Een digi kopen *zucht* best lachwekkend.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Een digi kopen *zucht* best lachwekkend.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 21:30

Vrijdag ging ik eens voor een digi op pad hoor. Eerst naar winkel A. Daar hebben we al goede ervaringen mee. Die vertelde alles heel rustig en vriendelijk. Zei ook welke klanten daar kwamen en ook hoe hun collectie was opgesteld. (alleen goede kwaliteit en daarom ook niet heel veel, alleen voor mensen die niet alleen maar een digi willen maar je ziet daar niet de goedkoopste maar krijgt wel hele goede service.)

Toen kwamen we bij winkel B.
De verkoper kwam mij als best opdringerig over iig ik was daar niet op mijn gemak. Hij liet allemaal prijzen zien het draaide echt voor mijn ogen. BIj deze prijs kreeg je dr dit bij en bij de andere digi moest je nog wel tasje kopen en bij deze kreeg je er een cursus bij en bij die was het een set prijs en bij de ander was het een losse prijs. Heel duidelijk allemaal *ahum*
Ook zat hij tegenstrijdige dingen te zeggen.
Bij alleen een digi kopen ben je nog niet klaar, je moet ook nog zo'n geheugenkaart kopen.

Een olympus was goedkoper dan een nikkon maar de kaart van olympus was 75 euro en die van nikkon 40 en dat maakte volgens die verkoper niets uit met de keuze van digi. (als de kwaliteit even goed is en je alleen op de prijs let.)

Maar ja het duizelde zo erg voor mijn ogen van al die getalletjes en extra's!
Echt erg, en het zou juist leuk moeten zijn!

Maar uiteindelijk is het de nikkon coolpix 3100 geworden maar ik mag hem pas 15 april in gebruik gaan nemen want dan krijg ik hem half van mijn verjaardag Cheese!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 21:44

Tja, ik weet hoe moeilijk het kopen van een digi is Lachen

Ben er zelf namelijk nog niet uit, maar de Coolpix 3100 staat nog op het lijstje Lachen

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 08:06

Die hebben wij ook! heerljk dingetje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Barbabientje, Bielsje, Facebook, fro, Googlebot, hooi, Iris_Casper, Kaetibangsi, Keizerinnnn, Kimberley_, Mar_X, NatasjaV, NorwayFjord, Plop1997, Tatjanaa, xColorCross, XladyX, xU_Blinghx, xxxmh, YvonneV en 64 bezoekers