vriendin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 22:14

et gaat over mijn vriendin en ik

zij vind dat ik verslaafd ben aan paardrijden
en ik rijd 3x per week en dan ong 1 uur
en 2x per week dan nog eens training voor 2 uur
dus ik rijd 5x per week
maar nu heb ik laat maar zeggen ruzie met haar omdat ik te veel op mjn verzorgpony rijd(vind zij) ik vind het wel normaal zo en dat ze dan 2x per week rust heeft
maarz iij vezorgt ook mee maar zij doet bijna nix Verward

graag jullie reactie.. Ach gut

Confide recte agens.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:21

Springlady, je zult er ooit nog achter komen dat er meer in het leven is dan paarden alleen. MAAR je komt er ook nog achter dat echte vrienden diegenen zijn die jou laten zijn wie je bent Haha!

Oftewel: doe wat je zelf het prettigst vindt, het is jouw leven. Maar probeer er ook te zijn voor anderen, anders zijn ze er ook niet meer voor jou als jij hen nodig hebt....
De gulden middenweg dus Haha!

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:22

dan moet je haar wat meer laten doen. de pony mag niet de dupe worden omdat zij vind dat je er teveel aandacht aan besteed. jullie kunnen als jullie toch vriendinnen zijn het toch ook samen doen. dat is gezelliger ook

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:23

Kan je dan niet zeggen hoe dat jij er over denkt tegen je vriendin?
Blijkbaar snapt zij nog niet helemaal wat het inhoudt om een paard te verzorgen en dat die niet is zoals een fiets die je zomaar een week weg kan zetten...

Ik zou eens even goed uitleggen wat een paard verzorgen allemaal inhoudt. En dan bijvoorbeeld een dag afspreken dat jullie zowiezo samen iets leuk gaan doen (Nu vraag ik me af is samen naar een verzorgpony niet leuk?? maar goed)

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 22:26

jah....maar als ik met haar meega dan gaan we computeren ??:? en dat vind ik ook niet super....als je snap wat ik bedoel maar als ik vraag of ze aar mij wil dan zegt ze dan ga je tog aleen maar computeren

tewijl....ze het zelf ook doet maar dat durf ik ook niet te zeggen

mischien is het wel beter vor afstand??

Confide recte agens.

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 22:37

het is ook zo trouwens zij koopt helemaal nix voor chantal ikkuh juist wel niet dat moet ofzo maar ik vind gewoon chantal de pony dus die heeft tog ook een goede verzorger erbij nodig ofnie???

Confide recte agens.

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 23:03

chickey schreef:
Kan je dan niet zeggen hoe dat jij er over denkt tegen je vriendin?
Blijkbaar snapt zij nog niet helemaal wat het inhoudt om een paard te verzorgen en dat die niet is zoals een fiets die je zomaar een week weg kan zetten...

Ik zou eens even goed uitleggen wat een paard verzorgen allemaal inhoudt. En dan bijvoorbeeld een dag afspreken dat jullie zowiezo samen iets leuk gaan doen (Nu vraag ik me af is samen naar een verzorgpony niet leuk?? maar goed)


als ik dit vertel wodt ze waarschijnlijk boos en gaat ze zekers kappen\
denk ik

Confide recte agens.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie