Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
xsensibel

Berichten: 1463
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 00:18

Valerie93 schreef:
Het is dat ik eigenlijk dit seizoen keek voor Iris, maar anders was ik echt allang gestopt met kijken.

Vind wel echt leuk voor iris en mitch! Ik ken iris van vroeger hebben in dezelfde straat gewoond.



Verkeerde topic? :p

❥ Esprit

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 08:19

xsensibel schreef:
Valerie93 schreef:
Het is dat ik eigenlijk dit seizoen keek voor Iris, maar anders was ik echt allang gestopt met kijken.

Vind wel echt leuk voor iris en mitch! Ik ken iris van vroeger hebben in dezelfde straat gewoond.


Verkeerde topic? :p


Blijkbaar moet ik mijn telefoon wegleggen als ik moe ben :') maar temptation en tinder ach het lijkt erop? Al is tinder een stuk spannender vergeleken dit seizoen :')

AmyJamess

Berichten: 2115
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 16:13

Ik kom even dit topic binnen vallen.
Hopelijk mag het ook hier :o
na een half jaar single zijn ben ik langzaam en voorzichtig beetje op tinder gaan kijken.
ik kreeg een match met een hele leuke man, ondertussen hebben we al telefoon nummers uit gewisseld en elkaar 2x gezien.
Naar mijn idee klikte het wel en hebben we het erg gezellig gehad (dit gaf hij naderhand ook aan via de app). we hebben ook verschillende zelfde interesses. ik vind hem eigenlijk wel verrassend leuk om te kijken wat er voor ons in zit. en of het meer kan worden.
maar de laatste dagen merk ik dat dat het contact minder word. Het meeste komt vanuit mij en nauwelijks vanuit hem. ik had hem al tussen door gevraagd of hij het contact en afspreken nog wel zag zitten, hierin gaf hij aan van wel. nu werken we ook allebei fulltime en is niet iedereen een prater via de app en praten sommigen dan minder.
nu vind ik het heel moeilijk om hoogte van hem te krijgen en te bepalen wat ik nu moet doen.
Moet ik nog doorgaan? Ik ben iemand die niet snel opgeeft en wou hem eigenlijk nog een keer vragen of hij het nog ziet zitten om binnenkort een keer af te spreken voor bijvoorbeeld een etentje of filmpje.
of moet ik het laten gaan, hem niet meer appen en zien wat er dan gebeurd?


wat zouden jullie doen?

Diverse boeken en leuke kleding.

https://www.vinted.nl/member/67934478-amyjames28

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 16:17

Ik zou met een concretere plan + datum komen.
In de trant van zin om x datum samen een hapje eten te pakken?

Als hij daarop antwoord nee, dan weet je genoeg. Als hij niet kan maar een nieuwe datum voorstelt heeft ie gewoon nog interesse.

Insta: yl_aerial

Kaitlyn

Berichten: 9725
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 21:20

xU_Blinghx schreef:
Ik zou met een concretere plan + datum komen.
In de trant van zin om x datum samen een hapje eten te pakken?

Als hij daarop antwoord nee, dan weet je genoeg. Als hij niet kan maar een nieuwe datum voorstelt heeft ie gewoon nog interesse.


Dit inderdaad!

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

AmyJamess

Berichten: 2115
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 22:22

xU_Blinghx schreef:
Ik zou met een concretere plan + datum komen.
In de trant van zin om x datum samen een hapje eten te pakken?

Als hij daarop antwoord nee, dan weet je genoeg. Als hij niet kan maar een nieuwe datum voorstelt heeft ie gewoon nog interesse.


Klinkt inderdaad als een goed plan.
Ik ga het eens uitwerken en kijken wat hij dan zegt.

Diverse boeken en leuke kleding.

https://www.vinted.nl/member/67934478-amyjames28

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 11:07

Vanavond heb ik weer een date via Breeze. Ik ben benieuwd.
Zouden eigenlijk afgelopen zondag afspreken maar hij was ziek geworden. Kwam gelukkig goed uit want ik wilde heel graag gaan zwemmen dus kon ik eerder daar naar toe :+

Insta: yl_aerial

charootje
Berichten: 403
Geregistreerd: 09-05-10

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 11:43

Je had er een zwem date van kunnen maken..
Veel plezier vanavond!
Ik ben tijdelijk ff gestopt met daten , merk dat ik er even totaal geen behoefte aan heb. Dus voordat ik iedereen stom en irritant vind , maar ff een stop :o

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 11:48

Ik heb gisteren een 3e date gehad met een leuke man. Deze keer een slow burner, wat echt nice is <3

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 12:16

Aaah leuk Peelie <3!


Veel plezier Blingh!

Charootje, hier zo'n zelfde fase ja :') Terwijl het nu wel echt van die perfecte date avonden zijn.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 13:45

Peelie schreef:
Ik heb gisteren een 3e date gehad met een leuke man. Deze keer een slow burner, wat echt nice is <3

Wat bedoel je met een slow burner?

Suzanne F.

Berichten: 49153
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 14:20

Ik gok iemand die niet zo snel boos wordt. Beetje rustig iemand?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 14:21

Tanya schreef:
Peelie schreef:
Ik heb gisteren een 3e date gehad met een leuke man. Deze keer een slow burner, wat echt nice is <3

Wat bedoel je met een slow burner?


Dat de eerste twee dates leuk waren maar het nog aftasten is. Niet gelijk zeg maar pats boem ik ben verliefd of ik voel me heel erg aangetrokken.

Insta: yl_aerial

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 14:28

Haha. Nee. Het heeft niks met boos worden te maken.

Maar wat Blingh schrijft.

Iemand waar je mee gaat daten en het is niet gelijk twisteren voor gevorderden op de eerste dat en ook niet op de 3e of 4e. Dat je rustig de tijd neemt om elkaar te leren kennen voordat je een stap verder neemt. Geen instant chemie, maar langzaam tot elkaar komen.

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

charootje
Berichten: 403
Geregistreerd: 09-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 14:47

BaileyMix schreef:
Aaah leuk Peelie <3!


Veel plezier Blingh!

Charootje, hier zo'n zelfde fase ja :') Terwijl het nu wel echt van die perfecte date avonden zijn.


Ik heb juist door de warmte geen behoefte, hahA. Ik ben denk meer een winter dater , als de avonden weer lang en donker zijn

Suzanne F.

Berichten: 49153
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 14:53

Peelie schreef:
Haha. Nee. Het heeft niks met boos worden te maken.

Maar wat Blingh schrijft.

Iemand waar je mee gaat daten en het is niet gelijk twisteren voor gevorderden op de eerste dat en ook niet op de 3e of 4e. Dat je rustig de tijd neemt om elkaar te leren kennen voordat je een stap verder neemt. Geen instant chemie, maar langzaam tot elkaar komen.


Ah zo. Ik vond mijn uitleg ook wel creatief.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Alja

Berichten: 25573
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 15:00

Peelie schreef:
Haha. Nee. Het heeft niks met boos worden te maken.

Maar wat Blingh schrijft.

Iemand waar je mee gaat daten en het is niet gelijk twisteren voor gevorderden op de eerste dat en ook niet op de 3e of 4e. Dat je rustig de tijd neemt om elkaar te leren kennen voordat je een stap verder neemt. Geen instant chemie, maar langzaam tot elkaar komen.

Ga je je tactiek veranderen?
Ik hoop dat je de juiste bent tegengekomen op deze manier :)

ONDERSCHRIFTLOOS

Jester_

Berichten: 12257
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 15:10

Ik had die laatst, werd ik ook knetter onzeker van :')

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

Berdien

Berichten: 64499
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 16:18

Maar is er bij een ‘slow burn’ wel een zekere aantrekkingskracht? Ik vind het een beetje weer zo’n pseudo hippe term voor normaal daten := :o

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 16:31

Toen ik het googlde kwam ik wel op hoe mensen boos worden en ruzie maken dus ik dacht vraag het maar even :')

Fly_high

Berichten: 3296
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 16:38

Berdien schreef:
Maar is er bij een ‘slow burn’ wel een zekere aantrekkingskracht? Ik vind het een beetje weer zo’n pseudo hippe term voor normaal daten := :o


:=

Ik ken slow burn vooral als het gaat om series waarvan eerste x afleveringen doodvermoeiend saai zijn :')

...a w Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 17:46

Alja schreef:
Peelie schreef:
Haha. Nee. Het heeft niks met boos worden te maken.

Maar wat Blingh schrijft.

Iemand waar je mee gaat daten en het is niet gelijk twisteren voor gevorderden op de eerste dat en ook niet op de 3e of 4e. Dat je rustig de tijd neemt om elkaar te leren kennen voordat je een stap verder neemt. Geen instant chemie, maar langzaam tot elkaar komen.

Ga je je tactiek veranderen?
Ik hoop dat je de juiste bent tegengekomen op deze manier :)

Die heb ik al een poos veranderd. Zeker november/december vorig jaar echt de knop om gegooit. Ik ga ook lang niet zo veel meer op date, meer selectief. Maar daardoor ga ik eerste dates niet uit de weg, dat dan weer niet. Maar ik merk wel dat er een ander slag mannen komen, ondanks de af en toe rotte appel er tussen. Maar dat filter ik er dan ook zo uit en dat blijft dan bij 1 kennismaking en verder niks.


Berdien schreef:
Maar is er bij een ‘slow burn’ wel een zekere aantrekkingskracht? Ik vind het een beetje weer zo’n pseudo hippe term voor normaal daten := :o

Ja. Die is er zeker.

En ach, ik heb er zelf maar de term "slow burn" aan gegeven. We kennen allemaal wel de vlam in de pan relaties. Dit is de tegenhanger.


Fly_high schreef:
Berdien schreef:
Maar is er bij een ‘slow burn’ wel een zekere aantrekkingskracht? Ik vind het een beetje weer zo’n pseudo hippe term voor normaal daten := :o


:=

Ik ken slow burn vooral als het gaat om series waarvan eerste x afleveringen doodvermoeiend saai zijn :')

Hahahahahahaha :') dat kan natuurlijk ook. Maar nee. Dit is gelukkig niet doodvermoeiend saai. Anders was ik nooit nog een keer met hem op date gegaan..

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

charootje
Berichten: 403
Geregistreerd: 09-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:31

Berdien schreef:
Maar is er bij een ‘slow burn’ wel een zekere aantrekkingskracht? Ik vind het een beetje weer zo’n pseudo hippe term voor normaal daten := :o


Dat dacht ik ook. Al die hippe namen tegenwoordig, je moet eerst googlen voordat je iets zegt :D

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 10:43

Tanya schreef:
Toen ik het googlde kwam ik wel op hoe mensen boos worden en ruzie maken dus ik dacht vraag het maar even :')
En ik maar denken dat jullie langzaam lagen weg te bakken ergens in de zon :')

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

_Mir
Berichten: 1357
Geregistreerd: 01-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 23:28

Wat vinden jullie ervan als een man tijdens een afspraakje soms even op zijn tel kijkt?
Meteen een no go?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, _xManadisx_, batje, Charaz, Duhelo, ellen05, fnpetter1990, Frieke84, Gaabje, gigil, GoogleAdsense, IASCrawler, Ineke2, Kayleigh__, kosseh, Lau07, Laura82, Limoen, MRIIIS, mylittlejoy, MyWishMax, Nanu, Niekj_Jente, Piekosjj, really_me, Roosch, ryukapple, SentiBot, VuurVleugels, Winged, xmoosjex, Yvette81, zonnebloem18 en 208 bezoekers