Einde Vivaforum

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moska

Berichten: 3393
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 11:13

Hier ook een stille meelezer op het Viva forum. En enkele keren gepost. Maar meest gewoon ter ontspanning de meest bizarre dingen lezen of gewoon blauw liggen van het lachen. Vooral de blunders op het werk en de marktplaats ergernissen zijn favoriet.

Palmera

Berichten: 9457
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Einde Vivaforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 11:19

Ja, jammer! Af en toe zelfs voor mij iets te grof en onvriendelijk, maar wél heel eerlijk! Dus niet altijd maar het vergif in een fraaie verpakking moeten opsturen, gewoon eerlijk mogen zeggen waar het op staat zonder toeters en bellen. De gebruikers zijn ook niet zo snel op hun tenen getrapt daar.
Ja, het beviel me wel, jammer dat het opdoekt.

roxiie

Berichten: 7825
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 12:12

Ik kan me altijd ontzettend vermaken met die topics daar.
Jammer dat ze stoppen.

Ik ga vooral erg goed op het gierige actie topic :)

Moska

Berichten: 3393
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Einde Vivaforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 12:18

Oh ja, die is ook leuk :D

SincereQ
Berichten: 907
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 12:28

roxiie schreef:
Ik kan me altijd ontzettend vermaken met die topics daar.
Jammer dat ze stoppen.

Ik ga vooral erg goed op het gierige actie topic :)

Jaaa ik ook!
Heel jammer dat het stopt.

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Re: Einde Vivaforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 12:30

Jammer hoor, ik vond het afentoe erg vermakelijk.

Appeltje00

Berichten: 5012
Geregistreerd: 28-09-09

Re: Einde Vivaforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 13:05

Vroeger toen ik uren in het ov zat kon ik me echt goed vermaken op dat forum. Ook wel echt leuke app groepjes dankzij dat forum.

Tiggs

Berichten: 7525
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 13:36

Moska schreef:
Hier ook een stille meelezer op het Viva forum. En enkele keren gepost. Maar meest gewoon ter ontspanning de meest bizarre dingen lezen of gewoon blauw liggen van het lachen. Vooral de blunders op het werk en de marktplaats ergernissen zijn favoriet.


Ja die blunders op het werk! Geweldig.

Ik ben heel vroeger begonnen op het Yes-forum trouwens, ik zie dat daar nog steeds een opvolger van bestaat.

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Einde Vivaforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 14:31

Oh die blunders ja, hilarisch :D ik heb daar jaren terug drie vriendinnen leren kennen. Allemaal bij elkaar op de bruiloft geweest enzo. Inmiddels helaas verwaterd.

Ik ben dan wel weer benieuwd wie jullie allemaal zijn op Viva.

Marie111
Berichten: 4670
Geregistreerd: 15-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 14:32


anjali
Berichten: 15081
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Einde Vivaforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 14:44

Ik vind het jammer dat het tijdschrift Viva gaat stoppen. Toen het pas bestond was ik een trouwe lezeres.Later wel eruit gegroeid.

Plop1997

Berichten: 1404
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 15:23


Tiggs

Berichten: 7525
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 15:36


x_spekkie_x

Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 15:45

Tiggs schreef:
Marie111 schreef:
Voor degenen die naar een ander ouders forum over willen stappen

https://www.ouders.nl/forum/off-topic-d ... viva-leden


Dat ik op een paardenforum zit terwijl ik al een tijd uit die wereld ben is 1 ding, maar een forum voor ouders gaat echt te ver :')

Je hoeft juist geen ouder te zijn, zij willen schijnbaar een tweede forum opzetten voor Viva leden.

We lazen de comments op het Viva Forum over de doelgroep 'ouders', wat niet bij iedereen goed aansluit of gevoelig ligt - heel begrijpelijk.

Achter de schermen zijn wij bezig geweest met wat ideëen voor een tweede forum / nieuw forum en we zijn nu op zoek naar forummers op Ouders.nl die ook (actief) deelnemen op Viva om hun mening te vragen.

Dus, ben jij ook actief lid van Viva en wil je ons helpen bij een mogelijk toekomstig platform voor oud-Viva leden?

Stuur dan even een mailtje naar info@ouders.nl dan kunnen we er samen wat moois van maken!

Aanvulling: Om je aan te melden op het nieuwe forum hoef je geen account aan te maken op Ouders.nl, je maakt alleen een account aan op het nieuwe forum.

En voor de Viva leden die geen Ouders.nl account hebben maar toevallig deze topic ook lezen: jullie input wordt natuurlijk ook gewaardeerd! Wil je je mening geven over onze ideeën, stuur ons dan een mail. We komen graag met je in contact.

Neon

Berichten: 4927
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 16:13

Heel jammer ja

anjali
Berichten: 15081
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Einde Vivaforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 19:35

Dat Viva nu een forum voor ouders wil,daaruit blijkt wel dat ze flink veranderd zijn sinds ze als blad begonnen in ik meen 1971. Toen was de doelgroep jonge vrouwen die nog lang niet aan een gezin toe waren. Voor die groep had je de Margriet en de Libelle.

MairiMacBran
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-04-14

Re: Einde Vivaforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 19:44

Viva wil geen forum voor ouders, ze doeken gewoon alles op. Het blad én het forum. Er zijn echter diverse fora die de vivaforummers graag binnen willen halen. Waar je zin in hebt...je zult het maar moeten modereren.

Palmera

Berichten: 9457
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 21:55

MairiMacBran schreef:
Viva wil geen forum voor ouders, ze doeken gewoon alles op. Het blad én het forum. Er zijn echter diverse fora die de vivaforummers graag binnen willen halen. Waar je zin in hebt...je zult het maar moeten modereren.

Dat was het goede van Viva, dat er niet op ieder korreltje zout gemodereerd werd.
Daar mag je tenminste wat zeggen, is niet iedereen beledigt en moet niet alles uit den treure uitgelegt worden.

Dáâr kan ook bokt met zijn gebruikers een voorbeeld aannemen.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Einde Vivaforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 21:58

Spijtig. Zou er echt niemand zijn die het forum wil/kan overnemen? Ik vind het best erg dat ze alles gewoon gaan archiveren. Het was niet enkel een vermakelijk forum, het was ook erg informatief.

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Re: Einde Vivaforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 22:02

Ik heb ook af en toe wat gepost en lees voornamelijk mee. Jammer dat het stopt!

MairiMacBran
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 22:06

Palmera schreef:
MairiMacBran schreef:
Viva wil geen forum voor ouders, ze doeken gewoon alles op. Het blad én het forum. Er zijn echter diverse fora die de vivaforummers graag binnen willen halen. Waar je zin in hebt...je zult het maar moeten modereren.

Dat was het goede van Viva, dat er niet op ieder korreltje zout gemodereerd werd.
Daar mag je tenminste wat zeggen, is niet iedereen beledigt en moet niet alles uit den treure uitgelegt worden.

Dáâr kan ook bokt met zijn gebruikers een voorbeeld aannemen.


Het dubbele is dat er aan de ene kant heel veel mag en kan, maar door gebrek aan moderators bijna niet meegelezen wordt en er dus regelmatig alleen maar wordt aangeslagen op de meest onnozele stafjes.
En er is natuurlijk altijd, al jaren en jarenlang eindeloze kritiek op de mods. Geen leuke baan hoor.

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 22:11

Veel stappen over naar femme forum. Ik las er ook wel wat mee, al vind ik het een ontzettend vervelende layout/structuur hebben en femme ziet er nog slechter uit. Verwend door de structuur van bokt denk ik.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Einde Vivaforum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 13:36

Jammerdebammer, nu moet ik ergens anders drama lezen :')

Nielojram

Berichten: 7802
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 18:24

MarcoBorsato schreef:
Jammerdebammer, nu moet ik ergens anders drama lezen :')


LZP&MWS zullen voorlopig hierin moeten voldoen :Y)

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 18:34

DezeNaam schreef:
Spijtig. Zou er echt niemand zijn die het forum wil/kan overnemen? Ik vind het best erg dat ze alles gewoon gaan archiveren. Het was niet enkel een vermakelijk forum, het was ook erg informatief.

Het blad verdwijnt dus daarbij ook het forum.