*** gloeiende @$&#*&#@*...grrr (verhuisperikelen)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

*** gloeiende @$&#*&#@*...grrr (verhuisperikelen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 16:03

Pfffff... as zaterdag gaan Simon en ik verhuizen naar ons nieuwe woninkje... hij is nu dus druk bezig met het leggen van het laminaat zodat dat morgen klaar is... vloerbedekking hadden we in januari al besteld en zou 13 februari gelegd worden... enfin, dat werd 20 februari wegens een vertraging bij de fabrikant... surprise surprise, 19 februari kreeg ik een telefoontje dat het helaas (weer!!!) niet ging lukken, maar er kon een nieuwe afspraak worden gemaakt voor zaterdag 28 februari zodat we de vloerbedekking toch nog op tijd zouden hebben liggen... bel ik net de winkel even op -want je weet maar nooit- en wat denken jullie... ze hebben de vloerbedekking niet! Dus ze komen ook niet... en ik moet dit weekend toch echt verhuizen... Ik ben echt zo ontzettend pissed off, ik ben absoluut niet tevreden met hun service (tot 3 maal toe afzeggen vind ik absurd)... ligt het nou aan mij of is het ook werkelijk te zot voor woorden dat ik zelf achter hun aan moet bellen om deze informatie te krijgen... Ik ga maar kijken of ik iets eerder weg kan en dan ga ik naar de winkel... even kijken of ze nog op een of andere wijze een tevreden klant van me kunnen maken...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 17:27

ik vind het behoorlijke asociaal van dat bedrijf, en ik zou ook echt een korting eisen!
dat hebben ze mijn mn vriend geflikt, die stoffeerder had na 2x afbellen dan toch uiteindelijk de maten opgenomen voor de gordijnen en de vloerbedekking, toen na 1x afzeggen de vloerbedekking gelegd, toen 2x even snel een deel van de gordijnen opgehangen en uiteindelijk kon bij 1 raam de gordijnen net niet of net wel tegen elkaar aan, dan moesgt je ze keihard dichttrekken

na een boos telefoontje van mij is ie dat gordijen komen vernieuwen(tsja maatwerk hoort goed te zijn en dus goed dicht te kunnen!) en we kregen 10% korting, en we hoefden die gordijnen bij dat ene raam wat ie dus opnieuw moest maken, niet te betalen, niet meer dan logisch want het was zijn fout

dus gewoon een beetje boos en bitcherig doen, wel nog beetje vriendelijk blijven, dan krijg je vast wel iets geregeld!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 17:34

Ik ben nu ook aan het verhuizen en het kost echt een aantal jaren van je leven. Je denkt dat het leuk is maar echt niet, wat een stress. Met de vloer is alles bij ons (tot nu toe) goed gegaan. De trap moet nog bekleed worden (de rest is gedaan), maar de vloerbedekking ligt al bij ons. Alleen hopen dat ze nog komen.
Bij ons was het stress-punt juist de keuken. Wij keuken besteld en tegels zou een offerte voor worden gemaakt. Kregen we dus maar niet. Ik heb een aantal maal gebeld en gemaild, maar kreeg hem maar niet. Uiteindelijk zijn wij ook langsgegaan en toen bleek dus dat ze de offerte al een tijd hadden liggen. Wij ondertekenen en zouden nog een bevestiging krijgen. Niet dus. Weer 100x gebeld. Toen moesten we ineens alles betalen terwijl ze de keuken nog niet eens hadden geplaatst. Dat wilden wij dus niet. Maar we moesten wel anders kregen we de keuken niet. Stelletje eikels. Boos! Nu hebben wij ons huis en de keuken is erg mooi. Heb zo'n mooie plaat met vonkontsteking. Kom ik erachter dat die niet werkt. Electriciens van het bouwbedrijf komen langs en zien dat de stekker er niet inzit. Zij gebeld en die man van de keukens was dus in de buurt. Hij komt langs, kijkt en zegt: Ja dat klopt, het snoer is te kort en pas niet in het stopcontact. Daar moet iemand voor terugkomen over een poos. Ik dus niet blij. Gelukkig hebben die electriciens het voor me opgelost. Ze zijn er ruim een uur mee bezig geweest, maar ik ben ze zeer dankbaar en koop nooit meer een keuken bij Bruynzeel. Je betaalt je groen en geel aan een keuken en de service is gewoon ronduit slecht.
Ik wens jou veel sterkte bij de vloerbedekkingwinkel en natuurlijk veel plezier in je huis. Knipoog

CSAArabians
Berichten: 984
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 18:09

Ik hoop toch echt dat dit alles bij ons iets soepeler zal mogen verlopen.
Als ik dit alles zo lees dan word je er op voorhand al niet vrolijk van! Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 18:26

Enenen?? Is alles nog goedgekomen?? Na het telefoontje kon ik je niet meer bereiken. Dus ik ben erg benieuwd.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 10:02

Nee, mijn telefoon deed het niet meer toen ik onder de arena door ging... en daarna was hij ook spontaan in de war... Haha! Ik kon bellen maar kreeg geen toon... Verward (Nu trouwens wel weer) Anyway, ik ben er gisteren langs geweest (wel vriendelijk gebleven maar duidelijk gemaakt dat dit voor mij een onmogelijke situatie is) en nu komen ze morgen een vervangende vloerbedekking leggen en zodra mijn keuze binnen is komen ze weer en dan wordt deze gelegd. Pfewww... ik kon ook geheel iets anders uitkiezen, maar ja... mijn eerste keus steekt met kop en schouders boven de rest uit... Lovers