Help Kodak digi vraagje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Help Kodak digi vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 22:17

Ik heb een Kodak Easy share digitale camera.
Nu heb ik foto's staan en wil deze verzenden via de mail. Het zijn gewoon .jpg bestanden maar de andere kant kan ze niet openen. Waarschijnlijk omdat hij ze wil openen met de kodak software Ik heb de bestanden al omgezet en ze de opdracht om ze via Paint te openen etc meegegeven maar na het wegsturen maakt hij er toch weer een kodak foto van.
Ik heb ook filmpjes die ik wil openen in de mediaplayer maar die opent hij alleen in de quicktimeplayer. Kan ik dit ook omzetten ?

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:44

Ik heb dezelfde camera, nu ben ik erg a-technisch en heb je waarschijnlijk niets aan mijn hulp. Heb je de foto's al opgeslagen in je documenten? Bij is dat nl wel het geval en kan ik ze gewoon via de mail toevoegen en word het geen Kodakbestand. Nu gebruik ik dat Kodakgebeuren ook niet, ik sla mijn foto's daar ook niet op in een fotoalbum ofzo, mss dat dat helpt? Wat de filmpjes betreft heb ik hetzelfde probleem..Ik zit met het probleem, hoe kan je een foto kleiner fotograferen? Ik bedoel als ik ze bv op pc zet, dan moet ik een heel eind scrollen in de mail, om de foto in zijn geheel te zien. Ook als ik bv inzoom op camera, dan wil ik die foto zo afgedrukt hebben, maar krijg alleen het origineel te zien zoals die genomen is en op camera staat.
Ik hoop voor je dat er hier wel mensen zijn die je kunnen helpen, maar dat zal vast wel.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 23:07

Foto staan in mijn documenten.. Waar ik ze ook opsla degene naar wie ik ze toestuurde kon ze niet openen, en dat was zo raar.. andere eigenschappen meegegeven etc..
De grote kan je idd niet instellen tijdens het fotograferen. .. Dat moet je dan via de Kodak software doen ,, Misschien moet ik eens een ander slachtoffer proberen om ze rechtstreeks naar toe te zenden..
Evengoed bedankt voor het meedenken..

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 23:11

Je mag er wel 1tje naar mij sturen hoor,kijk ik wel even of ie het doet