missie kilimanjaro!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

missie kilimanjaro!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-04 23:51

Wat een leuk programma Bloos ,alleen ik vind het een beetje op wie is de mol lijken....VErder was deze eerste uitzending errug leuk!!!!!! *LOL*
Wie heeft het ook gezien???

ps. het komt iedere vrijdag avond om 21.45u op ned.1

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 23:53

Ik heb het niet gezien...waar gaat het over?

Je suis Charlie.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 23:54

jah wij hebben het gezien, althans mijn vriend keek en ik was wat aan het lezen maar heb ook even gekeken. Vond het ook wel leuk

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-04 23:55

gaat over een missie die 10 personen moeten hoduden,wel een soort afval race,opsich best leuk hoor!!!!enne het gaat er om wie het eerste op de berg van afrika komt--->de hoogste=kilimanjaro(vandaar de naam denk ik Tong uitsteken )

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 00:12

Ik heb het ne gezien

Wel zielig voor die 'apparte' jiongen dat hij er meteen uitmoest. waarschijnlijk alleen maar omdat de anderen hem zo weinig gezien hebben. Je kon trouwens ook erg goed merken dat ze op het laatse (dat ze met zijn drieen zaten) dat ze die jongen eruit wouden...

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 00:26

Ik vond het vreselijk, zo'n populair gedoetje. Iedereen moest zeggen waarom die ene jongen eruit moest. Wat als die nou gewoon niet zo'n populairig type was? En dat 8 keer moeten horen dat je er niet bijhoort en dat ze je liever weghebben. Na ene dag! Bah.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 00:36

Ja, heb het ook gezien. Vond het wel zielig voor die ene jongen. Die mocht niet eens meedoen met het eerste spel dus die kon niet laten zien wat hij in zich had. Hij zat duidelijk buiten de groep maar om dat nou zo te zeggen vind ik ook beetje vreemd.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 10:13

Ja das idd waar,het was wel een btje zielig voor die jongen en ook een btje gemeen aangezien Martje en Yvonne(geloofi k) met zijn 2-en helemaal een kliekje hadden gevormd,om zo die Frank eruit te stemmen/gooien...

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Fientj, Firebug, hagelslag, IASCrawler en 164 bezoekers