mij), vind ik dus inderdaad dat hij wel rekening met mij moet houden omdat het voor mij echt heel vervelend is.
Als de jongen in kwestie dat niet zou doen, zou ik ook niks met hem kunnen beginnen, simpelweg omdat ik dan dag in dag uit benauwd zou zijn en moet hoesten en dat is ZO vervelend..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 09:10

Ik zou afknappen, puur op de geur van sigaretten, ook uit de mond. BLEEEH!

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 09:32

nee hoor...mijn vriend rookt ook maar dat vindik helemaal niet erg.
alleen in de auto liever niet Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 09:38

Toen ik Sypheron leerde kennen, rookte hij. Daar kwam ik tijdens één van onze eerste gesprekken achter en ik had het nooit achter hem gezocht. Had meteen zoiets van *juk* . Heb hem het ook gezegd toen, dat ik het echt vreselijk vond dat hij rookte. Hij is toen dus direct voor mij gestopt! Vind ik nog steeds heel knap! Ik heb hem dus in de twee jaar dat ik hem ken, nog NOOIT met een sigaret gezien. Ik vertrouw hem dat hij het ook niet meer doet.
Wel was hij weer begonnen met roken toen het een tijdje uit was tussen ons. Ik zat echt met mijn mond open van verbazing toen hij zei dat hij weer rookte, ik had verwacht dat hij wel sterk genoeg was eraf te blijven, dat bleek niet zo te zijn. Het is toch zo'n nare gewoonte!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 09:41

Afknappen niet, maar ik zou er wel wat aan proberen te doen! Ik begin het roken steeds smeriger te vinden! En ik krijg het benauwd als mensen in de buurt roken, dus het zou handiger zijn als mijn toekomstige vriend niet rookt Knipoog

boomer
Berichten: 148
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 10:31

Ik rook en Gert-Jan niet (ik weet het ik moet stoppen) en we zijn toch al 3 jaar bij elkaar. Dus mijn antwoord is, ik knap niet af op een jongen die rookt en blijkbaar andersom ook niet! Als het echte liefde is (cliche) dan maakt dat niet uit

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 10:58

nee dan knap ik niet af, vindt het eerlijk gezegd ook een beetje stom als je daar op af knapt, stel je voor hij is heel leuk, aadig, lief, knap enz maarr hij rookt.....
natuurlijk wel zorgen dat hij stopt ...

Annash
Blogger

Berichten: 26518
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 10:59

ik wel Tong uitsteken
ik kan er echt niet tegen, dus helaas Tong uitsteken

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 11:33

Ik zou er gigantisch op afknappen.

Ten eerste ben ik er allergisch voor. Ten tweede vind ik het stinken. Het kost handenvol geld. Je dwingt andere mensen om mee te doen. En zoenen met zo'n stinkbek... Extreme duivel NOT dus.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 11:39

Ik knap er niet op af, denk eerder dat hij dan afknapt op mij vanwege mijn constante gezeur dat hij moet stoppen! Haha! Haha! Haha!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 11:40

Ja , ik vind het zo vies om te zoenen met een asbak , ik kan daar echt niet tegen , en ik vind het ook nog eens onwijs stinken Misselijk

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 11:45

Scum schreef:
Ik zou er gigantisch op afknappen.

Ten eerste ben ik er allergisch voor. Ten tweede vind ik het stinken. Het kost handenvol geld. Je dwingt andere mensen om mee te doen. En zoenen met zo'n stinkbek... Extreme duivel NOT dus.


Ja precies, en ik vind het ook niet raar ofzo als je daarom op iemand zou afknappen, want al issie knap en leuk enz... zodra die zo'n peuk in zijn handen heeft is hij voor mij al gelijk niet meer leuk en knap... Ik vind het verschrikkelijk. Toen ik mijn vriendje leerde kennen heb ik hem ook de tweede avond gevraagd of hij rookte, gelukkig zei hij nee Lachen

En met mij ex heb ik het uitgemaakt omdat hij rookte, en steeds zei dat hij gestopt was maar stiekem toch rookte enzo... Nee bah vind het vies, het stinkt idd, je krijgt er gore tanden, vingers, huid en adem van, het is duur en nee gewoon totaaaal niks voor mij haha. (Misschien komt dit omdat ik 2 hele dierbare mensen verloren ben aan de gevolgen van roken...)

Maargoed ik heb verder niks tegen rokers, zolang mijn vriend maar niet rookt vind ik het goed
Haha!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 12:04

lovergirl schreef:
ik heb liever dat me vriend niet rookt.
maar als hij rookt en geen kettingroker is en er rekening mee houdt dat ik het dus niet fijn vind als hij in mijn buurt rookt enzo,heb ik er niet zo veel problemen mee.
maar dan moet hij wel heel erg leuk zijn hoor voordat ik dat nie erg vind


inderdaad, maar gelukkig heb ik een vriend die niet rookt Lachen

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 12:06

Normaal gesproken wel, heb een onwijze hekel aan die stinkpeuken.
Maar kwam er laatst een tegen waar het me niet zo boeide, maar dat was dan ook wel een uitzonderlijk verschrikkelijk bijzonder lekker ding! Bloos

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 12:25

Beetje stom als je daar op afknapt vind ik...het is toch niet alles!?
Al heb ik ook liever een vriendje die niet rookt maarja.. Lachen als die zo vreselijk leuk is moeten die sigaretten er ook maar bij.
Maar dan hoeft ie niet te stoppen, vind het altijd zo stom als mensen moeten veranderen voor iemand anders. Lachen

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 12:29

Nope, anders was ik ook nooit verliefd geworden op mijn vriend Haha!
Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik erg graag zou zien dat hij zou stoppen met roken. Niet alleen vanwege de kosten maar ook omdat ik niet wil dat hij door het roken eerder dood gaat dan mij Tong uitsteken
Gelukkig is hij het wel met mij eens dat hij teveel rookt..... nu nog daadwerkelijk stoppen Rolleyes Knipoog

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 13:49

Eén keer heb ik mijn vriend gedwongen om een sigaret in z`n mond te steken, om te zien hoe dat stond (en ja, erg cooool uiteraard).

Maar als hij zou roken... blegh, dan mocht hij om de vijf minuten zijn tanden poetsen en smint eten. Vond het vroeger niet zo erg geloof ik, bij vriendjes. Maar ben blij dat die van mij niet rookt.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 14:47

Ja, roken vind ik vies en ik heb dan ook liever niet dat mijn vriend rookt. Hij steekt alleen in het weekend wel eens een sigaret op, maar nooit bij ons thuis of met mij erbij. Hij is ook niet echt verslaafd, maar vindt het wel gezellig, om mee te roken. Stom, ik weet het, maar ik heb er geen last van en dus moet ie doen waar hij zin in heeft.

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 14:49

Ik knap er ook niet op af. Mijn vriend rookt ook, behoorlijk veel zelfs. Vindt t wel jammer, maar ja niks aan te doen.
Toen we elkaar net kenden, is hij een paar keer gestopt. Maar hij houdt t nooit vol. Hij rookte toen ook bijna niet als hij bij mij was. Nu wonen we samen dus is t wat lastiger. Cool

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 14:53

nee, hij moet zelf maar uitmaken of hij rookt.
Als ik zelf zou roken zou ik dat ook gewoon zelf willen bepalen.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 14:55

Desiree schreef:
Ik zou afknappen, puur op de geur van sigaretten, ook uit de mond. BLEEEH!


Hier ben ik het volledig mee eens

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 14:56

Nee want ik rook zelf ook.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 15:10

Ik vind het absoluut niet leuk als iemand rookt, vind het zo goor, die geur en alles!
Iemand moet er gewoon rekening mee houden als die bij iemand is die roken niet fijn vind, en dan vind ik het niet zo erg Lachen