[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prairy
Berichten: 9069
Geregistreerd: 28-12-03

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-23 12:03

Of ze schrikken zich elke keer weer het lazerus van die straal daar beneden :+

fleurtjeuh
Berichten: 10314
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 18:33

Afbeelding
Afbeelding
Bovenstaande gesprek was met mijn vriend nadat ik vertelde dat er een baby zeeeer overstuur was in de bus.
Dus, volgend jaar zijn er eierstokken bij ons te koop. :')

Anoniem

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 18:47

Hahahahahahaha, briljant! _O-

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 18:58

Prachtig gesprek :')

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 18:58

Ik zou dan die chocostokken met eierpunch vullen :))

fjordjes

Berichten: 12032
Geregistreerd: 03-07-05

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 19:49

Choco paastakken altijd welkom

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 21:12

Met eitjes van kindersurprise?

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 21:30

Nu heb ik zin in Paas eieren...

Qimm

Berichten: 15160
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 22:35

Löffel eitjes <3

Mars

Berichten: 33262
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 00:34

Nu heb ik trek in chocolade eieren :9

Anoniem

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 13:46

Serieus, ik mail een collega.. Krijg ik een afwezigheidsmelding met als onderwerp 'Woensdag mamadag' :r

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33790
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 13:50

Relaxed schreef:
Serieus, ik mail een collega.. Krijg ik een afwezigheidsmelding met als onderwerp 'Woensdag mamadag' :r

:r

Ik kreeg dat als excuses van een docent die “opadag” had en daarom de cijfers niet op tijd had. :=

Luxorvalkje
Berichten: 1935
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 13:53

Bij mij in de appgroep geklaag over kinderen (10+) die stiekem aan het gamen en snacken waren ruim na bedtijd. De ene ouder wil ze een maand de was laten vouwen. De andere ouder vind dat een te zware straf. Weer iemand anders vraagt zich af of het dan wel goed gebeurt, want schijnbaar kunnen ze dat niet. :+

Ik moet me inhouden om niet zo'n gifje van sheldon te sturen met dat vouw-ding dat hij gebruikt voor de was (big bang theory)

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 14:09

Gewoon doen!

Ik moest op die leeftijd ook al meehelpen met was vouwen. Daar is toch niks moeilijks aan?

Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 15:14

Luxorvalkje schreef:
Ik moet me inhouden om niet zo'n gifje van sheldon te sturen met dat vouw-ding dat hij gebruikt voor de was (big bang theory)


Haha ik heb er zo eentje en het is een verdomd makkelijk ding!
Zo lekker als alles dezelfde afmeting heeft.

Sintara

Berichten: 7396
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 15:39

Ik heb gewoon chaos, deur dicht en niemand die het ziet :o ..

Schuur_

Berichten: 4878
Geregistreerd: 09-08-05

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 20:30

Ik vouw alles in Marie Kondo, wat een plezier om mijn kast open te doen.

Maar ik vind een maand de was opvouwen wel echt een lange straf. Bij ons was dat uberhaupt nooit een straf maar gewoon een verplichting. Net als stofzuigen, was ophangen en tafel afruimen.

Gamen en snacken na bedtijd is toch gewoon geen gameding en toetje voor dag ofzo?

Roosch

Berichten: 36647
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 20:45

Wat ik gewoon echt niet begrijp is dat mensen met kinderen zich vaak zo slecht voor kunnen stellen dat niet iedereen dol op kinderen is.

Op een ander forum een topic over tips over vliegen met een kind van net een jaar. Leek vakantie te zijn, geen noodgeval ofzo. Dus ik reageer netjes dat ik niet zou zitten te wachten op een kind naast me in het vliegtuig en dat ik aanraad met zo een kleintje gewoon niet te gaan vliegen maar naar een park in Nederland ofzo te gaan. Krijg ik allemaal reacties van "blijf je toch lekker thuis, dan ben je veilig voor geluiden van andere mensen" en "wat een zure reactie". Hoezo zuur, omdat ik niet sta te juichen als ik naast zo een ding in het vliegtuig beland? Voor een reis waar ik krom voor moet liggen gratis entertainment in de vorm van een krijsende koter? Jippie.

Anoniem

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 22:00

Ik ben een van de weinigen hier in het topic, maar ik heb ook geen moeite met mensen die met jonge kinderen vliegen. := Het aantal keren dat ik last gehad heb van (jonge) kinderen valt echt in het niet bij het aantal keren dat ik last heb van asociale volwassenen die denken dat ze recht hebben op anderhalve stoel in plaats van één.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 22:24

Vorige week in het vliegtuig zat een gezin achter ons met 2 kinderen en een baby. Totaal geen last van gehad. Dus het kan ook gewoon goed gaan hoor. 1 kind kwam steeds even om het hoekje kijken, daar hebben we maar een spelletje van gemaakt. Het was ook niet dat ik deze vlucht wilde slapen, maar de ouders zeiden wel van als je er last van hebt, dan moet hij stoppen. Dus het kan gewoon goed gaan.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 22:30

schoonbroer en schoonzus willen deze zomer ook vliegen met de kleine, naar Italië. Nu is dat maar 3u ofzo dus geen lange vlucht, maar vriend, die heel frequent gevlogen heeft voor werk, die werd bijna grijs ter plekke als hij hoorde "ze moeten hun maar aanpassen hoor als ze even een bui heeft. 't Is niet dat ze er een halve dag op moeten luisteren"

Kind is dan 20 of 21 maand ofzo. Heel zoet kind meestal maar als ze haar zin niet krijgt, dan is het wel klep open en alarm. Goddank heeft ze geen luide stem. Ze zit momenteel in een periode dat ze NIET wil stilzitten. Ze kan heel fijn alleen spelen maar dat gaat altijd gepaard met gieren van het lachen én enkel zoals zij het wil dus. Vriend en ik zien dit niet goed komen... Mede omdat ze nog een vrachtlading aan spul meenemen zoals een buggy etc. Kind moet als eerste boarden, ook als eerste eruit. Als het ruim vol zit en de buggy moet er nog in, dan vliegt de koffer van een ander eruit om na te reizen. Vinden ze allemaal doodnormaal en "zo erg is dat toch niet".

Je zal maar aan een verre reis met overstap via Rome vertrekken en merken dat halverwege door zoiets je kledij god weet waar achter gebleven is.

Prairy
Berichten: 9069
Geregistreerd: 28-12-03

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 22:43

Ik heb bij het kiezen van mijn stoelen voor de terugvlucht vanaf Curaçao bewust gekeken wat voor poppetjes ik voor en achter stoelen zag. Achter zit een stel en de rijen ervoor ook, alleen naast kon ik niet meer zien.

Vorig jaar echt een horror nachtvlucht gehad, letterlijk overal rondom ons van die krijsende dingen. En dat ging vrolijk verder toen we op Schiphol nog 2 uur op onze bagage stonden te wachten. Ik was heel blij met mijn noise cancelling koptelefoons, dat scheelde behoorlijk, maar toch.

Ik hoop echt dat het deze vlucht beter gaat.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 23:25

Kinderen onder een bepaalde leeftijd mogen/moeten bij 1 van de ouders op schoot dacht ik. Ik verwacht dat de wurm van mijn schoonfamilie ook gewoon bij moeder of vader zal zitten en dat ze daar geen aparte stoel voor gaan boeken. Hoe minder geld ze moeten uitgeven hoe liever, zelfs als dat betekent dat de passagier die voor hen zit constant getrappel in de rug zal krijgen.

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 23:33

Ik vlieg in november naar Australie. Heeft vliegen in businessklas zin als het gaat om het vermijden van kinderen? Of zitten die daar ook? -O-

Roodvos

Berichten: 6658
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 23:37

Luxorvalkje schreef:
Bij mij in de appgroep geklaag over kinderen (10+) die stiekem aan het gamen en snacken waren ruim na bedtijd. De ene ouder wil ze een maand de was laten vouwen. De andere ouder vind dat een te zware straf. Weer iemand anders vraagt zich af of het dan wel goed gebeurt, want schijnbaar kunnen ze dat niet. :+

Ik moet me inhouden om niet zo'n gifje van sheldon te sturen met dat vouw-ding dat hij gebruikt voor de was (big bang theory)

Oh ja, please, doen:

https://www.bol.com/nl/nl/p/2-handige-v ... oductTitle