expert beweert:de man over 200.000 jr uitgestorven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:51

idd, zonde van het geld....samenvatting please?

Je suis Charlie.


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 15:53

toch iemand van het mannelijke geslacht nodig dames? Haha!

denk dat een samenvatting gewoon op internet te vinden is hoor Lachen

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 15:55

Citaat:
Male reproductive fragility has been the subject of much highly publicized recent research. Is it possible, asked the New York Times , that men face extinction? Bryan Sykes examines the validity of these reports, focusing on the defining characteristic of men: the Y chromosome in their DNA. Guiding his readers through chapters like "The Blood of Vikings" and "Ribbons of Life," Sykes blends natural history with scientific fact, elucidating the biology of sexual reproduction, modern genetics, and evolutionary biology. He reveals that, while the Y chromosome makes man's existence possible, it also carries within it the seeds of his destruction. This work covers a wealth of controversial topics, including whether there is a genetic cause for male greed, aggression, and promiscuity; the possible existence of a male homosexual gene; and what, if anything, can be done to save men from a slow, but certain, extinction.


Adam’s Curse - A future without men

Citaat:
Genetically speaking, the big difference between men and women is that where women have two X chromosomes, men have one X and one Y chromosome. It is surprising that one chromosome difference out of our total of 46 can have such an important consequence. Is this relatively small genetic variance really sufficient to explain the differences between the sexes, not just the physical but the psychological, social or even cultural? Prof Sykes takes us on a fascinating exploration into the science of sex and gender, and takes a scientific look at what makes men tick. His research has shown that the all-important male Y chromosome is getting smaller. As the generations pass the female X chromosome is taking over. Women are winning the evolutionary battle of the sexes. The shocking conclusion is that men, slowly but surely, are headed for extinction.


meer: http://genealogy.about.com/cs/geneticge ... _curse.htm

Amor Vincit Omnia

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:02

Dus ik begrijp dat het y-chromosoom voorbijgestreefd gaat worden door het sterkere x-chromosoom gedurende de geslachtsdaad, dus onderweg naar de eicel? Dus zullen er steeds minder mannen geboren worden en meer vrouwen....

En nu is het nog andersom.

De hond is de betere mens

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 16:04

nou... dat zegt de onderzoeker ja Haha! toch vreemd dat de mannetjes dinos daar geen problemen mee hadden, toch?

Amor Vincit Omnia

Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:11

Ik denk dat met een wereld met alleen maar mensen van het vrouwelijk geslacht een hoop vrouwen zich toch wel een paar keer achter de oren gaan krabbelen. Wat wie zijn erger bij elkaar als het gaat om gekibbel en gekat? Die vrouwen zijn niet aardig onder elkaar. Nee, mannen mogen van mij wel blijven bestaan alleen die met het juiste en goede karakter. Dat staat voorop.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:15

Willekes"]
Ik denk dat met een wereld met alleen maar mensen van het vrouwelijk geslacht een hoop vrouwen zich toch wel een paar keer achter de oren gaan krabbelen. Wat wie zijn erger bij elkaar als het gaat om gekibbel en gekat? Die vrouwen zijn niet aardig onder elkaar. Nee, mannen mogen van mij wel blijven bestaan alleen die met het juiste en goede karakter. Dat staat voorop.
[/quote]
kan zijn dat vrouwen onderling stukken aardiger worden als ze het gevoel krijgen dat ze toch niet voor elkaar onder doen, cq. de druk van hun uiterlijk t.a.v. mannen niet meer zo ervaren.

[quote="SuperPepeijn schreef:
nou... dat zegt de onderzoeker ja Haha! toch vreemd dat de mannetjes dinos daar geen problemen mee hadden, toch?

Dat is ook een heel ander soort dat bloot stond onder heel andere invloeden.

De hond is de betere mens

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 16:18

*LOL* dat is een leuke desiree, het slechte gedrag van de vrouwen vindt de oorsprong bij de man...

als organisme in evolutie is de dino wel te vergelijken met de mens.

Amor Vincit Omnia

Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:27

Desiree schreef:
kan zijn dat vrouwen onderling stukken aardiger worden als ze het gevoel krijgen dat ze toch niet voor elkaar onder doen, cq. de druk van hun uiterlijk t.a.v. mannen niet meer zo ervaren.



Cool Hé zo had ik er niet niet tegen aan gekeken maar je begrijpt wat ik bedoelde en wat ik wilde zeggen Verward
Goeie van je Desiree. Ik heb weer stof tot nadenken Bloos!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:28

SuperPepeijn"]
:)) dat is een leuke desiree, het slechte gedrag van de vrouwen vindt de oorsprong bij de man...
.
[/quote]
zoveel slechte dingen beginnen bij de man he. Oorlog bijvoorbeeld. en de huidige religien zijn duidelijk ook door mannen gesticht. En religien zijn vaak weer aanzet tot oorlogen.....

[quote="SuperPepeijn schreef:
:))als organisme in evolutie is de dino wel te vergelijken met de mens.

ja maar de dino was een reptiel. De mens is een zoogdier. Ik geloof dat het wel ophoudt met de vroege evolutie.

De hond is de betere mens

Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:31

SuperPepeijn schreef:
:))als organisme in evolutie is de dino wel te vergelijken met de mens.

ja maar de dino was een reptiel. De mens is een zoogdier. Ik geloof dat het wel ophoudt met de vroege evolutie.
[/quote]

Een menselijk zoogdier had vroeger ook nog een staart Schijnheilig

Aangepast na opmerking van Romkabouter Bloos! Clown
Laatst bijgewerkt door Willekes op 08-04-04 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 16:32

Desiree schreef:
zoveel slechte dingen beginnen bij de man he. Oorlog bijvoorbeeld.
hoge bomen vangen veel wind he Knipoog

Amor Vincit Omnia

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:32

Willekes schreef:
Een zoogdier had vroeger ook nog een staart Schijnheilig


Sommige nu nog Bloos!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:33

Romkabouter"]
[quote="Willekes schreef:
Een zoogdier had vroeger ook nog een staart Schijnheilig


Sommige nu nog Bloos!
[/quote]

Heb je het nu over een zoogdier met een staart of over hoge bomen vangen veel wind.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:35

Over SP Tong uitsteken

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:37

hmm ik ben blij dat ik er over 200.000 jaar niet meer ben, lijkt me saai (en al die catfights, ook niet alles!)

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 16:37

Romkabouter schreef:
Over SP Tong uitsteken
Huilen hinnik
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 08-04-04 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Amor Vincit Omnia

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:41

Verder ben je wel stoer hoor *LOL*

Ach gut

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:42

SuperPepeijn schreef:
:D momentje, ff checken...

ohja! man. Tong uitsteken


EXTINCT *plaatst stempel*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:46

SuperPepeijn schreef:
het boek heet adam's curse en is geschreven door bryan sykes een expert op het gebied van evolutie en dna onderzoek. hij beweert dat de man over 200.000 jaar niet meer bestaat en de vrouw de enige menselijke vorm is. hij vindt dit een een goede ontwikkeling omdat de man voor geweld, ellende en oorlog zorgt (zeker nooit op bokt geweest meneer sykes?).

het boek komt binnenkort in nederland uit, dus feministen, grijp uw kans Haha!

als je mijn mening vraagt is het grote onzin.


ben ik het mee-eens vrouwen kunnen nou eenmaal niet zonder mannen, dus waarom zouden we ze laten uitsterven.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:49

SuperPepeijn schreef:
het boek heet adam's curse en is geschreven door bryan sykes een expert op het gebied van evolutie en dna onderzoek. hij beweert dat de man over 200.000 jaar niet meer bestaat en de vrouw de enige menselijke vorm is. hij vindt dit een een goede ontwikkeling omdat de man voor geweld, ellende en oorlog zorgt (zeker nooit op bokt geweest meneer sykes?).

het boek komt binnenkort in nederland uit, dus feministen, grijp uw kans Haha!

als je mijn mening vraagt is het grote onzin.


Maar toch is het wel zo dat de meeste vormen van geweld, ellende en oorlogen vanuit mannen komt. DAt kun je toch niet ontkennen? En dit schijnt allemaal te maken hebben met de testesteronhormonen.

De hond is de betere mens

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:50

Volgens mij heeft te maken met fragiele ego's en vooral het onderbewustzijn dat weet dat vrouwen recht hebben op de plaatsen die zij nu met geweld en onderdrukking vrouwen afhandig hebben gemaakt...

*oeps Schijnheilig I did it again*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:54

Dat mannen af en toe lastige wezens zijn wist ik al wel Schijnheilig maar een wereld zonder mannen, lijkt me toch echt helemaal niets Clown

Heb je niks meer om over te zeuren Knipoog

Nee hoor, ik hoop dan maar dat die meneer de wetenschapper gewoon een beetje teveel gedronken heeft tijdens zn onderzoek en gewoon onzin uitkraamt Bloos Clown Cool

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:55

Nou, het is wel zo dat de spermakwaliteit al afgenomen is, de laatste decennia. Dus helemaal uit de lucht gegrepen is het nou ook weer niet. En het y chromosoom heeft al aangetoond kwetsbaarder te zijn. Onder mannen heb je meer afwijkingen dan onder vrouwen. Ook mannelijke zuigelingen zijn kwetsbaarder dan vrouwelijke: meer sterfte.

De hond is de betere mens

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 16:55

Desiree schreef:
Maar toch is het wel zo dat de meeste vormen van geweld, ellende en oorlogen vanuit mannen komt. DAt kun je toch niet ontkennen? En dit schijnt allemaal te maken hebben met de testesteronhormonen.
wie zegt dat ik dat ontken? Lachen mannen zijn door de geschiedenis heen natuurlijk ook veel meer op de voorgrond geweest. hoewel, jeanne d' arc kon er ook wel wat van en in de geschiedenis voor het joodse geloof waren vrouwen ook vrij actief in de oorlogvoering.

Amor Vincit Omnia


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Afanaisa91, Amazonbot, Donderwolk55, Eliana, Eliine, flintstones, GrapeshotBot, haffiefreak, jadeken, Lalladidoo, MDWStables, RenskeFrea, XxMariellexX en 222 bezoekers