Onverklaarbare/paranormale dingen die je hebt meegemaakt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eretria

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-02-21

Onverklaarbare/paranormale dingen die je hebt meegemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-21 07:59

Omdat ik dit soort dingen altijd erg interessant vind, dacht ik laat ik er een topic over openen. :) Ik kon geen ander topic vinden hiervan, mijn excuus als die er wel was.

Wat heb jij meegemaakt dat je niet kon verklaren? Of ken je iemand die iets heeft meegemaakt dat onverklaarbaar was?

Ik zal aftrappen. Niet super spectaculair maar iemand moet beginnen!

Ik was alleen thuis, ging douchen, deur op slot. Altijd als we een lege fles shampoo ofzo hebben dan gooien we die vanuit de douchecabine in het wasbakje er tegenover. Zo gezegd zo gedaan.
Toen ik klaar was met douchen stond de fles rechtop op het randje van de wasbak. Zo kan ik het zelf nooit gedaan hebben. Ik ben niet handig, zo blind als een mol en die fles zo krom als een hoepel. :z

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen! *\o/*

LaPluche

Berichten: 1975
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Onverklaarbare/paranormale dingen die je hebt meegemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 08:04

Radio’s die aan en uit gaan. Lampen aan op de slaapkamer waar ik bijna nooit kom.
De dochter van mijn kameraad staat bij mij in de gang en de toiletdeur die een stuk open gaat. :')

Hiraeth

Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 12:39

Ik droomde nóóit over mijn opa, maar ineens had ik een droom waar hij in voorkwam. Toen werd ik ook rond een uur of half 10 wakker (en dat doe ik zonder wekker niet vaak :+ ). Net toen ik me weer omdraaide om nog een beetje te genieten van m'n warme bed, kreeg ik te horen dat mijn opa dus overleden was rond de tijd dat ik wakker werd uit m'n droom. Dat vond ik een bizar moment, maar achteraf toch wel 'mooi' - zelfs al was het eventueel puur toeval.

LWDaisy

Berichten: 4771
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 12:53

Ik heb in een huis gewoond waar iemand gestorven is. Dat wist ik pas toen ik er niet meer woonde.

In de slaapkamer had ik ingebouwde kasten. Ik heb nooit alle deuren tegelijk kunnen sluiten - er schoot er altijd wel eentje open als de laatste deur dicht ging.
Ik heb daar denk ik 3x geslapen - het voelde gewoon niet goed in die kamer. Ik sliep in de zetel in de woonkamer.

Dit was een rijtjeshuis, parkeren op de straat voor de deur. Twee huizen verder hadden wij zo'n verhoogde verkeersdrempel. Op een ochtend stond mijn auto in het midden van de baan (dus naast de parkeerzone, zeg maar) bovenop die verkeersdrempel. Mijn handrem stond aan, mijn stuur stond recht. De auto is dus niet alleen bovenop die verkeersdrempel geraakt, maar ook nog 2 meter naar links opgeschoven. Heel vreemd.

Wij hadden daar ook meerdere opties om de woon/eetkamer binnen te gaan vanuit de gang. De eerste deuren die je tegen kwam, waren dubbele deuren. Die hebben we nooit gebruikt, want aan de andere kant in de woonkamer stond de tv, daar kon je er dus niet door. Als je verder liep door de gang, passeerde je eerst de trap, en onder de trap was de andere deur, die we wel gebruikten.

Op een bepaald moment liep ik voorbij de trap, onderweg naar de deur. Ter hoogte van die trap voelde ik een hand in mijn rug, die me naar voor duwde. Ik ben door de kracht daarvan echt een paar passen naar voren gestruikeld. Niemand achter me te zien.

Niet lang daarna ben ik daar vertrokken. Ik heb daar maar 3 maanden gewoond. Het ging toen al een hele tijd niet goed tussen mij en mijn toenmalige vriend, en ik heb hem daar achter gelaten. Zelf ben ik toen terug even thuis gaan wonen.
Ik heb het verhaal van de hand in mijn rug destijds nooit aan hem verteld, we praatten toen niet echt met elkaar :+

Een maand of 2 later had ik met hem afgesproken omdat er daar nog steeds post van mij kwam. Toen vertelde hij mij zijn verhaal (niet wetende van mijn ervaring daar) - hij heeft op diezelfde plaats, naast die trap, ook iets meegemaakt. Hij liep voorbij de trap, en voelde iemand aan zijn haren trekken (hij had nogal lang haar). Hij keek op, en zag een meisje op de trap zitten, dat haar armpjes door de trapspijlen heen had gestoken en zo aan zijn haar trok.

Hij is daar zelf ook maar 2 maanden langer blijven wonen.

Ik heb daar ook nog brieven op de zolder gevonden, van een jongen die die brieven vanuit een psychiatrie naar zijn ouders, die toen in het woonden, schreef.


Heel vreemd allemaal. Ik heb het huis destijds in de zomer/vroege herfst bezichtigd, op een zonnige dag. Toen voelde ik dat zo niet. Verhuisd in de late herfst, donkere periode. Voelde heel anders aan toen. Ik heb me er nooit echt op mijn gemak gevoeld.
En koud joh! In de keuken en badkamer wou je in de winter gewoon niet komen - mijn senseo-apparaat, vloeibare wasmiddelen en mijn ex zijn haargel zijn daar letterlijk bevroren geraakt. Heb daar -12° gemeten in die 2 ruimtes.

Doubtless

Berichten: 8463
Geregistreerd: 29-12-10

Re: Onverklaarbare/paranormale dingen die je hebt meegemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 17:38

Ik heb in een studio gewoond waar 's nachts de radio steeds aan ging. Stekker eruit getrokken,maar dat mocht niet baten. Op een gegeven moment is het wel gestopt.

Summerdreams

Berichten: 1271
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 17:47

Toen we in een hotel in Turkije zaten had ik een rotgevoel in die kamer, vaak snachts wakker om niks ook. Toen was ik douchen en ineens hoorde ik mijn vriend en dochtertje roepen KIJK EENS!!
Schoof er een blikje over de tafel heen en weer.. Heb de hele vakantie nauwelijks geslapen :+

Cinnepin

Berichten: 8927
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Onverklaarbare/paranormale dingen die je hebt meegemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 18:06

Een vroegere vriendin van mij heeft in een spookhuis gewoond. Gebeurde rare dingen. Snachts om 3 uur de rieten stoel op haar kamer die gaat kraken ( ja ik heb daar geslapen en ook gehoord ). Asbakken die de volgende ochtend op andere plaatsen stonden, mensen horen die er niet waren,...

Heb wel meer meegemaakt maar geen zin om alles hier te typen :P

Opgepast, spookhuis staat in Veenendaal :P

blubblabhoi

Berichten: 521
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 18:32

Hiraeth schreef:
Ik droomde nóóit over mijn opa, maar ineens had ik een droom waar hij in voorkwam. Toen werd ik ook rond een uur of half 10 wakker (en dat doe ik zonder wekker niet vaak :+ ). Net toen ik me weer omdraaide om nog een beetje te genieten van m'n warme bed, kreeg ik te horen dat mijn opa dus overleden was rond de tijd dat ik wakker werd uit m'n droom. Dat vond ik een bizar moment, maar achteraf toch wel 'mooi' - zelfs al was het eventueel puur toeval.


Enigszins vergelijkbaar iets meegemaakt. Ik was 7 jaar en mijn opa overleed.

Ik had diezelfde nacht een droom dat hij in een stoel tegen me praatte, dat hij naar een plek ging waar het goed was. Een soort vakantie. Misschien was het mijn kinderbrein die zich dat voorstelde maar heb het altijd heel bijzonder gevonden. :)

Riddles
Berichten: 174
Geregistreerd: 03-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 19:13

LWDaisy schreef:
Ik heb in een huis gewoond waar iemand gestorven is. Dat wist ik pas toen ik er niet meer woonde.

In de slaapkamer had ik ingebouwde kasten. Ik heb nooit alle deuren tegelijk kunnen sluiten - er schoot er altijd wel eentje open als de laatste deur dicht ging.
Ik heb daar denk ik 3x geslapen - het voelde gewoon niet goed in die kamer. Ik sliep in de zetel in de woonkamer.

Dit was een rijtjeshuis, parkeren op de straat voor de deur. Twee huizen verder hadden wij zo'n verhoogde verkeersdrempel. Op een ochtend stond mijn auto in het midden van de baan (dus naast de parkeerzone, zeg maar) bovenop die verkeersdrempel. Mijn handrem stond aan, mijn stuur stond recht. De auto is dus niet alleen bovenop die verkeersdrempel geraakt, maar ook nog 2 meter naar links opgeschoven. Heel vreemd.

Wij hadden daar ook meerdere opties om de woon/eetkamer binnen te gaan vanuit de gang. De eerste deuren die je tegen kwam, waren dubbele deuren. Die hebben we nooit gebruikt, want aan de andere kant in de woonkamer stond de tv, daar kon je er dus niet door. Als je verder liep door de gang, passeerde je eerst de trap, en onder de trap was de andere deur, die we wel gebruikten.

Op een bepaald moment liep ik voorbij de trap, onderweg naar de deur. Ter hoogte van die trap voelde ik een hand in mijn rug, die me naar voor duwde. Ik ben door de kracht daarvan echt een paar passen naar voren gestruikeld. Niemand achter me te zien.

Niet lang daarna ben ik daar vertrokken. Ik heb daar maar 3 maanden gewoond. Het ging toen al een hele tijd niet goed tussen mij en mijn toenmalige vriend, en ik heb hem daar achter gelaten. Zelf ben ik toen terug even thuis gaan wonen.
Ik heb het verhaal van de hand in mijn rug destijds nooit aan hem verteld, we praatten toen niet echt met elkaar :+

Een maand of 2 later had ik met hem afgesproken omdat er daar nog steeds post van mij kwam. Toen vertelde hij mij zijn verhaal (niet wetende van mijn ervaring daar) - hij heeft op diezelfde plaats, naast die trap, ook iets meegemaakt. Hij liep voorbij de trap, en voelde iemand aan zijn haren trekken (hij had nogal lang haar). Hij keek op, en zag een meisje op de trap zitten, dat haar armpjes door de trapspijlen heen had gestoken en zo aan zijn haar trok.

Hij is daar zelf ook maar 2 maanden langer blijven wonen.

Ik heb daar ook nog brieven op de zolder gevonden, van een jongen die die brieven vanuit een psychiatrie naar zijn ouders, die toen in het woonden, schreef.


Heel vreemd allemaal. Ik heb het huis destijds in de zomer/vroege herfst bezichtigd, op een zonnige dag. Toen voelde ik dat zo niet. Verhuisd in de late herfst, donkere periode. Voelde heel anders aan toen. Ik heb me er nooit echt op mijn gemak gevoeld.
En koud joh! In de keuken en badkamer wou je in de winter gewoon niet komen - mijn senseo-apparaat, vloeibare wasmiddelen en mijn ex zijn haargel zijn daar letterlijk bevroren geraakt. Heb daar -12° gemeten in die 2 ruimtes.



Ik vind dit geen leuk verhaal. :')

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Onverklaarbare/paranormale dingen die je hebt meegemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 19:16

Onze magnetron was kapot. Al dik vier jaar en op de verjaardag van mijn overleden schoonvader sprong hij plotseling aan, lampje brandde weer en het plateau draaide.

We blijven het nog altijd heel vreemd vinden!

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 19:40

Ik heb in een heel oud huis gewoond op een landgoed wat bij een château hoorde. Dat château spookte als een gek, ramen die ineens open stonden maar ik stond ook een keer daar te strijken en ik was alleen in huis en ik hoorde voetstappen krakend door de lange gang met parket steeds dichterbij komen, ben heel hard naar beneden gerend

In mijn huisje was ook een aanwezigheid, ik denk te weten wie het was. Er had ooit een gehandicapt meisje gewoont die daar geboren en gestorven is, ze zat altijd opgesloten in een kamertje en mocht er alleen savonds wanneer het donker was even uit een rondje door de tuin. Toen ik er pas woonde kwam ik een keer terug van met de hond wandelen en het raam van de zolder stond open, ben naar boven gelopen en heb het dicht gedaan. De volgende dag stond het raam weer open dus ik dacht dat ik het niet goed dicht gedaan had en ging weer naar boven. Heel goed bekeken, het was zo'n draaiknop die wanneer je eraan draait een ijzeren staaf boven en onder uitschuift wat het venster vastzet. Ik vond het een beetje raar, hoe kan je dat niet goed dichtdoen, maargoed nu dan echt goed dichtgedaan, nog aan getrokken om te controleren maar nu zat het echt dicht

De volgende dag stond het raam dus gewoon weer open. En doordat ik ook wel een soort iets voelde had ik zoiets van, oké, hier gebeurt dat dus ook, niet alleen in het château en ik heb het weer dicht gedaan en het is nooit meer gebeurd. Ik heb daar heel lang gewoond en ik ben nooit bang van haar geweest, was een hele lieve zachte aanwezigheid. Was toen ooit bij een spirituele dame die tegen mij zei dat ik tegen haar moest zeggen dat het goed was en dat ze mocht gaan. Ik zei toen tegen haar dat ik dat heel jammer zou vinden wanneer ze weg zou gaan, vind het wel gezellig. Maar niet lang daarna is ze wel weggegaan, misschien dat ik toch in mijn hart haar los heb kunnen laten.

Klinkt heel zweverig maar het is echt gebeurt. De château mevrouw was trouwens ook als de dood daar in dat grote huis, daar zaten niet zo gezellige geesten, die je ook bang willen maken. Ik heb er heel veel schoongemaakt, vond ik geweldig maar ik zou er ook niet graag geslapen hebben...

Dit is het betreffende château

Afbeelding

Afbeelding

Nielojram

Berichten: 7797
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Onverklaarbare/paranormale dingen die je hebt meegemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 19:52

Ik heb een dekbedovertrek gehad, die elke ochtend aan de onderkant van mijn dekbed lag...
Zo raar..
Echt elke keer, ligt hier een week erop, 's morgens aan het voeteind.

Met al mijn andere hoezen nog nooit meegemaakt.

Anoniem

Re: Onverklaarbare/paranormale dingen die je hebt meegemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 20:00

Ik heb er extreem veel last van gehad. Ik hoorde altijd iemand door ons huis lopen snachts. Deuren gingen open en dicht etc (terwijl het niet waaide en alle ramen dicht zaten) ik voelde altijd iemand op m'n voeteneind zitten, voordat ik ging slapen. En en keer midden in de nacht toen ik niet kon slapen, iemand zonder boos of blij te klinken, hoi zei tegen mij. Was niemand wakker. En niemand in m'n kamer. Ik kon ook altijd heel slecht langs kerkhoven, dan werd ik kotsmisselijk. Sinds het overlijden van m'n beppe ben ik er achter dat het m'n pake is geweest die in ons huis was. Die waakte over mij en m'n moeder. Nu beppe dood is, heb ik ook nooit meer het idee dat er iemand in huis is.

Maar ik heb het stukje paranormaal redelijk afgesloten. Omdat ik er echt last van had. Enige wat ik nu wel heb is heel erg last van voorgevoel, wat bijna altijd correct blijkt te zijn. Soort toekomst voorspellen ofzo. Ik voel heel goed situaties aan, en zonder dat ik iemand ken kan ik al een beetje weten of iemand een goed of slecht persoon voor me is.

Cinnepin

Berichten: 8927
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 20:03

Marije_1997 schreef:
Ik heb er extreem veel last van gehad. Ik hoorde altijd iemand door ons huis lopen snachts. Deuren gingen open en dicht etc (terwijl het niet waaide en alle ramen dicht zaten) ik voelde altijd iemand op m'n voeteneind zitten, voordat ik ging slapen. En en keer midden in de nacht toen ik niet kon slapen, iemand zonder boos of blij te klinken, hoi zei tegen mij. Was niemand wakker. En niemand in m'n kamer. Ik kon ook altijd heel slecht langs kerkhoven, dan werd ik kotsmisselijk. Sinds het overlijden van m'n beppe ben ik er achter dat het m'n pake is geweest die in ons huis was. Die waakte over mij en m'n moeder. Nu beppe dood is, heb ik ook nooit meer het idee dat er iemand in huis is.

Maar ik heb het stukje paranormaal redelijk afgesloten. Omdat ik er echt last van had. Enige wat ik nu wel heb is heel erg last van voorgevoel, wat bijna altijd correct blijkt te zijn. Soort toekomst voorspellen ofzo. Ik voel heel goed situaties aan, en zonder dat ik iemand ken kan ik al een beetje weten of iemand een goed of slecht persoon voor me is.



Dat laatste heb ik ook, maar ik ben hooggevoelig en denk dat dat daar vandaan komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 20:06

Cinnepin schreef:
Marije_1997 schreef:
Ik heb er extreem veel last van gehad. Ik hoorde altijd iemand door ons huis lopen snachts. Deuren gingen open en dicht etc (terwijl het niet waaide en alle ramen dicht zaten) ik voelde altijd iemand op m'n voeteneind zitten, voordat ik ging slapen. En en keer midden in de nacht toen ik niet kon slapen, iemand zonder boos of blij te klinken, hoi zei tegen mij. Was niemand wakker. En niemand in m'n kamer. Ik kon ook altijd heel slecht langs kerkhoven, dan werd ik kotsmisselijk. Sinds het overlijden van m'n beppe ben ik er achter dat het m'n pake is geweest die in ons huis was. Die waakte over mij en m'n moeder. Nu beppe dood is, heb ik ook nooit meer het idee dat er iemand in huis is.

Maar ik heb het stukje paranormaal redelijk afgesloten. Omdat ik er echt last van had. Enige wat ik nu wel heb is heel erg last van voorgevoel, wat bijna altijd correct blijkt te zijn. Soort toekomst voorspellen ofzo. Ik voel heel goed situaties aan, en zonder dat ik iemand ken kan ik al een beetje weten of iemand een goed of slecht persoon voor me is.



Dat laatste heb ik ook, maar ik ben hooggevoelig en denk dat dat daar vandaan komt


Ja ik weet niet waar het vandaan komt, maar bij mij is her alsof iemand het tegen mij zegt zegmaar. Want iets tevaak negeer ik het, ik bedenk et zelf niet want ieder mens verdient een kans toch? Ookal heb in vaak achteraf van zie je wel toch wel. Zowel met vrienden, familie als liefdes relaties zeg maar.

Iets in mij heeft al sinds jongs af aan gezegd, voor je 25ste krijg je kinderen. En dat gaat idd ook gebeuren. Wel heel apart.

karrij
Berichten: 1046
Geregistreerd: 13-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 20:15

Cinnepin schreef:
Marije_1997 schreef:
Ik heb er extreem veel last van gehad. Ik hoorde altijd iemand door ons huis lopen snachts. Deuren gingen open en dicht etc (terwijl het niet waaide en alle ramen dicht zaten) ik voelde altijd iemand op m'n voeteneind zitten, voordat ik ging slapen. En en keer midden in de nacht toen ik niet kon slapen, iemand zonder boos of blij te klinken, hoi zei tegen mij. Was niemand wakker. En niemand in m'n kamer. Ik kon ook altijd heel slecht langs kerkhoven, dan werd ik kotsmisselijk. Sinds het overlijden van m'n beppe ben ik er achter dat het m'n pake is geweest die in ons huis was. Die waakte over mij en m'n moeder. Nu beppe dood is, heb ik ook nooit meer het idee dat er iemand in huis is.

Maar ik heb het stukje paranormaal redelijk afgesloten. Omdat ik er echt last van had. Enige wat ik nu wel heb is heel erg last van voorgevoel, wat bijna altijd correct blijkt te zijn. Soort toekomst voorspellen ofzo. Ik voel heel goed situaties aan, en zonder dat ik iemand ken kan ik al een beetje weten of iemand een goed of slecht persoon voor me is.




Dat laatste heb ik ook, maar ik ben hooggevoelig en denk dat dat daar vandaan komt


Precies dat heb ik ook.
Kom ik ergens een ruimte binnen waar mensen zijn die net ruzie gehad hebben dan voel ik dat gelijk!

Google maar eens op HSP Marije_1997 , misschien verklaart het wat voor je

_Mir
Berichten: 1357
Geregistreerd: 01-01-20

Re: Onverklaarbare/paranormale dingen die je hebt meegemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 20:31

Het meest vreemde dat ik ooit meemaakte. Terwijl ik in de kamer zat begon ineens een muziekdoosje op de kast af te spelen (die je moet opdraaien). Die stond vroeger op onze babykamer.

LaPluche

Berichten: 1975
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Onverklaarbare/paranormale dingen die je hebt meegemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 20:33

Hell to the no! >;)
Dan ging de toko in de brand :')

Goof

Berichten: 28760
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 20:37

Coconut schreef:
Onze magnetron was kapot. Al dik vier jaar en op de verjaardag van mijn overleden schoonvader sprong hij plotseling aan, lampje brandde weer en het plateau draaide.

We blijven het nog altijd heel vreemd vinden!


Wat ik nog vreemder vind is dat je een kapotte magnetron 4 jaar bewaart :+

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 20:42

Coconut schreef:
Onze magnetron was kapot. Al dik vier jaar en op de verjaardag van mijn overleden schoonvader sprong hij plotseling aan, lampje brandde weer en het plateau draaide.

We blijven het nog altijd heel vreemd vinden!


Waarom laat je een kapotte magnetron 4 jaar staan? :')

Niece
Berichten: 1512
Geregistreerd: 28-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 20:49

Ik gok op een ingebouwde magnetron, dan is het niet zo vreemd meer :Y)

Verder denk ik niet dat het geschetste in de OP paranormaal is. Het verhaal van het chateau vind ik interessant en leuk dat er een foto bij staat! Ik ga weer meelezen :o

melissac

Berichten: 1008
Geregistreerd: 02-06-13
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 21:05

Lampen die uit en aan gingen zonder reden.
Deurbel is een tijd af gegaan om 00.00 uur, stipt rond die tijd ging hij 2 keer af dagelijks.
Als ik alleen thuis was hoorde ik voetstappen de trap opkomen en door de hal lopen. Meestal stond de hond dan ook aan de trap te blaffen en te janken, mn vader verklaarde me tot gek totdat hij hetzelfde mee heeft gemaakt dit jaar.

Leandra

Berichten: 1591
Geregistreerd: 06-01-03

Re: Onverklaarbare/paranormale dingen die je hebt meegemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 21:13

Ik ben er erg gevoelig voor en vanaf dat ik 6 was overkomen me al dit soort dingen. Ik kijk er niet meer van op. Mijn oudste dochter heeft het ook.

Een aantal dingen die ik in de loop der jaren heb meegemaakt.

-Dieren zien lopen op momenten dat er niemand was in de dierenkliniek waar ik werkte.

-Mensen in mijn kamer gehad die ik niet kende (waarvan 1 uiteindelijk mijn beschermengel bleek te zijn)

-Hele gesprekken gehad met mijn overleden oma.

-Deuren die plotseling open of dicht gaan

-Knipperende lampen

-Mijn dochter van 6 heeft mijn overleden vriendin gezien en gesproken

En zo nog meer dingen.

purny

Berichten: 27462
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Onverklaarbare/paranormale dingen die je hebt meegemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 21:17

Ik heb mijn overleden opa gezien in mijn slaapkamer. Hij schijnt altijd bij me te zijn hoorde ik eens.
En ik liep een keer een postronde toen een vreemde man naar mij toe kwam en mij zei dat ik binnenkort ging verhuizen, hij zag het in mijn aura.
Volgende dag kreeg ik een huis aangeboden

Cinnepin

Berichten: 8927
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 21:17

Oja, wat ik ook nog an vertellen was toen ik een jaar of 16 was. Ik zat geregeld met wat vrienden in een speeltuintje te hangen op de bankjes of muurtjes daar.
Opeens zie ik een man lopen met een lange zwarte jas en zo'n hoge zwarte hoed op met een klein hondje. Er waren geen zijstraten, niets. Ik vond het er raar uitzien en zei tegen de groep * Kijk daar lopen * en ondertussen keek ik naar de rechts. Ik keek terug en weg...zomaar verdwenen, en niemand heeft hem verder gezien.


Nu heb ik wel wat gelezen over the black hood man ( of zo iets) maar die zag er ook weer anders uit