Welk LotR (engels) boek is het beste? (hulp gevr.)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Welk LotR (engels) boek is het beste? (hulp gevr.)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 00:27

Ik wil de engelse versie van Lord of the Rings gaan kopen, en dan met een harde kaft en de apendices erbij. Nou maakt het me niet uit of de serie 1 of 3 delig is qua boek. Maar kunnen jullie mij tips geven over welke versie het meest volledig is?

hope so, thanx

Ow, en om het topic niet bokt-illegaal te maken, jullie kunnen ook onderling discussieren over alle lotr boeken en de apendices Knipoog

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:33

Waarom zou dit topic illegaal zijn?
Ik heb best een complete versie, met [geloof ik] alle apendices erbij. Op de voorkant [blauwig] is een still uit de film gebruikt van de battle of helmsdeep. Later heb ik dat boek nog een keer gekocht voor iemand anders voor cadeau, en toen was het een andere voorkant. Ik ben het boek ff kwijt, anders had ik het opgezocht.
Iig, het heeft een slappe kaft, het is helemaal compleet, dunne pagina's, en Lord of the RIngs staat er in '3d' op...

... And we like all the fluffy animals.


Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:34

pff...Nou op zich is een harde kaft met alles erbij onhandiger met lezen, omdat je dan zo'n groot dik ding in je handen hebt. Ik heb zelf zowel een volledige harde kaft serie en een 4 delige zachte kaft serie, en ik heb niet het idee dat ik iets mis.

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 00:49

hmm, ik wil echt een engelse versie en een (driedelig, want ja, 1 groot boek is idd wel onhandig) harde kaften, boeken, met apendices, dit omdat ik het boek nogmaal wil lezen en mijn engels bij wil krikken Knipoog en een harde kaft is nou eenmaal mooier, in feite zoek ik eigenlijk een serie die alleen eenzelfde zijkant hebben, ik heb wel begrepen dat er een zwarte versie lotr boeken zijn, ik zou die graag willen zien (voor ik ze koop dus) want ze lijken me erg mooi!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:54

Dus geld is geen probleem als ik het zo lees? Misschien moet je langs gaan bij een grote boekhandel. Van Pierre in eindhoven heeft 1 hele kast aan tolkien besteed....

... And we like all the fluffy animals.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:55

Als ik me goed herinner dan heb ik bij Scheltema op het Koningsplein in Amsterdam allerlei verschillende uitgaven van LOTR gezien. Misschien kun je daar eens gaan kijken??

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 13:01

hmm, goed idee, moet sowieso nog naar amsterdam...

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:22

Even verderop in de Kalverstraat zijn nog 2 goede boekwinkels die alleen maar titels in het Engels verkopen, misschien kun je daar ook nog neuzen en de boeken even aanraken voor je je keuze maakt?? LOTR is een dure grap en dus mogen het wel de mooiste exemplaren zijn toch??

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 18:48

Lovely schreef:
Even verderop in de Kalverstraat zijn nog 2 goede boekwinkels die alleen maar titels in het Engels verkopen, misschien kun je daar ook nog neuzen en de boeken even aanraken voor je je keuze maakt?? LOTR is een dure grap en dus mogen het wel de mooiste exemplaren zijn toch??


hehe, daarom Knipoog alleen ik zei dat net tegen me moeder en ik dacht dat die ging ontploffen... Haha!

GA NOU VOOR JE PAARD SPAREN, GEEF DAT GELD DAAR NIET AAN UIT!!!!!

*oeps*

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geerten, IASCrawler, SentiBot, TessaxQuincy en 32 bezoekers