Stomme kaarten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lore
Berichten: 349
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: Deurne (Belgiƫ)

Stomme kaarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 16:24

Mijn vriend en ik zijn vorig jaar een tijdje uiteen geweest omdat hij verliefd was op iemand anders. Dit heeft maar een paar weken geduurd, sindsdien zijn we terug samen en hebben we echt een droomrelatie. We beseffen wat we voor elkaar betekenen en doen, we maken tijd voor ons,...We gaan dan ook de 2 juli dit jaar trouwen.

En toch, tijdens onze korte breuk heb ik door iemand de tarotkaarten laten leggen. Deze dame doet dit al jaren voor onze familie, en hoe gek het ook mag klinken alles lijkt steeds uit te komen. Ik heb haar ook de kaarten rond deze relatie laten leggen. Ze zei dat hij zou verder gaan met die andere, en dat er een definitieve breuk kwam en dat we geen toekomst samen hadden en...


En weet je ondanks deze parel van een relatie dat ik heb denk ik daar regelmatig aan. Soms ben ik bang dat ze ergens in de toekomst gelijk krijgt. Anderzijds kan ik niet laten om te trouwen met de man in wie ik mijn droompartner zie omwille van een hoop kaarten.

Iemand iets gelijkaardigs meegemaakt???

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:52

ik zou me hier niet te veel op vast pinnen, want wie zegt dat het de waarheid is?? alleen maar omdat 'de' kaarten het zeggen?
Ga gewoon gezellig verder samen, en trouw ze Tong uitsteken

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 17:11

Daarom zou ik dat ook nooit laten doen! Leven met de angst voor ooit!