Vanmiddag 2x verdacht van winkeldiefstal :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:58

herkenbaar!

ik heb het altijd! de kruidvat en de hema ga ik niet meer in
maakt niet uit welk filiaal, altijd gaat zowel bij het binnenkomen als het weggaan het poortje af Bloos

ik ga toc eens alle metal;e stripjes van mn make-up, lipgloss etc afhalnen, heb nml regelmatig mn toilettas in mn rugzak zitten9als k bij mn vriend heb geslapen) en heb altijd labello/blistex bij me

laten we hopen dat als ik alle metalen stripjes weghaal die poortjesniet meer afgaan

t is zelfs zo erg geweest dat als ik met vriendinnen naar de stad ging, ze niet tegelijk met mij die winkels indurfden haha, gingen ze er bij staan te kijken alsof ze me niet kenden(maar dat deed ik ook als bij 1 van hun het alarm afging Haha! )

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:00

Sonja schreef:
Dan ben jij erg coulant geweest Vippie, want een dergelijk heerschap had van mij z'n leidinggevende even kunnen halen. Is 'ie nou helemaal besodemieterd! Meteen even concluderen dat je wat gejat hebt! Hij heeft nog mazzel dat je 'm niet het bloed onder de nagels vandaan getrokken hebt door 'm te vertellen dat je 'm aan ging klagen wegens smaad Haha!


Ach de lol die we daarna gehad hebben en de schaamte waarmee hij rondliep was veel leuker. Iedere keer alssie weer bij de kassa's stond meteen naar hem toelopen en vragen offie moest controleren en zoals ik al zei bij binnenkomst vragen offie meeliep..je had die kop moeten zien...
Hij heeft daar niet lang meer gewerkt... OK dan!

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:05

oh dus ik ben niet de enige, pfft opluchting Schijnheilig
ik dit gesnor altijd als ik kruidvat binnen loop, zelfs als ik helemaal geen tas of iets bij me heb dan blijkt het me telefoon te zijn Verward
maar goed altijd zeer irritant en je staat gelijk zo in het middelpunt Cheese!
vreselijk Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:06

Hihi, wat een schattige meisjes zitten er toch op Bokt he.... Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:08

haha ja en allekmaal beweren we onschuldig te zijn Schijnheilig

grapje hoor, want ik weet hoe irritant het is als die dingen afgaan terwijl het gewoon niet eens in mn hoofd opkomt om iets te stelen
en bij binnenkomst in de winkel gaan ze vaak al af, das echt stom!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:45

Ik ben op Schiphol eens helemaal binnenstebuiten gekeerd, tot fouileren aan toe. Dat poortje bleef ook maar gaan, terwijl ik toch alle losse kwartjes e.d. uit m'n zakken had gehaald. Bleken het mijn schoenen te zijn, zaten stalen neuzen in... Haha!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:49

Mijn moeder en ik hebben dat ook wel eens gehad, dat het alarm zo maar afging. Mijn moeder heeft het toen zo bont gemaakt en gezegd dat ze het geen stijl vond en heeft het voor elkaar gekregen dat ze toen een cadeaubon kreeg. Haha!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:19

Tallie1979 schreef:
Etters Tong uitsteken

Ik ken het verschijnsel, je schaamt je dood.. Je hebt niets op je lever, maar ze kijken altijd alsof je minimaal de halve winkel onder je jas hebt..

Volgende keer heen en weer blijven lopen, dat heb ik ook een keer gedaan Schijnheilig



En toen had je de halve winkel al onder je jas?
*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Sorry ik kreeg hier een behoorlijke lach stuip van Haha!

Wel banketstaaf voor je joh.. ik weet hoe je je op zo'n moment voelt..
Alhoewel ik persoonlijk toch eerst met de tampons en inlegkruisjes begonnen was Haha! moet je hun gezichten dan zien Haha! LOL

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:28

Jeetje, ze gingen dan nogal schofterig met je om zeg. Snap best dat ze je ff controleren, maar een tas uit je handen rukken

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:31

Haha oh vreselijk ik heb het ook al zovaak gehad!

een keer moest mijn moeder een winkel in met hele dure dingen ( kristal etc. ) Maar vlak daarvoor waren we wezen tennissen dus had een tasje met sportkleding en schoenen bij me. Bij binnenkomen was re niets ana de hand, gingen we weg gata het alarm af bij mij. Bloos!
Dus er stana gelijk 3 kwade verkoopsters bij mij en hup tasje ondersteboven, wat bleek uiteindelijk er zat dus zo'n stripje in mijn sportschoen grr.Ik schaamde me dood.

Mijn vriend heeft een tijd op de shell gewerkt en daar heb je van die leuke pasjes om mee te klokken enzo.
Dus wij lopen een winkel binnen hup alarm af, bleek het dat pasje te zijn. Verward
Dat is dus heel vaak gebeurd want dat pasje zat in zijn portemonnee en hij vergat e'm er altijd uit te halen. Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:56

Schuldige is ook erg vaak de autosleutels waarmee je de centrale vergrendeling kan bedienen op afstand Knipoog. Ik heb nog in een video-verhuurzaak gewerkt en daar had ik zovaak het alarm dat afging dat ik op de duur NIEMAND nog controleerde! Ik was het gewoon ZAT Boos!

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 16:58

Hahahah ik heb het ook zo vaak.. zo irritant, zeker als je je tas moet gaan leeg halen Scheve mond

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:35

Sonja schreef:
Hihi, wat een schattige meisjes zitten er toch op Bokt he.... Haha!


Ja, en hier nog zo'n schatje Knipoog
Ik heb het een keer bij de V&D gehad.
'k Was helemaal bepakt en bezakt met inkopen, en toen ging het alarm af.
Of ik even mee wilde komen naar het "geheime kamertje".
Maar aangezien ik me van geen kwaad bewust was en geen zin had om publiekelijk aan de schandpaal genageld te worden, heb ik terplekke al mijn tassen (het waren er veel *LOL*) en mijn handtasje op z'n kop gehouden.
Echt alles lag daar over de vloer, een hele berg troep Haha!
Onder het motto "ik word beschuldigd, dus ik laat terplekke even zien dat ik niets op m'n geweten heb".
Uiteindelijk bleken het de sokken van de Hema te zijn *LOL*

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:00

Haha wat een leuk verhaal... M'n broertje wordt op vliegvelden altijd gepakt op die detectiepoortjes....

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 22:55

Probleem is herkenbaar dus Lachen
Ik heb er verder geen "poeha" van gemaakt, ik wist immers zelf dat ik "completely innocent" was.

Mijn grootste angst was dat als ze met die scan over mijn mobiel zouden gaan ik alle gegeven kwijt zou raken. Nagelbijten / Gniffelen

"The Bigg Boss Himself" greep ook, terwijl ik in het "achterkamertje" was, naar mijn tassie en ging er mee richting detectiepoortje.
Daar heb ik wel even zeer vriendelijk iets over gezegt en ben mijn tassie incluiding "Bigg Boss" na kijken kijken totdat ik mijn tassie weer veilig in bezit had Lachen

Gr. Britt.