Rare mensen op marktplaats deel 9!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-22 23:26

Afbeelding

Allereerst:
Welkom allemaal in alweer deel 9 van de marktplaats topics. Plaats hier jouw mooie, grappige, vervelende, verdrietige verhalen en momenten die op je op marktplaats hebt meegemaakt!

Ook hier weer even de links naar de vorige topics:
[LZP] Rare mensen op marktplaats.
[LZP] Rare mensen op marktplaats deel 2 !!
[LZP] Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!
[LZP] Rare mensen op marktplaats deel 4!
[LZP] Rare mensen op marktplaats deel 5!
[LZP] Rare mensen op marktplaats deel 6!
[LZP] Rare mensen op marktplaats deel 7!
[LZP] Rare mensen op marktplaats deel 8

Filmpjes:

De welbekende marktplaats irritaties:


De marktplaats-irritaties op een rijtje:
#1. Onzinbiedingen
#2. Misleidende foto's
#3. Niet reageren
#4. Advertenties niet verwijderen
#5 Onduidelijke omschrijving

Een beetje lachen mag, dus hier voorbeelden van rare gesprekken op marktplaats:


Tips voor het gebruik van marktplaats:


Dan nog de reminder, wat is vooral niet de bedoeling met dit topic…

1. Gegevens van oplichters delen
2. Namen van bokkers noemen, zonder toestemming van de betreffende bokker
3. Onderlinge ruzies met andere bokkers openbaar uitvechten
4. Je eigen spullen adverteren

Moderator opmerking in het vorige topic:

Moderatoropmerking:
Het is niet toegestaan om privé communicatie te delen op Bokt. Het is ons opgevallen dat dit in dit topic regelmatig gebeurt: zouden jullie hierop willen letten? Dit is afgelopen tijd wat aan onze aandacht ontsnapt, maar vanaf nu zullen we hier actiever in modereren, privé-communicatie zoals screenshots van Marktplaats-chats zullen worden verwijderd.



En tot slot:
Ook hier in dit topic weer veel plezier (en wat minder marktplaats ergernissen) gewenst!


Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 01-11-22 07:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Opmerking veranderd in moderatoropmerking

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram


Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 00:47

Ik trap dan maar af :D

"Beste
Ik heb een vraag over 'Lemieux dekje'
Doe je die weg voor 35 € het dekje . Mijn nichtje wil dees graag ma heeft beperkt budget ze moet alles zelf betalen

Met vriendelijke groet"


Zelf heeft ze ook advertenties met dekjes en vraagt ze 70 euro voor een gebruikte Lemieux dekje :')
De mijne is max 5 keer gebruikt. Ik vrees dat het nichtje moet verder sparen eerst..

hiphorse

Berichten: 1031
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Hoogeveen (drenthe)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 07:02

Had wat gratis op mp staan, wel zeer nette staat geen troep.
Wou iemand wel ophalen, tijd en datum afgesproken. Half uur na afgesproken tijd nog niemand te bekennen geen bericht etc.
Dus dacht ja hoor die komt niet :roll: zoals gewoonlijk met gratis spul.
3 kwartier later een bericht dat ze er met een uur waren.
Aangegeven dat ze niet meer hoefde te komen en het al in de prullenbak lag en ik ookal weer van huis was.

Toen was het mis, compleet uitgescholden. Uuh je bent zelf te laat en laat pas na 3 kwartier wat weten? :+
Door de maten van schelden en dreigementen wel gemeld bij mp.

ik verstop mijn pony onder een deken zodat jij het mooie er niet van af kan kijken

sasja0705
Berichten: 1934
Geregistreerd: 03-08-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 08:01

Ik heb mij al schrap gezet :D
Gisteren mijn oude mobiel op mp gezet met een imo nette vraagprijs ( worden tweedehands gemiddelde 40 euri meer aangeboden) en ja hoor, de eerste mafkezen zijn er al.
"Voor 80 haal ik 'm nu op"
"Ik heb niet veel te besteden, mag ik m voor 50"
"Wat is de minimale prijs? Ik bied 100"
En ga zo maar door...
Inmiddels ga ik altijd eerst de gebruiker bekijken en laat nu al deze "jongens" zelf mobieltjes voor de hoofdprijs verkopen :+

Nou, ik heb tijd.
De laatste heb ik toen ver onder mijn vraagprijs verkocht, want dat was echt een kind, die kwam met Papa. En had zelf voor gespaard.
Dus gewoon wachten, dat ie weer goed terecht komt... of even de volle mep :)

MallyBelly

Berichten: 3522
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 08:38

Moderatoropmerking:
dit bericht voldoet niet aan de bokt regels

[KS-MK] Lot's Zaïra Liz. en Mallow Baby's 3.0
Lot's Zaïra Liz. x Peterlena Hoeve's Fridus 28'06'2024
Lot's Mallow x Peterlena Hoeve's Fridus 28'06'2024

LaDonna75

Berichten: 2082
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 09:29

Ik heb al 2x gehad dat ik een item verkocht had, en op die-en-die dag zou worden opgehaald. Prima. Op die dag zelf kwam vlak voor het afgesproken tijdstip een berichtje “sorry, mijn man/kind is net met spoed opgenomen en ik kan dus niet komen. Ik heb mijn hoofd er voorlopig niet naar staan, dus verkoop het maar aan iemand anders”. En als ik dan aanbied het op te sturen, krijg ik geen reactie meer. Raar toch?!

<3 Welsh partbreds
Sanaa (Welsh partbred, 1,46m) M1 tussen de paarden
Welsh x Duitse sportpony in de maak

Roodvos

Berichten: 6617
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 11:01

Ik heb mij er ook maar aan gewaagd en heb dit weekend 3 items op Marktplaats gezet. Ik heb tot dusver nog maar 1x iets verkocht via Marktplaats, maar goed, het huis moet volgend jaar helemaal leeg. Dus goed moment om flink te gaan ontspullen.

Ik ben benieuwd wat ik ga meemaken :+

Met katten doorgebrachte tijd is nooit verspilde tijd [Sigmund Freud]
Sinds wanneer is onwetendheid een opinie? [Dilbert]
Niet alles wat staat geschreven is waar. [Mijn vader]




Problemen moet je niet kopen, die krijg je vanzelf. [Annekee]
ZOLDEROPRUIMING, ik geef van alles en nog wat weg: *KLIK* en *KLIK*

DubbelFun

Berichten: 88478
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 12:34

Ik heb een prima koop gesloten; mooie massieve salontafel van blokjes hout. Die gaat omgetoverd worden tot blad en zittingen van een bartafel en 2 krukken. Nette prijs en snel op kunnen halen.
De tijd was nog wel een dingetje, bleek achteraf :D
Verkoper schreef in de communicatie 'half 10' en toen ik vanochtend aan de deur stond bleek hij 's avonds bedoeld te hebben :D , maar er was iemand thuis dus geen probleem. Het kwam mij ook veel beter uit, want gezien het adres wil je daar in het donker niet rijden (kleine bochtige landweggetjes zonder verlichting).

Jolliegirl

Berichten: 32937
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 19:08

Leuk nieuw topic, hoiii!!

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 19:18

Hopelijk wordt het dekje verhaal netjes opgelost.

Hier een duffe dodo :roll:

Persoon is niet thuis dus ik stuur bericht dat het op het postpunt ligt en dat ze het daar weg kunnen halen.


Pas op de laatste dag voor het terug sturen halen ze het pas op..... En ik moest het met spoed op dezelfde dag nog verzenden >;)

beert
Berichten: 2398
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 19:42

Hier wat gekocht (kleren) en betaald met betaalverzoek. In de communicatie zegt ze "verzenden met Post nl kost 6.75 dus we maken er bedrag x van". Staat net DHL voor de deur.. of althans, het briefje dat we elkaar gemist hebben.

Op zich vind ik het niet erg als ze het met DHL verstuurt, maar laat het even weten en geef een code door. Ik stond nu onder de douche en moet morgen dan speciaal rijden naar het afhaalpunt 5 km verderop. Bij ons gaat DHL gewoon te vaak fout.

Geven jullie in zo'n geval dat ook terug als feedback aan de verkoper en ook minder sterren?

XxChelsey1xX

Berichten: 1290
Geregistreerd: 23-03-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 20:05

Moderatoropmerking:
dit bericht voldoet niet aan de bokt regels

Stillfree van Susheila Stables aka. Tommy
Lucky Velvet Bar aka. Boots
http://www.cm-fotografie.weebly.com ~ http://www.facebook.com/cmfotografie1

Anastasia24

Berichten: 2678
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 20:58

Vind persoonlijk dat je ook wel netter kan reageren okal ben je het (absoluut) niet eens met het bod :=
Die laatste daarintegen, had er toch even 500,- voor gevraagd. :+
Ik volg gezellig mee, maak zelf niet zoveel mee op marktplaats. Toen ik mijn paard verkocht ook erg, érg veel onzin biedingen(goed huisje bieden en dan geen budget hebben van 1000 voor een goed paard.. Maar wél natuurlijk een groot potje hebben voor ongevallen. Vraag me dan af hoe die aangevuld word. )

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 21:02

Pagina 1 en de mod opmerking in de OP wordt alweer langs alle kanten genegeerd :')

Kaatje_S

Berichten: 1003
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 21:26

Ik had van de week contact met iemand over een tafel. Gesprek verliep soepel, ik had tussendoor even wat anders te doen, dus reageerde met m'n bod wat later.
Zag inmiddels ook dat gewoon via bieden er al meer was geboden, maar hoopte toch dat we er in het gesprek nog uit zouden komen, of dat de bieders niet op zouden dagen.
Helaas na mijn bod geen reactie meer gekregen en zag later dat de advertentie op 'verlopen' stond. Heb daarna nog een bericht gestuurd met de vraag of het klopte dat de tafel verkocht was (enige hoop nog op een klein kansje), maar ook daarop geen reactie meer.

Hartstikke prima natuurlijk dat iemand z'n spul verkoopt aan iemand die intussen meer had geboden, maar om dan helemaal niet meer te reageren vind ik dan weer jammer.

Groetjes Karen, Funi, Blíðfari en Sigþór

Daantjuh88

Berichten: 1724
Geregistreerd: 13-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 22:40

Wij hebben een keer een bad op marktplaats gezet, gratis af te halen... reageerde een man op dat hij hem graag op wil halen. Komt netjes op tijd, maar heeft een Ford ka bij zich. Toen stond hij even bij zijn auto te kijken en naar het bad en bedacht zich toen pas dat dat waarschijnlijk niet ging passen. Wij moesten echt keihard lachen, uiteindelijk hebben we alles neergeklapt in de auto en het bad met stro touwen vastgeknoopt, klep open en gaan met die auto. Wij waren het bad kwijt, geen idee of hij onbeschadigd over is gekomen. :')

FennyPower

Berichten: 1446
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 23:17

Ik zocht een kaartje voor het uitverkochte concert van Ludo Vico Einaudi in Amsterdam.
En natuurlijk weet ik dat tickets kopen via marktplaats gevaarlijk is dus daar doe ik dan voorzichtig mee.

Kreeg een reactie van een man dat hij 2 Kaartjes heeft.
Waarop ik de vraagprijs vroeg , de prijs was wel redelijk vergelijkbaar met de normale tickets en ik gaf eerlijk aan dat ik er even over na zal denken en ik even moest kijken hoe ik het ging doen (naar Amsterdam komen. Met de auto of openbaar etc. Wat het goedkoopste was voor mij) omdat ik op dat moment een ww uitkering had.

'Ah denk gerust. Ik zet ze op facebook verder. Wij willen er ook vanaf namelijk. Dankjewel voor je snelle reactie.'

Daarnaast vroeg ik welke plek ik kwam te zitten. Geen antwoord.

Vervolgens bied hij een korting aan omdat hij er graag vanaf wou.hij had namelijk voor een dag later op een andere locatie bij hem in de buurt tickets kunnen scoren.
Als ik interesse had moest ik zijn vrouw maar een mailtje sturen want er waren meerdere geïnteresseerd.

Ik had niet alle tijd dus ik zei dat ik eerst even ging kijken hoe het met openbaar vervoer zat.
Waarop hij al voor mij ging uitzoeken... En zelfs een kaartje voor de trein wou kopen. ( Ik voelde alleen maar druk en had er een slecht gevoel bij)
Hij bleef maar berichten terwijl ik voor mezelf even aan het kijken was.
Krijg ik een bericht 'sorry ,ik ben voor jou aan het uit zoeken en jij negeert mij nou?' (5 min later )
Komt hij met linkjes van marktplaats voor dagkaarten.

Waarop ik uiteindelijk maar zei,vanwege die druk..
'Ik laat het voor nu even voorbij gaan u heeft namelijk nog een geïnteresseerde.
Ik kijk ondertussen nog naar mogelijkheden, mocht het kaartje verkocht zijn helaas.'

Waarop hij zegt.
Prima. Snap ik allen niet waarom je een advertentie zet en doet alsof je een kaartje zoekt. Sterke gevoel dat dit niet klopt dus ook.Advertentie heb ik gerapporteerd. Iemand met uitkering die kaarten zoekt maar staat nergens dat je uitkering hebt en dat je ze liefst gratis zoekt.

Ik 'fijne dag verder meneer.'

Hij ' suc6 zwerver. Zoek een baan zou ik zeggen ipv mensen voor jan banketstaaf houden.
Advertentie laten staan zodat je nog iemand kan naaien?'
Half uur later.
'Waarom staat je advertentie nog uitkering trekker?
Je hebt toch geen geld?'

Heb nergens meer gereageerd maaar marktplaats plaatste een melding in de chat van
Afbeelding

Knap zulke mensen. :') ik ben ook echt een zwerver. Ik werk inmiddels mega hard nu ,wel fulltime :')

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /

Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 23:52

LaDonna75 schreef:
Ik heb al 2x gehad dat ik een item verkocht had, en op die-en-die dag zou worden opgehaald. Prima. Op die dag zelf kwam vlak voor het afgesproken tijdstip een berichtje “sorry, mijn man/kind is net met spoed opgenomen en ik kan dus niet komen. Ik heb mijn hoofd er voorlopig niet naar staan, dus verkoop het maar aan iemand anders”. En als ik dan aanbied het op te sturen, krijg ik geen reactie meer. Raar toch?!


Goh mocht het nu waar zijn, snap ik best dat je hoofd niet ernaar staat om tweedehands spul op te halen.
Ik gebruik mijn fractuur nu ook als "excuus" :o Laat staan als er mensen in het ziekenhuis liggen

LiannePuthzy

Berichten: 6914
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 00:04

FennyPower schreef:
Ik zocht een kaartje voor het uitverkochte concert van Ludo Vico Einaudi in Amsterdam.
En natuurlijk weet ik dat tickets kopen via marktplaats gevaarlijk is dus daar doe ik dan voorzichtig mee.

Kreeg een reactie van een man dat hij 2 Kaartjes heeft.
Waarop ik de vraagprijs vroeg , de prijs was wel redelijk vergelijkbaar met de normale tickets en ik gaf eerlijk aan dat ik er even over na zal denken en ik even moest kijken hoe ik het ging doen (naar Amsterdam komen. Met de auto of openbaar etc. Wat het goedkoopste was voor mij) omdat ik op dat moment een ww uitkering had.

'Ah denk gerust. Ik zet ze op facebook verder. Wij willen er ook vanaf namelijk. Dankjewel voor je snelle reactie.'

Daarnaast vroeg ik welke plek ik kwam te zitten. Geen antwoord.

Vervolgens bied hij een korting aan omdat hij er graag vanaf wou.hij had namelijk voor een dag later op een andere locatie bij hem in de buurt tickets kunnen scoren.
Als ik interesse had moest ik zijn vrouw maar een mailtje sturen want er waren meerdere geïnteresseerd.

Ik had niet alle tijd dus ik zei dat ik eerst even ging kijken hoe het met openbaar vervoer zat.
Waarop hij al voor mij ging uitzoeken... En zelfs een kaartje voor de trein wou kopen. ( Ik voelde alleen maar druk en had er een slecht gevoel bij)
Hij bleef maar berichten terwijl ik voor mezelf even aan het kijken was.
Krijg ik een bericht 'sorry ,ik ben voor jou aan het uit zoeken en jij negeert mij nou?' (5 min later )
Komt hij met linkjes van marktplaats voor dagkaarten.

Waarop ik uiteindelijk maar zei,vanwege die druk..
'Ik laat het voor nu even voorbij gaan u heeft namelijk nog een geïnteresseerde.
Ik kijk ondertussen nog naar mogelijkheden, mocht het kaartje verkocht zijn helaas.'

Waarop hij zegt.
Prima. Snap ik allen niet waarom je een advertentie zet en doet alsof je een kaartje zoekt. Sterke gevoel dat dit niet klopt dus ook.Advertentie heb ik gerapporteerd. Iemand met uitkering die kaarten zoekt maar staat nergens dat je uitkering hebt en dat je ze liefst gratis zoekt.

Ik 'fijne dag verder meneer.'

Hij ' suc6 zwerver. Zoek een baan zou ik zeggen ipv mensen voor jan banketstaaf houden.
Advertentie laten staan zodat je nog iemand kan naaien?'
Half uur later.
'Waarom staat je advertentie nog uitkering trekker?
Je hebt toch geen geld?'

Heb nergens meer gereageerd maaar marktplaats plaatste een melding in de chat van
[ [url=m/HpYkkn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Knap zulke mensen. :') ik ben ook echt een zwerver. Ik werk inmiddels mega hard nu ,wel fulltime :')


Wat een bijzonder persoon, erg begrijpelijk dat je inderdaad die kaarten niet wou, ik had ze ook afgeslagen

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

Dandelion07

Berichten: 815
Geregistreerd: 28-06-21
Woonplaats: Ergens in het mooie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 07:10

Farjen schreef:
LaDonna75 schreef:
Ik heb al 2x gehad dat ik een item verkocht had, en op die-en-die dag zou worden opgehaald. Prima. Op die dag zelf kwam vlak voor het afgesproken tijdstip een berichtje “sorry, mijn man/kind is net met spoed opgenomen en ik kan dus niet komen. Ik heb mijn hoofd er voorlopig niet naar staan, dus verkoop het maar aan iemand anders”. En als ik dan aanbied het op te sturen, krijg ik geen reactie meer. Raar toch?!


Goh mocht het nu waar zijn, snap ik best dat je hoofd niet ernaar staat om tweedehands spul op te halen.
Ik gebruik mijn fractuur nu ook als "excuus" :o Laat staan als er mensen in het ziekenhuis liggen


Nou heb ik het vermoeden dat veel mensen dit als smoesje gebruiken. Ik heb het ook al 2x gehad.

winterbuitenrit

Cardy

Berichten: 6680
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Beverwijk

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 07:44

Hier laatst een Rambo Dry Rug deken verkocht. Was 1x gebruikt en daarna nog 1x opgedaan voor de verkoopfoto's.

Snel verkocht en verzonden.
Koper gaf aan dat de deken "onder het stro zat", wat ik mij amper kon voorstellen. Wel staat de deken bekend om dat het stro aantrekt.

Daarnaast klittenband dat deels los was gegaan bij de naad, niet gezien en dat vond ik natuurlijk erg vervelend.

Dus aangegeven dat als zij uitzoekt hoeveel het kost om dit te maken, dat we er wel uitkomen met de kosten. Nooit meer wat gehoord, dat is toch raar?

Daroma, Roma (Wonderboy x Jetset-D) Z1+11 Van afgeschreven naar revalidatie
Novella è Bella, Nova (Total US x Wonderboy) Alweer 6 maanden oud!
Kyara, stoere Welsh-b pony (v. onbekend)

Lavita, Vita (v. Fair Play) Z1+12; 9 juli 1993 - † 30 september 2016 Just for now my friend... We say goodbye...

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 08:19

LaDonna75 schreef:
Ik heb al 2x gehad dat ik een item verkocht had, en op die-en-die dag zou worden opgehaald. Prima. Op die dag zelf kwam vlak voor het afgesproken tijdstip een berichtje “sorry, mijn man/kind is net met spoed opgenomen en ik kan dus niet komen. Ik heb mijn hoofd er voorlopig niet naar staan, dus verkoop het maar aan iemand anders”. En als ik dan aanbied het op te sturen, krijg ik geen reactie meer. Raar toch?!


Ach, gebeurd vaker dan je denkt die ongelukkig.... Die heb ik ook al vaker gehad.

Pas nog eentje. Die wilde de stoel maar was nu op vakantie. Of het volgende week kon qua ophalen. Prima.
Er kwam een andere koper tussendoor, dat vond ik banketstaaf want ik had al aan iemand beloofd, dus die afgezged. Dom dom dom. Vakantieganger zou maandags komen, bericht ochtendsvroeg dat hij plots enorn druk was op werk en niet kon komen. Zou dehele week zijn dus verkoop 'm maar aan iemand anders, ik zie er vanaf.

Dussss. Ik ga nooit meer iets bewaren. Als er een snellere Jelle tussendoor komt, mag die het hebben.

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 08:23

Wat een heerlijk topic, waarom kende ik dit niet :')
Ik heb een keer een kledingrek verkocht aan een vrouw; stond bij mij in de weg. Prima ding. Vrouw zou hem gebruiken op een soort braderie om haar kleren aan op te hangen. Ik kreeg ineens foto's van de stang dat hij gelijmd zou zijn en dat ze hem niet kon gebruiken. Ik heb dat ding twee jaar non-stop prima gebruikt, dus geloofde er geen snars van. Heb aangeboden de stang bij haar thuis te komen bekijken en er dingen zelf op te hangen; als hij inderdaad instortte kreeg ze haar geld terug. Heeft ze nooit meer op gereageerd :+ Mij ken je nie besodemietere!!!1!1!1

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 08:28

@ fennupower, rare opdringerige meneer. Maarrrr sorry dat ik 't zeg, ik snap ook niet zo goed dst je iets te koop vraagt en dan niet over de prijs moet nadenken maar over 'hoe ik er moet komen want ik heb geen geld'. Ik zou dan als verkoper van de kaarten ook denken 'die doet zielig om ze voor minder te krijgen'. Dat soort dingen heb je toch voor jezelf al uitgezocht voor je de kaarten vraagt toch?

Neemt niet weg dat hij zich raar heeft gedragen. Maar ik zou voortaan niet zoiets met een verkoper delen en lekker bij jezelf houden.

boyca
Berichten: 1072
Geregistreerd: 14-12-11

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 09:04

Ik was zelf de rare verkoper. Ik had de eettafel van mijn moeder op FB gezet op vrijdagmiddag. 's avonds zouden wij naar mijn moeder gaan om een nieuwe vloer te bestellen etc. Echter was zij overleden toen wij kwamen en heb dus degene die reageerde op het FB bericht totaal genegeerd en de advertentie verwijderd. Niets van me laten horen. Was ik even niet mee bezig.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, aniek_joefy, Annuuuhh, bebble, Black_Moon, brennie85, Daphx93, Desty, DieL_Zor, esmee1233, Flip, GaitMonster, GoogleAdsense, GrapeshotBot, IASCrawler, linoleum, SemrushBot, SjakieXX, Typhoon, VuurVleugels en 59 bezoekers