Boktpetjes: de modellen en kleuren

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 16:46

Staat er nu. Zie onder het links blok (rechtsboven dus).

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 17:39

Hoeveel zou het extra kosten om er een naar het buitenland te verschepen??? Of kan ik het beter bij m'n opa en oma laten bezorgen?

These train conversations are passing me by
And I don't have nothing to say
-Adam Duritz

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 22:27

Had ik toch dit topic volledig gemist..... Bloos knap hè?
Maar ik vind het echt een topidee, kunnen we elkaar ook herkennen bij onverwachte Boktmeetings! (hè Riëtte) dan zet je gewoon je petje op en iedere Bokker herkent je......!
Ik heb eigenlijk alleen een petje op als ik op wedstrijd ga trouwens, ik vind dat haarnetje zo'n belachelijk gezicht en dan moet je toch wat.......maar als ik een echt Boktpetje heb...... Party!!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 09:39

Die camel, is die ook met donkerblauwe klep te krijgen??? Anders weet ik niet wat ik moet bestellen, want die beige kan je niet bestellen als ik het goed begrijp? Verward

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 09:43

Vind het wel raar dat jullie de prijs nog niet echt weten Verward (tussen de 25 en 35 gulden...)

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 09:48

Nee Fonnie, dat is niet raar. We weten inmiddels waar we de petjes gaan kopen (dus hoe duur de petjes kaal per stuk zijn), maar het ontwerp is nog niet definitief, dus weten we nog niet exact wat de kosten van het borduren per petje zijn. Verder zijn we ook nog aan het uitzoeken wat de handigste manier van verzenden is, dus de verzendkosten zijn ook nog niet helemaal duidelijk. Daarom geven we nu de globale kosten op, en dan kun je met je schatting beter iets te hoog zitten dan te laag.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Babsiej, Domi_94, Duran123, Fly_high, GoogleAdsense, HELder, lina1998, moOby, Muurp, Paardje02, RoronaZorro, veerledec, xoranlover en 61 bezoekers