beetje zenuwachtig....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

beetje zenuwachtig....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 14:06

Ik ben een beetje zenuwachtig..

Ik moet morgen voor de 5e of 6e keer Bloos examen doen voor ass. drogist. Ja je leest het goed ben al heel vaak gezakt!!
Het is niet dat ik niet leer ofzo, want steek er best veel tijd in.. ik vind het gewoon best moeilijk.
En nu komt er ook nog eens bij dat ik vorige week gebeld ben voor een baantje in de paarden en daar ga ik vrijdag heen voor een gesprek.. klonk allemaal zo leuk, eigen appartementje, paard mee, 's avonds en in het weekend vrij..
dat ik niet meer weet wat ik moet doen!

Ik heb altijd wel weer terug in de paarden gewild (heb alweleens lesgegeven enzo) maar omdat het niet echt goed verdiend ben ik wat anders gaan doen en omdat ik steeds zak voor dat examen had ik me ingeschreven als werkzoekende, omdat ik als ik het nu niet haal terug wordt gezet in functie en salaris.
Dus als ik het morgen niet haal dan ga ik toch terug met loon en dan is het verschil misschien niet zo groot... maar als ik het morgen wel haal dan ga ik er op vooruit met het loon en dan wordt het verschil groter!

Nou moet ik natuurlijk afwachten of ze me na vrijdag wel willen aannemen, dus ik ben gewoon steeds aan het dagdromen..

Sorrie als ik het wat vaag heb opgeschreven maar ik wou het ff met jullie mededelen Lachen


Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:24

Nou gewoon vertrouwen hebben in jezelf,
Je hebt er veel tijd in gestoken dus het moet lukken!
Ik zal voor je duimen!!!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:35

Veel sterkte hoor!
En geloof in jezelf, dat heplt!
ik duim voor je...........


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:59

Gewoon proberen! Mocht het niet lukken, dan heb je in ieder geval je best gedaan.

* To Belg, or not to Belg *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, abbij, Aeva, Anita158, Anoukjuuuhh, ardanwan, Besje, Bontfire, Century, Charat, Dieselpaard, EmptyWords, F_Orumster, Frummel01, Galaika, GoogleAdsense, GrapeshotBot, IASCrawler, Iepoetjuh, Lau07, pluklief, Poosje81, Rupser, SandraWierda, secricible, shaddy82, Sky_As, Xanthippe en 60 bezoekers