Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Yenni schreef:Je wast het veel te veel. De kunst is om het 1 of 2 x per week te wassen. Veel beter voor je haar. Dit kun je rekken met droog shampoo. Iedere keer een dag langer wachten met wassen. Het zal eerst vetter worden daarna word het beter
Petpa schreef:Yenni schreef:Je wast het veel te veel. De kunst is om het 1 of 2 x per week te wassen. Veel beter voor je haar. Dit kun je rekken met droog shampoo. Iedere keer een dag langer wachten met wassen. Het zal eerst vetter worden daarna word het beter
Uit ervaring weet ik dat dit de oplossing is!
gelato schreef:Ik had hier ook erg veel last van. Wat is je haartype? Ik heb zelf veel slag en merkte dat mijn haar met een krullenshampoo en conditioner minder snel vet werd!
Waidida schreef:gelato schreef:Ik had hier ook erg veel last van. Wat is je haartype? Ik heb zelf veel slag en merkte dat mijn haar met een krullenshampoo en conditioner minder snel vet werd!
Hmm dat is idd ook nog een dingetje, mijn haar lijkt inderdaad een beetje slag te hebben maar eens ik het borstel is het recht. Behalve de onderkant want die krult omhoog. Maar achter mijn oren zit er wel echt duidelijk slag in!
Sterre98 schreef:Nog een vraagje: als je je haren wast, gebruik je dan 1 of 2x shampoo?
Haren goed wassen werkt pas met 2x shampoo namelijk
linoleum schreef:Enige wat tot nu toe voor mij werkt is zwanger zijn. Maar dat heeft andere best wel grote gevolgen
gelato schreef:Ik denk dat het het waard kan zijn om te proberen! Kan altijd een reisverpakking kopen voor het begin, hoef je niet meteen een grote fles aan te schaffen.
Gebruikers op dit forum: _Nancy, Afanaisa91, Amazonbot, cijsalover, ComscoreBot, Domiinooo_, GoogleAdsense, Googlebot, Jette, karinmanon, Kmbrly, lizard, Mutti, pinto_1, Serena_Milco, zuperzmoker en 65 bezoekers