Mag je nu WEL of NIET naar de manege?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-01 16:58

Ik weet het niet meer hoor, weet iemand van jullie het?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 17:01

Suus, onze manege is gesloten. Antoinette heeft gebeld met de infolijn en met andere maneges en het zou ten strengste verboden zijn om mensen toe te laten.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 17:01

officieel niet. het is zelfs verboden alleen sommigen weten er zelfs niets van.
Ik vind de berichtgeving erg slecht de boer waar ik sta moet het van mij en het uitgeprinte MKZ van het net lezen en horen dat ie niemand op het bedrijf mag laten belachelijk toch?

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 17:54

ik hoorde t vandaag van een vriendin van mij die baalde...
ik wist nog helemaal nix...
op de manege in weesp is er zondag n onderlinge wedstrijd en die gaat 99% zeker niet door...

echt hopen dat alles goed gaat en dat er geen nieuwe "gevallen" ontdekt worden!!!!

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 17:57

nou zorrie, ben net gewoon naar donya geweest en ze gaan bij ons echt niet dicht hoor!

nlannemieke
Berichten: 52
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 20:25

Hier is de manege nu ook dicht. De AID kwam langs, of ze maar de hekken wilden sluiten. Aldus doende. Laten we hopen dat het morgen weer opgeheven wordt......

Annemieke

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-01 20:32

Ik heb inmiddels begrepen dat ze dus officieel dicht moesten, maar dat dit verbod intussen sinds vanmiddag 3 uur weer opgeheven is. Ze hebben dus alle lessen afgebeld vanmorgen, voor niets! Toen ik net op de manege kwam waren misschien 5 mensen daar terwijl er normaal drukke springlessen zijn. Was wel eens lekker hoor, kon ik Tonkie lekker op vrijdagavond (wat een luxe) in de binnenbak losgooien met nog wat andere paarden. Er is dus ook bijna geen stro meer. Tonko vreet al veel stro, ondanks bijvoeren. Nu staat ze dus echt in een vervuilde stal. Geen schoon strootje meer te zien! Dus dan maar wat extra bijvoeren...

Wat een ellende zeg. Ik heb echt te doen met die boeren.

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 22:52

Nou, bij ons mag er ook niemand het erf meer op.
Op de manege staan geen evenhoevigen, maar de buren hebben wel koeien en alle risico's willen ze uitsluiten.
En dat terwijl wij toch heel ver van de 'haarden' afzitten.
De paarden worden nu door de eigenaresse gevoerd en morgen avond horen we weer hoe het verder gaat...