ik snap het niet...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-01 11:00

ik wil beginnen met zeggen dat er niet op gereageerd hoeft te worden, ik moet t gewoon even kwijt...

in oktober 2000 is de oom van mijn vader overleden, een broer van mijn opa. toen is de ellende begonnen. mn opa en oma dachten alleen maar aan het geld, alles ging alleen daar nog maar om. de zus van mijn opa had lang geleden een keer geld geleend van mn opa en oma en heeft het nooit terugbetaald. ze hadden ook geen contact meer met elkaar. mijn oom en tante zijn een keer naar sien (die zus) geweest en hebben het heel gezellig gehad, het schijnt een hele lieve leuke vrouw te zijn (ik heb haar nog nooit van mn leven gezien en had tot oktober 2000 nog nooit van haar gehoord). een tijd later zijn ook mijn ouders daar geweest, foto's meegenomen van mn broer en mij enzo, en hebben samen een hele leuke dag gehad. Van dit alles wisten mn opa en oma eerst niets, pas toen mijn vader en oom weer eens naar opa en oma zijn geweest hebben ze het verteld, omdat er toch alleen maar ruzie van zou komen. En dat kwam er dus inderdaad. Ze begrepen niet waarom zij naar sien waren gegaan, ze hadden het toch kunnen vertellen, enz. Over het geld dat sien geleend had hebben mn ouders het ook nog gehad, sien heeft contact gezocht maar mn opa gedroeg zich als een verwend joch aan de telefoon en wou niets zeggen. mn oma wou haar rekeningnr niet geven zodat sien het kon storten, oma was het allang vergeten zei ze. Niet dus, want ze had het er diezelfde maand nog over gehad. maar goed.
op de trouwdag van opa en oma zijn we daar geweest, mn oom en tante met mn neefjes en wij met zn viertjes. ik kreeg een opmerking naar mn hoofd geslingerd van mn oma of ik de weg nog wel wist naar hun huis. ok, ik kom niet vaak langs maar dat komt omdat ik in mn examenjaar zit en school bij mij voor gaat. het liefst was ik gelijk weer weggegaan.
een tijd daarna zijn mn paps en mn oom naar opa en oma geweest om alles uit te praten. dit leek goed te gaan, totdat mn vader een persoonlijk gerichte brief thuis kreeg. gister heb ik m gelezen, hij was in februari gekomen. er stond o.a. in dat hij mij gebruikte om verwijten naar opa en oma te kunnen maken. mijn oom heeft in februari een brief teruggeschreven en had gister een brief teruggehad, waarin stond dat opa en oma geen contact meer met hun wilden. toch heeft mn oom een brief teruggeschreven, hij was witheet en heeft op aanraden van mn vader een aantal dingen weggelaten. ook deze twee brieven heb ik gister gelezen.
zaterdag ben ik dus jarig geweest, mn opa en oma zijn niet geweest, ze hebben niet eens de moeite genomen om te bellen. alleen een kaartje met erop dat het ze spijt. wat heb ik daar nou aan, ik snap het niet. ik weet niet wat ik fout heb gedaan dat ze niet zijn gekomen zaterdag. ik wil mn opa en oma niet kwijtraken om zo'n idiote ruzie. praten met mn ouders helpt niet, zij zijn overtuigd dat alles aan mn opa en oma ligt. misschien is dat ook wel zo voor een groot deel, opa en oma zijn van mening dat zij zich zo mogen gedragen omdat ze allebei een hartinfarct hebben gehad en niet te veel spanningen kunnen verdragen. ondertussen sluiten ze zich op in hun huis, hebben bijna geen vrienden meer. je kan er niet rustig met ze over praten, ze zijn overtuigd van hun gelijk. en ik snap het gewoon niet
vannacht heb ik slecht geslapen, heb mezelf in slaap gehuild. ik kan er gewoon niet tegen dat ik mn opa en oma (bijna) nooit meer zal zien

nogmaals, jullie hoeven niet te reageren ik ben allang blij dat ik hier even mn verhaal kwijt kan.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Marjolein

Berichten: 11625
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 11:07

he meis.
je weet t als je je een keer echt ellendig voelt. ik ben der voor je. maakt niet uit wanneer en hoelaat.
kusje M

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 12:44

kun je misschien niet zelf een brief schrijven naar je Opa en Oma waarin je uitlegd dat je het heel rot vind dat ze niet zijn geweest en dat jij er helemaal niets aan kan doen?
ene je kunt hier alles kwijt hoor! sterkte

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, 0laura0, 3timesmom, Amparo, Clmr, Dancyy, Desire__, Eefje_Sammy, Hootje, Jade91, katinker, minouesmee, Nanu, Stephaniiee_, Yipee en 45 bezoekers