Wie kan er bij Cool Blue een foto voor mij maken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

hollie

Wie kan er bij Cool Blue een foto voor mij maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-25 16:18

Ik heb een stofzuiger de Nilfisk Bravo gekocht en hiervoor kan je 20 euro terug krijgen.
Nadat ik het hele formulier ingevuld heb moet ik een foto van de doos met de barcode toevoegen.

Ahh fijn je snapt hem al die doos is al bij het oud papier en al opehaald door de gemeente.
Nu heb ik dus een foto van de doos nodig wie o wie kan mij helpen?

https://www.coolblue.nl/product/904715/ ... arket.html

als je hem zelf gekocht hebt toevallig mag het ook je eigen foto zijn.

de klantenservice geeft aan dit niet te kunnen, dan moet ik m bestellen en weer terug sturen vindt ik zonde eigenlijk,
dus wellicht kan iemand mij helpen,

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Wie kan er bij Cool Blue een foto voor mij maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 16:30

Bij Coolblue een foto maken lijkt me niet eerlijk. Dan kan de koper van die doos de code toch niet meer gebruiken?
En hem bestellen en terug sturen vind ik nogal ver gaan. Ik zou zeggen jammer dan.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

hollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-25 16:33

elke ean is hetzelfde op een doos, dit is niet verschillend per doos,

vind ik ook ver gaan maar het is GRATIS dus al zij zo doen, dan moet ik misschien ook maar moeilijk doen.
Daarom is er iemand op bokt die een keer in de winkel is of werkt en dit wel wil doen,

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 16:36

Bij de coolblue staan er bijna nooit dozen op de vloer toch? Dus dan zou iemand hem bij de balie moeten opvragen, foto maken en dan terug het magazijn insturen. Ik zou dat niet doen. Je kunt hem idd dan beter online bestellen en retour sturen, ook al voelt dat een beetje stom.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 16:42

Ik lees dat je dit nodig hebt:

Vul de datum van aankoop in samen met een scan of foto van uw aankoopbon en het serienummer (deze kunt u vinden op het grijze plaatje op uw apparaat)

Dus in principe hoef je de doos niet te hebben.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 16:48

Bij dit soort cashback acties willen ze eigenlijk altijd de bon zien inderdaad. Is dat niet voldoende? EAN code kan iedereen zien zonder te kopen dus lijkt me onhandig als ze dat willen. :+

Paardrijden: de edele kunst om het paard tussen jou en de grond te houden.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 17:08

Meestal willen ze het serrienummer op de doos zien, niet de EAN. Vaak ook uitgeknipt zodat je hem niet achteraf terug kan brengen, zeker bij acties met hoge waarde, maar niet iedereen vereist dat. Deze heeft met regelmaat ook een barcode (handig voor distributie en voor zakelijke klanten, wordt namelijk ook daar gebruikt om te checken welk apparaat waar of bij wie is. Kunnen de boel inscannen in hun beheersoftware ipv overtypen). Weet je zeker dat ze dat niet bedoelen? Die is namelijk wel uniek, dus een doos uit de CoolBlue fotograferen zorgt dan wel degelijk dat diegene de actie niet meer kan gebruiken.

Heel eerlijk, ik zou het verlies nemen als leergeld en volgende keer niks weg gooit tot je de deal rond hebt.

I could write a whole Wikipedia page about why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king, and a king ain't satisfied till he rules everything.
~Bruce Springsteen - Badlands, 1978

hollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-25 17:47

Suzanne F. schreef:
Ik lees dat je dit nodig hebt:

Vul de datum van aankoop in samen met een scan of foto van uw aankoopbon en het serienummer (deze kunt u vinden op het grijze plaatje op uw apparaat)

Dus in principe hoef je de doos niet te hebben.

Dat klopt zo heb ik het ook gelezen en dus de doos weg gedaan, maar nu ik alles in moet vullen foto van serienummer en de factuur willen ze ook een foto van de doos met de ean code, en dus is nu mijn formulier afgekeurd.
Ik ga van de week wel naar de fixxar hier in de buurt kijken of hij daar in doos staat, en anders inderdaad opnieuw bestellen en weer terug sturen

Ponytante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 17:53

Toen ik bij Mediamarkt een TV kocht mocht je pas na 1 of 2 maanden cashback aanvragen. Toen vroegen ze om foto verpakking. Alsof ik die 2 maanden had behouden 8)7 (dat werd niet van tevoren gewaarschuwd).

Toen heb ik een scherpe mail naar Sony gestuurd met Mediamarkt op cc. Ik kreeg vrij snel antwoord dat kassabon en serienummer toch wel voldoende was.

Is puur een marketingtruc om mensen geen cashback te hoeven betalen.

Je hebt al "nee" op de eerste aanvraag. Dus doe niet te veel moeite (producten bestellen en terugsturen is helemaal idioot, ook voor de milieu) => gewoon een klacht indienen bij Nilfisk en indien nodig Coolblue er bij betrekken. (En daarna heb je consumentenbond nog :D ).

Succes!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 18:05

kun je geen foto maken van een plaatje op internet?

pensioenplek vol-pension voor pony of klein paard:
https://www.bokt.nl/markt/ad/526472/pen ... eschikbaar
don't bite the hand that feeds you

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie