Wat is jouw eigenaardigheidje?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Linnie050

Berichten: 11796
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Wat is jouw eigenaardigheidje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 17:13

Ik heb een hekel aan natte sokken.
Daar krijg ik een Error van.

Met kinderen valt het soms niet mee.
Of ze knoeien of je loopt de badkamer in of dat er in de keuken water ligtdoor gespetter of met uitladen van de afwas machine.

Dan word ik altijd even sachie.


Qimm

Berichten: 15155
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 19:12

Rambogirl schreef:
Ik haal altijd t bovenste bruine van mn broodje af. Vind ik niet lekker, is eigeel.


Wat voor broodje is dat?

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 09:30

Luca03 schreef:
Ik kan niet op blote voeten rondlopen, het eerste wat ik doe als ik uit bed kom is sokken aandoen. Ik haat het om alles onder mijn voeten te kunnen voelen, kan ook niet met blote voeten in schoenen ofzo en draag dus ook nooit slippers.

Idem! Ik heb voor thuis van die dikke huissokken, maar die draag ik ook het liefst met sokken in :+

Electra63

Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 10:40

verootjoo schreef:
Als er mensen dood gaan in series wil ik ook echt weten of mijn favo’s blijven leven. Dat zoek ik ook altijd uit. Ik kan er niet tegen als er plots mensen doodgaan :+

Ik kan ook heel fijn kijken naar een finale van een spelprogramma en al weten wie de winnaar is. Als ik het terugkijk omdat ik niet live kon kijken bv. Dat kijkt ook gewoon veel rustiger :j



Heerlijk, dat nog meer mensen dit doen :D

Poekkie

Berichten: 7343
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 11:11

Electra63 schreef:
verootjoo schreef:
Als er mensen dood gaan in series wil ik ook echt weten of mijn favo’s blijven leven. Dat zoek ik ook altijd uit. Ik kan er niet tegen als er plots mensen doodgaan :+

Ik kan ook heel fijn kijken naar een finale van een spelprogramma en al weten wie de winnaar is. Als ik het terugkijk omdat ik niet live kon kijken bv. Dat kijkt ook gewoon veel rustiger :j



Heerlijk, dat nog meer mensen dit doen :D


Ik meld me ook *\o/*

Paardengek in hart en nieren!

xIrlijn

Berichten: 1710
Geregistreerd: 31-08-08
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 11:22

Als ik in de auto zit als bijrijder 'spring' ik graag met mijn grote teen over paaltjes/bomen heen :))

axel_1997

Berichten: 1788
Geregistreerd: 24-03-21
Woonplaats: overal waar paarden zijn

Re: Wat is jouw eigenaardigheidje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 11:27

dat is onhandig met je been uit het raam! :+ :+ :+ :+ :+

Als je niet voor de lol op je paard stapt... kan je beter op de grond blijven staan.

"Always try to be nice, but never fail to be kind"-Doctor Who-

Poekkie

Berichten: 7343
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: Wat is jouw eigenaardigheidje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 11:49

_O-

Paardengek in hart en nieren!

Froukje
Forever young

Berichten: 10835
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Wat is jouw eigenaardigheidje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 12:05

Volume van de radio en tv op een even nummer.

Als ik de auto tank het liefst een rond bedrag.

En het huishouden kan ik op de 1 of andere manier het best als ik alleen thuis ben.
Een vaatwasser of wasmachine legen/vullen gaat nog wel als mijn vriend thuis is maar verder komt er weinig uit mijn handen.

I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

8nnemiek

Berichten: 43380
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 12:15

xIrlijn schreef:
Als ik in de auto zit als bijrijder 'spring' ik graag met mijn grote teen over paaltjes/bomen heen :))

:') Dat doe ik ook :))
Ermee stoppen is ook nog best lastig, ergens tussen mijn oren heb ik dan het gevoel dat mijn teen crasht :')

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Solleke_Noah

Berichten: 11077
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 13:05

Electra63 schreef:
verootjoo schreef:
Als er mensen dood gaan in series wil ik ook echt weten of mijn favo’s blijven leven. Dat zoek ik ook altijd uit. Ik kan er niet tegen als er plots mensen doodgaan :+

Ik kan ook heel fijn kijken naar een finale van een spelprogramma en al weten wie de winnaar is. Als ik het terugkijk omdat ik niet live kon kijken bv. Dat kijkt ook gewoon veel rustiger :j



Heerlijk, dat nog meer mensen dit doen :D


Echt, feest van herkenning :D van The Walking Dead weet ik in welke afleveringen mijn favorieten sterven en die mag mijn vriend dan alleen kijken :+

Meer pyrografie zien? : https://www.facebook.com/de-Vuurboom-10 ... _todo_tour

"Op jou wachten? Geen sprake van. Ik heb altijd al voor je uit moeten lopen om je de weg te wijzen." - Nachtogen

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 13:08

Solleke_Noah schreef:
Echt, feest van herkenning :D van The Walking Dead weet ik in welke afleveringen mijn favorieten sterven en die mag mijn vriend dan alleen kijken :+


:') :')

Ik kijk de afleveringen wel, maar het verzacht de pijn iets als ik al weet dat het komt :+

[o]

JudithGigi

Berichten: 4200
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Wat is jouw eigenaardigheidje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 21:54

Ohja blijkbaar is het raar om met sokken te slapen, als ik zonder slaap word ik wakker met bevroren voeten :')

xxxmh

Berichten: 3482
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 22:00

JudithGigi schreef:
Ohja blijkbaar is het raar om met sokken te slapen, als ik zonder slaap word ik wakker met bevroren voeten :')


Nee hoor, ik slaap (bijna) altijd met sokken. Alleen als het heel warm is niet.

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat is jouw eigenaardigheidje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 22:42

Als ik mij aankleed, trek ik altijd gelijk ook mijn schoenen aan. Ik voel mij niet 'compleet' zonder schoenen en je zult mij dan ook zelden zonder schoenen zien. Pas wanneer ik ga douchen 's avonds of mijn pyjama aan trek, gaan ze weer uit. Dit betekent dat ik dus ook eigenlijk bijna nooit op de bank lig, aangezien dat niet gaat met mijn schoenen aan haha.

Ik vind het ook verschrikkelijk om bij iemand op bezoek te gaan die vraagt of ik mijn schoenen uit wil doen.

Toen ik tijdens de corona thuis onderwijs had vroeg mijn huisgenoot regelmatig 's ochtends of ik ergens heen ging, gezien ik dan gerust al om half 8 's ochtends mijn schoenen aan had en vervolgens de hele dag in mijn goede kleding, met schoenen, achter de laptop zat.

Ik draag ook eigenlijk zelden een trainingsbroek of legging. Eigenlijk altijd gewoon 'normale kleding' en je zult mij ook weinig in mijn slaapkleding zien.

~ leef vandaag, want niemand heeft je een morgen beloofd ~

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48361
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 00:41

Qimm schreef:
Ik heb gekleurde wasknijpers en ik moet wel 2 van dezelfde kleur per kledingstuk gebruiken

Phew, ik ben niet de enige :D

Ik dip mijn patatjes altijd in mijn kaassoufflé, want dan is het een soort van kaassaus… maar echte kaassaus vind ik dan weer niet lekker :+

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 08:04

xIrlijn schreef:
Als ik in de auto zit als bijrijder 'spring' ik graag met mijn grote teen over paaltjes/bomen heen :))


Oh my god :') niet gedacht dat er nog meer mensen waren met dit.. maar ik dus ook :')

Rambogirl

Berichten: 3586
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 08:04

Oh ja de kaassouffle uitlepelen met friet. Heerlijk!! Doe dit ook met mn kroket :Y)

Ik kan absoluut geen mayo of mosterd bij mn eten in de buurt hebben.
Dit moet ik ook altijd specifiek zeggen bij de snackbar anders gaan mn kipnuggets gepaard met mayo en mn kroket met mosterd :n
Als ze t fout doen moet of iemand anders t opeten, of t gaat gelijk de vuilnisbak in. Krijg t niet door mn keel als ik t heb gezien of die geur erbij hangt

If You Want To Achive Greatness Don't Ask For Permission

axel_1997

Berichten: 1788
Geregistreerd: 24-03-21
Woonplaats: overal waar paarden zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 21:13

Even een schop.

Als mijn vader en ik in dezelfde ruimte zijn duurt het precies dertig seconden voor we Asterix en Obelix beginnen te citeren. En dat gaat dan de rest van de dag door. En wij zitten voortdurend te lachen terwijl de meeste mensen zich zitten af te vragen waar we het in vredesnaam over hebben.

Als je niet voor de lol op je paard stapt... kan je beter op de grond blijven staan.

"Always try to be nice, but never fail to be kind"-Doctor Who-

Granoek
Blogger

Berichten: 10469
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 21:58

Ik heb er echt zo veel...

Als ik bv boterhammen in een brooddoos doe en eentje moet op zijn kant omdat ie niet past, eet ik die eerst op omdat ik het zielig vindt dat ie heeft moeten rechtstaan.

Het knopje van het volume van de autoradio moet ook altijd met het streepje van het aan-teken omhoog staan. Het volume regel ik met de knopjes aan het stuur en moet op een getal deelbaar door 2 of 5.

Ik doe horecawerk en zal in een mojito altijd een groen rietje doen, in een rode sangria een rood rietje etc.. als er gekleurde rietjes zijn.

Als ik tafels indek en ik neem willekeurig een hoop vorken kan ik er echt heel blij van worden als dat toevallig nét genoeg vorken zijn voor alle tafels.

Telpeva

Berichten: 14697
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 22:54

axel_1997 schreef:
Even een schop.

Als mijn vader en ik in dezelfde ruimte zijn duurt het precies dertig seconden voor we Asterix en Obelix beginnen te citeren. En dat gaat dan de rest van de dag door. En wij zitten voortdurend te lachen terwijl de meeste mensen zich zitten af te vragen waar we het in vredesnaam over hebben.

Yes! Een soortgenoot! Hier net zo :') ook samen met mijn broer!

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

axel_1997

Berichten: 1788
Geregistreerd: 24-03-21
Woonplaats: overal waar paarden zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 22:59

Telpeva schreef:
axel_1997 schreef:
Even een schop.

Als mijn vader en ik in dezelfde ruimte zijn duurt het precies dertig seconden voor we Asterix en Obelix beginnen te citeren. En dat gaat dan de rest van de dag door. En wij zitten voortdurend te lachen terwijl de meeste mensen zich zitten af te vragen waar we het in vredesnaam over hebben.

Yes! Een soortgenoot! Hier net zo :') ook samen met mijn broer!


waarom heb je van die steenstaken voor je huis?

Als je niet voor de lol op je paard stapt... kan je beter op de grond blijven staan.

"Always try to be nice, but never fail to be kind"-Doctor Who-

mars_mellow
Berichten: 531
Geregistreerd: 22-06-20
Woonplaats: In de stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 23:02

de deur van de badkamer moet precies op een kiertje staan. open kan ik echt niet tegen, en dicht gaat ook echt niet. het kiertje moet de goede grootte zijn dus niet te groot of te klein.

Muronia

Berichten: 19504
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Wat is jouw eigenaardigheidje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 06:37

De klok in mijn auto loopt al zo lang ik hem heb 9 minuten voor. Ik zet die klok nooit terug naar de wintertijd omdat ik wintertijd echt haat, dus in de winter loopt mijn klok 1 uur en 9 minuten verkeerd maar ik weet dan dus altijd precies hoe laat het is :D

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje

Colaaa

Berichten: 4121
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 14:35

Colaaa schreef:
De radio moet op een even getal staan! Staat ie op 5 of 7 dat kan ik écht niet handelen!
Ook als ik savonds van stal ga moet ik 10 seconden aan de staldeur hangen om écht zeker te weten dat ie dicht zit.

Kom even mijn lijstje aanvullen.

Ik vermijd alles met het getal 13,

Als ik zomers of wanneer ik een deken verwisselt heb op stal, maak ik altijd een foto dat de paarden de dekens ophebben, heb zo vaak gehad dat ik in de nacht wakker werd en dacht oliebol hebben ze de goeie deken wel op? nu kijk ik even op mijn telefoon en het is goed :')

Groente en aardappels prak ik niet door elkaar maar eet ik apart.

Opt werk plak ik het klokje van de kassa af, omdat ik anders zo gefrustreerd word dat de tijd zo langzaam gaat.

Sochtends heb ik een zeer strikte ochtendroutine alles moet zo en niet anders.

Als ik uit een blikje drink, doe ik altijd even een beetje schudden zodat ik weet hoeveel er nog in zit.

Als ik een afspraak heb of ik moet naar 't werk ben ik standaard een kwartier te vroeg.

Verder ben ik heel normaal voor zover je normaal kan noemen :')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, Amazonbot, ComscoreBot, Danseresje, Femek2902, ManonGrr, nienmoon, Suliko, Touchem, zuperzmoker en 113 bezoekers