Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
Bellatrix schreef:Kan je geen oproepje in een FB groep van je woonplaats zetten? Dat werkt hier altijd heel goed.
daantjuhhh schreef:Bellatrix schreef:Kan je geen oproepje in een FB groep van je woonplaats zetten? Dat werkt hier altijd heel goed.
Of (ik weet niet of jullie die hebben) een berichtje in de buurt app. Vaak zijn er wel jonge mensen in de straat die eventueel een zakcentje willen bijverdienen!
Tiggs schreef:Of misschien het asiel bellen, of zij iemand weten?
Manny schreef:Onze katten krijgen altijd eten uit een voerautomaat. Als we weggaan zetten we camera aan, zodat we zicht hebben op de automaat. Zo kan ik altijd zelf in de gaten houden of ik de katten heb gezien. Hierdoor kunnen we ook gerust spontaan zo paar dagen weg.
Als we langer weggaan hebben we iemand uit de buurt die we kleinigheid geven om ze elke dag even te komen aaien.
Berdien schreef:Ik zou mijn kat(ten) echt niet zo lang zonder toezicht laten hoorWat als er wat gebeurt met die automaat? Er eentje ziek wordt, klem komt te zitten?
Ik wil toch echt wel elke dag een keer controle.
Esther_ schreef:Manny schreef:Onze katten krijgen altijd eten uit een voerautomaat. Als we weggaan zetten we camera aan, zodat we zicht hebben op de automaat. Zo kan ik altijd zelf in de gaten houden of ik de katten heb gezien. Hierdoor kunnen we ook gerust spontaan zo paar dagen weg.
Als we langer weggaan hebben we iemand uit de buurt die we kleinigheid geven om ze elke dag even te komen aaien.
En al die tijd geen schone kattenbak?
Gebruikers op dit forum: bebble, c_alsemgeest, charootje, Chonelly, Eleadoras, Fiero6, flooooo, Gompernikkel, J30d, JudithGigi, KleinBoefje, Lipstick, Natashaa, Nathalie18x, NibbitLotus, Nientsje, NinaCharlie, Niwla, onpaard, ReadTheRulez, Roosch, Westhof, Yellowbird en 55 bezoekers