hebben julie dat ook?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

hebben julie dat ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 00:59

Dat je helemaal niet goed in je vel zit, je hebt je dieptepunt bereikt. Je sloft jezelf door de dagen heen, hopende dat het snel overgaat, en wil maar 1 ding. Naar bed met alle gordijnen helemaal dicht net zolang tot het voorbij is. Verdrietig
Kom je van die mensen tegen op straat of als je de kids van school gaat halen. He hoe is het nou, WAT ZIE JIJ ER GOED UIT ZEG ... , nou ik dacht wat anders hoor, toen ik vanochtend in de spiegel keek. Verward
Duhhhh, toch maar es vragen of ze laatst nog bij de oogarts zijn geweest. Ik moet er nu wel om lachen hoor, maar in die periodes

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 03:15

dat moet een heerlijk gevoel zijn. Vind je van jezelf dat je er belabberd bij loopt, vinden anderen dat juist niet!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 07:22

Nee ik heb wel dat ik chronisch slaap te kort heb door te veel werken en te veel naar de paarden. Ik ben per dag 8 uur thuis.... daarin eet, douche en slaap ik, de rest van de dag ben ik bezig of onderweg Scheve mond

Word tijd dat ze het land opgaan... kan ik eens een avondje thuis blijven.

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 07:42

Misschien wordt het tijd dat je in die periodes eens meer naar andere gaat luisteren i.p.v. denken dat je er belabberd uit ziet.
Hoe komt het trouwens dat je in die periodes te recht komt?
Het leven is te kort om je down te voelen en te denken dat je treurig bent.
Probeer te achter halen waarom je die periodes mee maakt en probeer ze zo te voorkomen.

Ik kan gelukkig niet mee praten over je gevoel.
Ik ben van me zelf uit een op gewekt persoon denk ik.

prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 09:17

Ik heb dat altijd in de winter, dan raak ik in een dip. Ik heb meestal ook zo'n donkere dagen voor kerst dip, maar die heb ik dit jaar redelijk kunnen omzeilen. Ik kan gewoon heel slecht tegen dat koude weer en die donkere dagen. Het heeft ook wel wat gezelligs hoor. Lekker kaarsjes branden en filmpje kijken, maar die dagen he. Nee geef mij de zomer maar. Lekker de deuren open, buiten zitten, een weinig kleren aan. Ik weet dus wel hoe het komt, het is alleen heel moeilijk tegen te houden, daar glij je als het ware in. Ook door mijn omstandigheden hoor. Ik ben een bijstandsmoeder die blij is dat ze boodschappen kan doen en dan heb je het wel gehad. Maar ik sla me er wel doorheen.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:58

Dat is wel grappig. Ik heb het ook wel eens hoor. Heb de hele dag lopen rennen en vliegen, ben bek af, voel me k*t, had eigenlijk een day-off moeten hebben en dan krijg je in eens complimentjes dat je er zo goed uit zie.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:41

Een verplaatst naar AM Lachen.

prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 11:33

Ik kan er nu wel om lachen, want er komen ook wel eens stomme situaties uit. Brood in de koelkast en het beleg in de kast ofzo. Of je staat bij een kast te staren zo van "wat moest ik hier ook alweer doen?"

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:24

Hmmm komt me erg bekend voor ja... Dan kan ik ook flippen om nix en nix gaat goed, ik ben alles kwijt, ik doe boodschappen en als ik thuis ben weet ik ineens weer waar ik eigenlijk voor naar de winkel ging...
Eigenlijk zou je dan echt in bed moeten blijven liggen, of de hele dag slechte tv programma's moeten kijken en warme chocomelk drinken...
Meestal heb ik zo'n periode één keer in de maand... Knipoog

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:45

Ja heb het ook wel eens gehad.
Maar ik moet zeggen dan ik me sinds tijden niet meer zo goed gevoeld heb, ik ben nu vrolijker en zie overal de lol er van in.
Misschien komt dat ook doorat ik absoluut geen winter mens ben.
Als de winter is begonnen dan kruip ik het liefst een paar maanden weg waar niemand me kan vinden.

prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 17:34

Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Het ging dit jaar wel beter dan de voorgaande. Maar je hebt van die dagen............

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 19:41

'k loop er altijd bij als een sul die niet heeft geslapen dus erger kan niet Knipoog ( sommigen zeggen wel van niet, maar das hun eigen mening, in profiel een foto van mij )

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 21:48

Ja, ik heb nu weer zo'n periode, alles leek weer een beetje goed te komen met me, nu voel ik me weer poedersuiker.
Het is echt raar, m'n mond zegt dat ik moet lachen omdat het weer beter weer wordt en de zon schijnt, maar m'n ogen zijn de hele tijd zwaar omdat ik constant op het randje van huilen sta Verward
En toch krijg ik complimentjes dat ik er zo uitgerust uitzie....

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 22:00

Kleine tip die ik van een hele goede vriendin heb gehad... Ik ben ook een hele tijd zo geweest, nog steeds af en toe, en eigenlijk had zij voor mij een hele goede (hoewel moeilijke) oplossing... Op moment dat je je rot voelt, eenzaam, huilen dichterbij dan lachen enzo, probeer iets leuks te gaan doen...
Het nare gevoel moet je niet tegen gaan vechten, je moet je er ook niet in weg laten zakken, gewoon er laten zijn en iets leuks gaan doen. In het begin vraag je je af wat het in hemelsnaam voor zin heeft, je voelt je toch rot en het leuke is helemaal niet leuk, maar als je volhoudt en echt opgaat in het leuke merk je dat je je beter gaat voelen...
Wees dan ook niet bang om het nare gevoel los te laten, dat merkte ik bij mezelf heel sterk, dat ik het nare gevoel vast ging houden want ik voelde me toch naar...

Probeer iets positiefs te vinden en daar dan ook lekker mee bezig te gaan en je zal hopelijk merken dat het negatieve minder wordt...
Voor mij helpt dat heel erg goed...

prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 00:16

Klopt jacksel, daar was ik ook al achter. Het werkt ook heel goed. Soms lukt dat ook niet altijd, maar over het algemeen is het een goed remedie. Maar de laatste keer had ik daar echt heel veel moeite mee hoor. toen heb ik het ook maar laten varen en het beste ervan gemaakt. Soms kan je gewoon niet anders.