melk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-01 16:24

hm ik moest er gister wel om lachen maar eigenlijk is t helemaal niet leuk. mn moeder wou gister melk kopen omdat t bijna op is, was er geen melk meer in de winkel... lekker dan!! nu heeft ze lekker biogarde drink spul voor me meegebracht (veeeel lekkerder dan melk *LOL* )

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 16:27

hehe ik mag het lekker op de boerderij gaan halen anders moeten ze het toch in de put gooien....

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-01 16:28

zou ik ook wel mogen denk ik bij mn verz pony's maar daar mag ik dus ook al niet meer heen... t leven is hard... we overleven t wel!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 16:46

Ik was net bij de AH: geen melk meer te zien, ook geen langhoudbare melk! Heb voor de kinderen maar veel chocomelk en fristi meegenomen. Er moet flink zijn ingeslagen bij ons, want boven de lege melkrekken hing nog een bordje: ivm de MKZ kunnen wij helaas maar 2 pakken verse melk per klant toestaan....

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 19:18

Dat is dan eigenlijk zelfs wel netjes van de AH. Hier bij de Plusmarkt was er nog wel dagverse melk, heb 5 pakken junior plus, ik had al thuis staan 3 pakken houdbare melk, 2 pakken fristi, 2 yogo yogo en 1 chocomel.
Als het echt nood zou worden kunnen ze ook altijd nog aan de dreumesmelk voor kinderen vanaf 1 a 1,5 jaar.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-01 19:21

voor jonge kinderen is t wel erg ja als ze geen melk kunnen drinken, dat hebben ze toch echt wel nodig.
mn moeder begon zich al zorgen over mij te maken, ik lust geen kaas en als er geen melk meer is krijg ik dus geen zuivelproducten meer binnen.... want kaas eet ik dus ECHT NIET!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 19:30

Jullie wonen niet bij mij in de buurt he? Dan kan ik het wel zeggen. Bij onze AH verkopen ze Alpro Soya producten. Kinderen met koemelkallergie krijgen soya (nutricia) en volwassenen dus Alpro. Is ff wennen (vond het vreselijk vies, maar ik kan dus niet tegen melke n niet ten kippeƫi), maar wel een goed alternatief. Nu proef ik al niet meer dat ik soya melk in mijn pap heb, of door mijn smacks of in mijn eten. Je went er aan, vraag is of gemanipuleerde soya op den duur wel gezond is, maar ja, koemelk is dus echt bulten, jeuk en benauwd (geen NL he?)... Naja, 't is maar een ideetje. Verder inderdaad maar melktoetjes kopen voor de calcium behoefte (dat zit dus ook in Alpro, extra calcium) evt kun je ook calcium pillen kopen,a ls het nou echt lang gaat duren dan... En Maaik, dat kun je toch ook tegen je mams zeggen... Ik vind die drinkyoghurt ed ook onwijs lekker.. Zou een moord doen voor Danoontjes nu eigenlijk...

Laui

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-01 19:37

haha ja das ook een idee... volgens mij heeft ze al allemaal van die yogi drink spullen in huis gehaald *LOL* maar dat gaat ook ooit een keer op.... Boos!
ach we merken t wel, voor ons is t nog niet eens zo erg, denk aan al die jonge kinderen die er nog van moeten groeien en de boeren die t juist niet kwijtraken. mn broer zei al "volgens mij stroomt er pure melk door het riool". kan ie best eens gelijk in hebben...

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 19:38

Nog een alternatief is Paardemelk!! Dat is speciaal voor mensen met een koemelkallergie dus Laui misschien iets voor jouw??