Probleem youtube kijken via chromecast

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

friezenfan2

Probleem youtube kijken via chromecast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-24 12:04

Sinds de laatste update van youtube ontkoppelt hij mijn telefoon tijdens het kijken gewoon random in een video en daarmee eindigt hij ook het casten.
En ik begin mijn dag altijd met mijn youtube feed kijken via de chromecast op mijn tv. Maar wat tot voor kort een ontspannen begin van mijn dag was raak ik toch wat gefrustreerd.
En update een paar maanden geleden leed al tot een ander probleem dat als je videos toevoegt in een watchlist dat hij automatisch de nieuw toegevoegde video speelt.
Het lijkt alsof youtube actief bezig is om de gebruikservaring de verslechteren als je videos kijkt op een tv.
Nu zeggen de beoordelingen van de app dat ik niet als enige deze 2 problemen ervaart maar ik krijg van youtube geen antwoord behalve dat ze het door gaan geven.
Nu moet er iemand zijn die bokt gebruikt maar ook een contact heeft bij youtube. Elke creator met een grootte sub count heeft die. Wie weet kan die persoon aan dat contact dit probleem aangeven en er meer druk op leggen dat ze er ook wat aan doen.

Ik heb een android telefoon die gewoon alle software updates heeft.

Het eerste/oudste probleem doet zich niet voor op mijn tablet waar al een tijdje geen updates meer uitgevoerd kunnen worden. Het nieuwste probleem nog niet getest met die tablet maar ik denk zo maar dat het daarmee ook gebeurd.

Ik heb op dat moment gewoon goed wifi bereik bij de tv dus dat zou niet moeten leiden tot dit probleem.
En de youtube app is al verwijdert en opnieuw gedownload.

Met deze nieuwe indeling van bokt weet ik niet of dit goed staat, mocht dat zo zijn verzet hem dan naar het juist forum.

:¨·.·¨:
`·. Life is a Journey,
.................... not a guided tour

Wistaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 12:46

Hier een soortgelijk probleem, namelijk dat de Youtube app sinds kort als enige mijn Chromecast niet kan vinden. Wanneer ik update, updates verwijder of alle opgeslagen data verwijder kan hij de Chromecast wel weer vinden (tot de app automatish update, of gegevens heeft opgeslagen). Het random stoppen met casten heb ik al maanden, soms na een minuut soms streamt hij uren zonder probleem... geen touw aan vast te knopen.

Ik heb me er maar bij neergelegd, vanuit Youtube zelf geen enkel gehoor... -O-

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-24 17:00

Voor dat niet vinden van de chromecast zet ik de wifi even uit en aan op mijn telefoon en daarna vind hij hem weer wel.

Ik snap echt niet waar youtube mee bezig is maar ik ben er wel elke ochtend gefrustreerd door.
En voordat mensen zeggen ga dan uit bed of slaap nog wat verder. Beide zijn geen optie.

`·. Life is a Journey,

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-24 16:55

Ondertussen wel mail contact maar daar kom ik ook geen steek verder mee.
Ze blijven maar zeggen ja dan moet je de app verwijderen en daarna weer downloaden en tussendoor ook je telefoon weer uit- en aanzetten.
Als ze nou eens aangeven ah ja hier in deze update zit een probleem waar we achter de schermen druk mee bezig zijn om het te maken en de volgende update is het gemaakt.

Waarom werken er alleen maar idioten op een klantenservice?

`·. Life is a Journey,

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 22:26

friezenfan2 schreef:
Ondertussen wel mail contact maar daar kom ik ook geen steek verder mee.
Ze blijven maar zeggen ja dan moet je de app verwijderen en daarna weer downloaden en tussendoor ook je telefoon weer uit- en aanzetten.
Als ze nou eens aangeven ah ja hier in deze update zit een probleem waar we achter de schermen druk mee bezig zijn om het te maken en de volgende update is het gemaakt.

Waarom werken er alleen maar idioten op een klantenservice?

Uh beetje grof vind je niet ?

Het zijn de 1st liners die issues opmerken en escaleren naar achterliggende diensten.
Maar ja als jij het toch maar idioten vind zal je er inderdaad niet ver meegeraken ;)

I know you'll be a sun in somebody else's sky

Kidde

Re: Probleem youtube kijken via chromecast

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 07:06

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-24 08:01

Nee hoor dat is niet een beetje grof maar de realiteit. Als ik 3 keer het zelfde lijstje krijgt met wat ik moet doen zegt dat tegen mij dat mensen niet lezen. En dat lijkt me essentieel op een klantenservice.

Ik zou niet weten waarom ik nieuwe chromecasts zou willen maar wel jammer dat ze geen nieuwe meer maken.

`·. Life is a Journey,

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie