I still cry (o.a. voor Heike)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-01 17:58

Heike, dat nummer van Ilse deLange waarvan jij hier laatst de tekst neerzette is haar nieuwste single. Hoor 'm nu net op 538, wat een mooi nummer...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 15:50

Ja dat vind ik ook. Ik luister er nog best vaak naar. Wist niet dat dat haar nieuwste singel was. och ja..

En Celine Dion met fly...fly..(ofzo) is ook erg mooi

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 15:52

Wat leuk dat die op de radio is. Toch vreemd, ik heb de radio hier naast me staan, maar ik heb hem niet gehoord (heb de hele dag radio 538 aan). Ik heb de cd gekocht, hij is helemaal erg mooi!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 16:57

van celine is heel mooi heeft ze voor d'r overleden nichtje gemaakt die had kanker....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 17:53

Het heet gewoon Fly, en het gaat idd door merg en been. Fly fly precious one... Your endless journey has begun...

*kippevel*

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 18:08

Die ga ik downloaden...

Eigenlijk best grappig..ik heb die cd van Ilse de Lange gekocht toen ik net fanatiek begon te bokken ( Lachen ) en nu is dat echt mijn 'boktcd' geworden. Ik word er blij en verdrietig tegelijk van. Verdrietig om alle verdrietige verhalen op bokt en die van mezelf en blij omdat het natuurlijk super leuk is op bokt!! Als ik de cd opzet, is er meteen een hele bijzondere sfeer, gek he!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-01 19:55

Mmm... nu ga ik ernstig twijfelen of mijn radio wel op 538 staat... Ja, 100.nogwat, volgens mij is dat hier in Utrecht 538. Snapput niet hoor...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 19:58

Hmmm, kijk eens naar de datum? Jura postte een dagje later....

*grin*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-01 00:55

Yep, zag ik ook net. Tien minuten voordat ik ontdekte dat ik niet naar 538 zat te luisteren, maar naar Noordzee FM... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 12:03

Weet ik maar ik bedoelde dat ik de radio elke dag DE HELE DAG aan heb, maar het liedje niet heb gehoord!!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 12:25

Pff... Ik vind die liedjes wel mooi, maar soms zet ik ze ook direct af. Uit die radio als ik niet zo vrolijk ben.
Hebben jullie dat niet? Ik wordt door sommige liedjes al snel verdrietig, bv. die van Celine Dion. Mijn moeder is overleden aan kanker en sommige liedjes, daar krijg ik de rillingen van. Dan zet ik snel de radio uit.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 12:31

Oh wat erg voor je...ik denk dat dat wel het allerergste is...je moeder verliezen.. Is het lang geleden gebeurd?

Ik kan me voorstellen dat je dan verdrietige liedjes niet wil horen. Dat heb ik ook als ik zelf heel verdrietig ben.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 18:12

zit nu dus met Hotel California van de Eagles aan... Zo mooi, 't is de unplugged versie, met veel acoustische gitaar, en dat vind ik zo mooi... Was al gewoon een in rotstemming, nu ben ik heel gedeprimeerd... Om niks eigenlijk...
Jantina, het lijkt me echt heel erg om m'n moeder kwijt te raken. Bij mij op school zit een meisje die 2 of 3 jaar geleden haar moeder verloren is (ook kanker) en helemaal niet tegen The Life Of Brian kan omdat dat op de begrafenis gedraaid werd. Vond het vroeger altijd een heel raar nummer, maar nu heel mooi. Gek toch. Sterkte!

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 18:14

ik heb een meisje in de klas waar de vader vorig jaar van overleden is. die kan dus niet tegen The road Ahead van City to City... ik vond t eerst een heel mooi nummer maar ben er anders tegenaan gaan kijken daardoor

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 19:53

waarom kan ik Fly van celine Dion niet vinden Verdrietig

"Some memories are best forgotten"

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 00:23

Ik kan Fly ook niet vinden!

En de Eagles vind ik heeeeel goed!!

Een paar maanden geleden is plotseling het zusje van een vriendin van mij overleden. Ze was pas 21 jaar. Ze voelde zich niet lekker en die avond lag ze dood bij het toilet, terwijl ze aan het overgeven was heeft ze een hartstilstand gekregen...

Toen die vriendin me belde kon ik het echt niet geloven. Ze had 2 Shetlandpony's en was altijd druk met paarden verzorgen, ook voor anderen. Ze verzorgde ook weleens mijn paard als ik een keertje niet kon. Dan vroeg ik of ze Jur even los wilde gooien of even wilde stappen en dan bleek dat ze Jur helemaal uitgebreid had gepoetst en haar heel veel beweging had gegeven. Ze hielp iedereen. Rijden vond ze niet zo interessant, maar verzorgen kon ze als de beste. Ze was altijd vrolijk en was altijd aan het lachen. En nu is ze er niet meer...

Op de crematie werd "You sang to me" van Marc Anthony (toch?) gespeeld en ook dat mooie nummer van Elton John. Het gekke is dat beide nummers daarna steeds op de radio kwamen...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 10:47

ik heb het ook met bepaalde liedjes van celine dion en the kelly family. een hele goeie vriendin van me is een paar jaar geleden overleden (ze was 16) op haar crematie werden er liedjes van celine en the kelly gedraaid. en het ironische was dat op de dag dat ze gecremeerd werd ook the kelly family in ned. een concert gaf en ze er kaartjes voor had. dat was echt zo Frusty

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 13:08

Tsja, het is een hele klap als zoiets gebeurt. Het rare is, je went er nooit aan. Soms zit ik samen met mijnvader in de kamer en dan denk ik de deur te horen ofzo. Dan denk ik oh, daar komt mama ook aan. Maar ja, je went er langzaam aan.... Zo lijkt het in ieder geval.

Op het moment dat ze opgenomen moest worden was ik in Stuttgart op stage. Ik ben die zelfde avond nog in de nachttrein gestapt.
Na een anderhalve week waken in het ziekenhuis is ze toch overleden, er was geen beginnen meer aan. Toen ik een paar dagen thuis was heeft ze nog een grote opleving gehad en wilde ze er weer tegenaan gaan. Ze wilde weer vechten om de ziekte te bestrijden. Ze was ook blij dat ik er was.

Ergens ben ik blij dat het afgelopen was, ze heeft verder weinig pijn gehad. Soms hoor je van andere mensen met kanker dat ze een lijdensweg van maanden moeten ondergaan. Gelukkig bij mijn moeder niet zo. Ze is nooit echt heel erg ziek geweest, ook al was ze wel vaak moe. Maar we zijn nog vaak met zijn drien op vakantie geweest, en dan was er niets aan de hand. Vrolijk en we konden hele einden wandelen.

Een paar dagen na de begrafenis ben ik weer naar duitsland terug gegaan, wat ik achteraf gezien liever niet gedaan had. Toenik dus later weer thuis kwam was het extra raar, omdat ik nog niet aan het idee gewent was, dat ze niet meer thuis was. Heel vreemd.

Het ergste lijkt nog dat het langzamerhand vergeten word. Vriendinnen van haar gaan niet meer naar haar begraafplaats, weinig bloemen op haar verjaardag. En heel langzaam begin je er zelf ook aan te wennen. Dat ze er niet meer is.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-01 13:14

'I still cry' is weer op de radio. Wordt veel gedraaid, krijg elke keer weer kippenvel...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 21:19

Jantina, het lijkt me vreselijk om je moeder kwijt te raken en ik heb heel veel respect voor jou, dat je er zo mee om kunt gaan, en zo over kunt praten. Ik ben enigskind en ik hou vreselijk veel van mijn ouders. Het idee dat ze er ooit niet meer zullen zijn maakt me al wanhopig.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 21:33

sluit me bij Jura aan.
weet niet zo goed wat te zeggen ook,
Ben mijn ouders beiden bijna kwijt geweest mijn moeder kreeg een hersenbloeding en kon niet meer paretn, zelfs niet meer zitten ofzo.. wonder boven wonder is ze erop gekomen.
een jaar later werd mijn vader dood ziek had een hersentumor.
Wij (m'n zusje en ik) mochten niet meer bij 'm omdat het afgelopen zou zijn en we waren zo jong toch knapte hij zo op dat ze gingen proberen te opereren. hij zou zijn leven verlamd zijn en waarschijnlijk blind zijn...
Nu is er niets aan 'm te zien Hij is nog wel eens terug naar het ziekenhuis geweest voor studenten omdat mijn vader dus eigenlijk een lopend wondertje is...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 21:46

wat een geluk zeg dat het toch weer goed is gekomen. Mijn vader heeft ook een hersenbloeding (herseninfarct) gehad en het enige wat hij ervan over heeft gehouden is dat hij het gevoel mist in een paar vingers aan zijn linkerhand. Maar hij is bang dat het nog eens gebeurd en dat hij er dan minder goed vanaf komt. Hij heeft ook soms weer die symtomen die hij toen (5 jaar geleden) had. Hij praat er niet veel over en zegt altijd dat het wel goed gaat, maar ik ben toch zo bang... Nou ja ik wil het er eigenlijk ook niet over hebben...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 21:48

Jeetje Jantina, ik heb bewondering voor de manier waarop je kunt vertellen over je moeder. Het moet een bijzondere en lieve moeder geweest zijn. Maar wees niet bang dat je haar ooit zult vergeten hoor, het is denk ik inderdaad wat jij zegt: je went er een beetje aan dat ze er niet meer is, maar in je hart is ze altijd bij je. En je weet het: iemand is nooit echt weg als hij of zij niet vergeten is....
Liefs, Sonja.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:57

ik krijg gewoon de rillingen van deze berichten..

zoals jullie denk ik al gelezen hebben, weet niet meer waar, was dus vorige week vrijdag een soort vriend van mij (die ik al bijna mijn hele leven kon) overleden.. hij was pas 14 jaar, bijna 15, hij had Leukemie..
ik had nog een gedichtje voor hem geschreven, samen met mijn vriendin:

Rust nu maar uit,
Je strijd is gestreden,
Je hebt het ontzettend moedig gedaan,
Wie kan ook begrijpen wat jij hebt geleden,
Wie kan ooit voelen wat jij hebt doorstaan.

Bij zijn begrafenis werden liedjes van de backstreetboys gedraait, ik heb ze allemaal gedownload en ik luister ze nog best vaak, dan rolt er wel een traan over mijn wang, maar toch vind ik het fijn om die liedjes te horen... dan zie ik zijn mooie koppie voor me.. zoals ik hem vroeger kon.. met echt altijd een glimlach erop..*snif*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 19:35

Mijn moeder was (is voor mij nog steeds) een hele bijzondere vrouw waar ik erg veel van houd.

Jeetje Kim, jouw ouders hebben ook een flinke dosis geluk gehad! Fijn voor ze en voor jullie dat alles goed is gekomen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, carola, ComscoreBot, Dana02, DenieesB, Dominique_96, Elastiek, estell__, Everest, Glenda, Laurahh, LisanneMans, LouLi, Polarize, sariba, Thats_Me, Tientjeblij, vikawiek, warvel en 68 bezoekers