Ervaring met last-minute 'ver-weg bestemmingen'?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Ervaring met last-minute 'ver-weg bestemmingen'?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 19:05

Wie o wie heeft ervaring met het last minute boeken van ver weg bestemmingen?
Daarbij bedoel ik: Dom. Republiek, Isla Mar., Mexico, Cuba, Florida, enzovoorts..
Ik was vandaag op het reisbureau voor wat informatie en dergelijke, en dat meisje vertelde me dat het aanbod voor deze landen last minute nogal tegenviel? Ik had echter het rare gevoel dat dit een soort van PR-praatje was om mij nu meteen te laten boeken, aangezien ik vorig jaar iets heel anders hoorde (namelijk dat juist deze bestemmingen nogal wat last-minute plekjes hebben).
Iemand van jullie die zo'n ver-weg bestemming last minute heeft geboekt? En had je toen iets dat aansloot bij je voorkeuren of moest je genoegen nemen met minder??

Alvast bedankt!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:07

dat zou ik ook wel willen weten ja! wij zijn van plan misschien ook een beetje die kant op te gaan alleen dan wel een last minute. we gaan morgen naar een reisbureau

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:11

Isla margarita hebben wij vijf jaar terug ook last-minute geboek en we hadden een top hotel met all-in (dat is daar gebruikelijk)
Het was een zeer groot hotel met daar aan vast nog een resort en een busje voor naar het strand, toevallig was dat ook het hotel dat wij wilden.
En ja tegenvallen, ik laat die meiden altijd goed zoeken en dan komt er vanzelf wel iets te voorschijn waar wij het mee eens zijn.
Laatst bijgewerkt door Vanes op 15-04-04 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 19:13

djangogirl schreef:
dat zou ik ook wel willen weten ja! wij zijn van plan misschien ook een beetje die kant op te gaan alleen dan wel een last minute. we gaan morgen naar een reisbureau


Wij willen ook zeker last minute gaan eigenlijk, maar ik begon wat te twijfelen door die meid daar..

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 19:13

Vanes: was er wel een duidelijk prijsverschil (als ik vragen mag) met last-minute?
En heb je bij een reisbureau geboekt of op het vliegveld?

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, Amber_anne, Ashleytjuhh, Flip, Frummel01, IASCrawler, Iris_Casper, janineskolla, Jannie79, Karma_k, Keizerinnnn, kouwene, lianne18, Lisa_22, manonutjuh, mauw, meniekske, MyWishMax, Noor, ogidni, Pieneappel, Tatjanaa, Ubermetrics, x_Rebecca en 59 bezoekers