Jong + vaste relatie: wat vinden jullie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 09:32

Pervinco schreef:
Ik had op de basisschool ook al een relatie van anderhalf jaar... Clown Als ik het uitmaakte mocht ik zijn veulen niet meer verzorgen Scheve mond


Ik neem aan dat je dit sarcastisch bedoelt?? De woorden relatie en basisschool gaat bij mij niet echt samen..


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 09:33

Vind jij het erg serieus dan? As i said... Als ik het uitmaakte mocht ik zijn veulen niet meer verzorgen... Er staat niet voor niets een Clown achter 'relatie van anderhalf jaar'...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 10:58

Pervinco schreef:
Vind jij het erg serieus dan? As i said... Als ik het uitmaakte mocht ik zijn veulen niet meer verzorgen... Er staat niet voor niets een Clown achter 'relatie van anderhalf jaar'...


ah Clown niet gezien hihi, bokt staat op office hier ( zit sneaky op mn werk te bokken) beetje blond ben ik wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 11:32

_Scarlet_"]
[quote="ShannaY schreef:
Dat is toch totaal iets anders Verward
In jou geval gaat het om je toekomst, hoe je later wilt overleven, niet omdat je daar voor de lol uitgaat, om te gaan staan dansen Scheve mond

Ik ga ook net zo goed voor de lol uit. Waarom zou ik dat niet kunnen doen? Het enige wat ik anders doe dan vrijgezellig vriendinnen, is zoenen met jongens. Verder heb ik net zo veel lol.
[/quote]

Volgens mij vat je de clue nog niet helemaal, ik heb ook echt geen zin meer om het verder uit te leggen. Scheve mond

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 12:20

Hier ook een jong ding met relatie.
Mark en ik zijn aankomende zomer 4 jaar samen.
Ik ben nu 17 ( bijna 18 ) en mark is pas 20.
Wij kregen dus wat toen ik 14 was en hij 16.

En ik heb echt helemaal niks gemist!
Ga/ging gewoon met vriendinnen/vrienden stappen en op vakantie.
En doe/deed lekker mijn eigen ding.
We zien elkaar 2 avonden door de weeks en dan het weekend.
Mark gaat 3 avonden in de week sporten met vrienden, en ik ben dan met vriendinnen de hort op.
Uitgaan idem dito, we gaan eigenlijk wel altijd naar dezelfde discotheek, maar hij met zijn vrienden en ik met mijn vriendinnen.
We gaan altijd samen heen, en samen terug.
Maar verder zien we elkaar eigenlijk de hele avond niet weer.

En ik praat net zo goed met andere ( vreemde ) jongens als dat mark met meiden doet.
Praten/dansen is niets mis mee, zolang je er maar aan denkt dat je geen vrijgezel bent.

Ik doe precies hetzelfde als mij vriendinnen, alleen zij zoenen ook met die jongens en dat doe ik niet.
Helemaal geen behoefte aan, en mark doet evenmin iets met de meiden die hij ontmoet.

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DWensink, fohadie, Marjelle1992, Toushie, xU_Blinghx, YandexBot en 130 bezoekers