heb net de infolijn gesproken en paarden kunnen WEL worden g

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 20:55

Och oliebol, in Doorsnpijk is ook een verdacht bedrijf en dat bedrijf is achter mijn oom (zit nog een weiland tussen). Nou ja, daar staan mijn pony's dus, en ook geiten........
Boos!((((

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 20:58

Ik heb een mailtje naar het ministerie gestuurd en daar gevraagd hoe het nu zit. Mijn paard staat ook bij koeien wel in hetzelfde gebouw, maar niet in dezelfde ruimte. Er staan namelijk twee muren tussen de koeienstal en de stal van mijn paard. Ik heb gevraagd wat er gebeurt als er MKZ geconstateerd wordt. Ook heb ik gevraagd wat er gebeurt als de paarden in de wei staan en de koeien op stal, maar het is wel één bedrijf. Ik hoop dat ze snel een mailtje sturen. Want al die tegenstrijdige berichten daar wordt je ook niet vrolijker van, zeker niet als je hoort dat er in Gelderland al wel paarden zijn geruimd.

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 20:59

Er stond vanmorgen op teletekst dat de maneges wel bezocht mochten worden! Wie of wat moet je nou geloven? En allemaal van die vage meldingen, lekker verhelderend allemaal.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 22:29

Ik sta in Houten bij Zilfia's Hoeve. Ze hebben daar gene andere dieren dan paarden en honden. De buren hebbebn schapen en puur uit voorzorg maken we geen gebruik van de springtuin deze grenst aan hun weiland.

Ik heb hier geen problemen mee die mensen hebben het al zwaar genoeg. Onze manegelessen gaan in princiepe gewoon door. Maar als het uitbreekt naast ons gaat de manege op slot. De dieren gaan in een soort quarantine er mogen geen mensen bij komen. Ze worden NIET GERUIMD omdat ze niet ziek kunnen worden.

Wees verstandig en houdt de site van het ministerie in de gaten dat in namelijk de ENIGE MET JUISTE INFORMATIE.

Sterkte allemaal daar.

Gr Pris

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 07:47

O mijn god zeg, dit is gewoon hysterisch! Leven we nog wel in het juiste tijdperk? Gedverdemme zeg, dieren hebben zeker geen rechten meer. Alles lekker killen, slachten, moorden, laat het bloed maar stromen. Wat is dit ziek zeg! De wereld is compleet verne*kt. Ik zit dan wel een flink eind van de ellende vandaan, maar als iemand ook maar 1 tengel naar m`n beesten uitsteekt gaan er harde klappen vallen. Mijn vader is totaal niet geweldadig ofzo, maar hij zei wel dat als wij ook in deze oliebol hadden gezeten en ze waren ons erf opgekomen op onze beesten te vermoorden hij ze serieus neer zou schieten.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 07:48

O mijn god zeg, dit is gewoon hysterisch! Leven we nog wel in het juiste tijdperk? Gedverdemme zeg, dieren hebben zeker geen rechten meer. Alles lekker killen, slachten, moorden, laat het bloed maar stromen. Wat is dit ziek zeg! De wereld is compleet verne*kt. Ik zit dan wel een flink eind van de ellende vandaan, maar als iemand ook maar 1 tengel naar m`n beesten uitsteekt gaan er harde klappen vallen. Mijn vader is totaal niet geweldadig ofzo, maar hij zei wel dat als wij ook in deze oliebol hadden gezeten en ze waren ons erf opgekomen op onze beesten te vermoorden hij die klootzakken serieus neer zou schieten.