Wat moet ik hier nu mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem_us
Berichten: 22
Geregistreerd: 04-08-03

Wat moet ik hier nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 10:36

Ik weet het eventjes niet meer... Scheve mond Ik heb sinds 2 mnd echt een super lief vriendje. Hij is heel lief en gaat ook mee naar mn paard.
Maar hij is erg pre op zn vrienden en zijn vrienden gaan voor alles bij hem..Hij heeft ook gezegd dat als hij moest kiezen hij voor zn vrienden gaat..Nu had ik eergisteren een discussie met hem over evt verhuizen (in de toekomst dan)ergens anders naar toe(ivm werkgelegenheid) maar daar moest hij niet aan denken want dan zit hij te ver bij zn vrienden vandaan.

Nu zijn er binnekort wat vrienden van hem jarig en die willen een dag naar een of ander druk gebeuren en daarna nog uit ergens..Best leuk maar ik ben helemaal geen type daarvoor..Ben al helemaal niet iemand die van drukke gelegenheden houd maar ik kan niet doordringen tot hem dat ik er eigenlijk geen zin in heb.. Nu werd hij weer boos dat hij altijd met mij meegaat maar ik nooit met hem..

Wat moet ik hier nu mee?Begrijp me goed ik wil hem niet kwijt maar ik wil niet dat hij mij zo pushed
... Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Anoniem_us op 31-03-04 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:44

Zo te lezen pushen jullie elkaar! Het claimen van een persoon kan die persoon zó benauwen dat je relatie er behoorlijk onder te lijden kan hebben... Geef elkaar ruimte om eigen dingen te blijven doen: hij met zijn vrienden stappen en jij met je vriendinnen een filmpje pakken...

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:45

Klinkt alsof jullie elkaar nog niet zo goed kennen. Je zegt pushed aldoor? Het gaat dus niet alleen om dit?
Als het wel alleen om dit gaat zou ik meegaan. Maar ik vind ook dat als je zegt dat je geen zin hebt hij dat moet respecteren en gewoon alleen moet gaan. Elkaar een beetje vrij laten Knipoog

Anoniem_us
Berichten: 22
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 10:49

Ja het gaat nu op dit moment om dit.. Ik denk ook wel dat ik mee ga maar ik wil graag dat hij mijn keuze's respecteert en dat doet hij niet..
Maar hoe zeg ik dit tegen hem zonder dat hij het verkeerd opvat?

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:52

Jullie kennen elkaar pas twee maanden, zijn vrienden kent hij al heel lang, waarom zou hij die (gedeeltelijk) op moeten geven voor jou?
Hij heeft denk ik ook wel gelijk. Hij doet zijn best om betrokken te raken bij jouw leven, jouw hobby en hij verwacht dat jij ook je best doet om deel uit te maken van zijn leven.
Geef jij je paard op voor hem? Ga jij minder vaak naar je paard toe voor hem? Waarom moet hij dan zijn vrienden minder zien en waarom zou jij niet mee naar een feestje.
Ik heb ook wel eens ergens niet zoveel zin in, moest vroeger nog wel eens verplicht mee naar een bal maar dat hoort erbij in een relatie.
Kwestie van geven en nemen en vrienden zijn ook heel erg belangrijk, ook wanneer je een relatie hebt.
Ik moet er niet aan denken dat mijn vriend zijn gezellige avondjes voor mij op zou geven net zomin als ik mijn vriendinnen voor hem zou willen verwaarlozen.

Anoniem_us
Berichten: 22
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 10:56

Percy schreef:
Geef jij je paard op voor hem? Ga jij minder vaak naar je paard toe voor hem? Waarom moet hij dan zijn vrienden minder zien


Nee ik geef mn paard niet op,maar die geef ik voor niemand op...
Ja ik ga minder vaak naar mn paard toe voor hem...Hij hoeft zn vrienden ook niet minder te zien..Hij mag er van mij iedere dag gaan zitten maar ik wil niet aldoor mee "moeten"..
Maar ik heb m al gebeld dat ik mee ga...

leonie_1986
Berichten: 1994
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:28

als hij naar zijn vrienden gaat kan jij toch mooi naar je paard toe? Gewoon ff lekker wat voor jezelf blijven doen is ook belangrijk!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:04

Een keertje proberen kan toch helemaal geen kwaad?

Daarna kan je pas zeggen ja het was leuk of nee absoluut niet voor herhaling vatbaar.
Maar je moet het naar mijn idee wel proberen en ervoor open staan.
Doet hij immers ook voor jou.

En jullie kennen elkaar pas 2 maanden, dus verhuizen en vrienden opgeven zijn en komen hopelijk helemaal niet aan de orde.

Elkaar pushen en claimen is helemala niet goed, dat helpt met de tijd alleen maar je relatie naar de knoppen, maar openstaan voor elkaars hobby's en leven is naar mijn idee heel wat anders.

Misschien is het wel hardstikke leuk die dag, gewoon proberen dus.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:46

laquintatje schreef:
als hij naar zijn vrienden gaat kan jij toch mooi naar je paard toe? Gewoon ff lekker wat voor jezelf blijven doen is ook belangrijk!!


Hier dacht ik ook meteen aan.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:25

Anoniem_us schreef:
Ja het gaat nu op dit moment om dit.. Ik denk ook wel dat ik mee ga maar ik wil graag dat hij mijn keuze's respecteert en dat doet hij niet..
Maar hoe zeg ik dit tegen hem zonder dat hij het verkeerd opvat?

En respecteer je zijn keuzes wel?

Gewetensvraagje Knipoog

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:56

Een realtie houd in dat hij wel eens dingen moet doen waar hij niet echt op zit te wachten (meegaan naar je paard) en jij dingen moet doen die je ook niet echt super vind (meegaan met hem).
Het is geven en nemen; een relatie is heel veel compromies.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 14:02

tja het is geven en nemen hoor,
en zo erg is 1 avondje toch niet?