Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oshaa
Berichten: 1045
Geregistreerd: 19-09-14
Woonplaats: Maple Ridge, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 21:30

Volgens mij ben ik er nu ook officieel schuldig aan :).
Twee speciale speeltjes uit de UK besteld, speciaal voor de jachttraining. Heb die tzt toch nodig voor de training, dus waarom dan ook niet maar gelijk nu. Daarnaast vandaag ook het balance board gehaald voor de fitness training als voorbereiding voor de wandeltrektochten volgende zomer. Al is die nu al in gebruik ;). Twijfel nog over een box. Ergens super leuk om zelf niet te weten wat er in zit, maar twijfel of er niet teveel dingen inzitten waar we niet zoveel mee kunnen ...
Al zou ik het bijna al doen voor hoe gezellig het staat onder de kerstboom!

cursebreaker

Berichten: 11457
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-20 21:49

Cupcakes
*proest*
Ik zag het idd van die rits. Ik lach me echt altijd kapot om je clown! Voor je portemonnee wat minder :') :=
En wat heb je ‘m lekker verwend ook. Ik kan me nog herinneren dat je zei dat je niet zoveel ging doen hahaha. Wat leuk dat hij ook een gingerbread poppetje krijgt! Ik kon ‘m ook niet weerstaan! En ook benieuwd naar de rest wat ie krijgt - foto’s delen he tzt! En de nijnen van je zus worden ook goed verwend! Ik kocht de konijnen van m’n schoonzus een voer speelballetje waar ze snoepjes in kan doen en nog een zakje met gedroogde dingen om te eten.

Oshaa
Wat leuk dat je zo’n balance board hebt gekocht! En idd, als je die jacht training speeltjes toch nodig had is het nu een mooi moment om ze alvast in huis te halen. Ik snap dat je twijfelt over een box om die redenen. Ik heb een beetje gekeken naar de desbetreffende shop en eerdere boxen om eens te kijken wat ik ervan vond. Ik wilde bv sowieso een box die Als ze al snacks erin doen, gedroogde snacks heeft bv. En gekeken hoe de rest van de inhoud was en dat vond ik dan bv leuk genoeg/betrouwbaar genoeg om zelf de gok te wagen. Al moet ik zeggen dat de ekowolf box wel een complete verrassing is, maar kan me niet voorstellen dat we daar niks mee kunnen. Het staat idd wel heel Leuk onder de boom. Misschien van 1 shop toch iets kiezen? hihi. Er zijn er echt meer als ik voor mogelijk had gehouden, waar je uit kunt kiezen.

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 21:55

Hier ook een “kerstcadeautje” besteld voor de hondjes

Afbeelding

Femke_Tweety

Berichten: 11981
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 21:59

Nope.

Cadeautjes is financieel eigenlijk geen optie, laat staan voor de dieren.

wendy1987

Berichten: 6925
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:35

Hier wel. Maar wij doen met mijn schoonouders altijd wel veel cadeaus voor elkaar. Daar horen de dieren bij. Dus de hondjes krijgen ook cadeaus. Meestal van mijn schoonouders 1 iets, en van ons ook nog wel 1a2 dingen. Meestal gewoon goedkope knuffels die ze dezelfde avond lekker kunnen slopen :')

josewoos

Berichten: 4813
Geregistreerd: 30-01-08

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:41

Ik heb inmiddels 2 pogingen voor kadootje gedaan voor de hond.
2 keer een speeltje gekocht en 2x gezwicht omdat de speeltjes zo leuk zijn en al gegeven voor het ingepakt was _O-

Beest heeft echt te veel speeltjes, maar is er toch elke keer weer zo blij mee <3

Maar goed, er ligt dus nog niks voor hem onder de boom...
Maar gaat echt lukken [&]

TinkerTreas

Berichten: 3672
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:36

Hier hebben de honden allebei een speeltje voor sinterklaas gekregen. Telt dat ook? :D

Oshaa
Berichten: 1045
Geregistreerd: 19-09-14
Woonplaats: Maple Ridge, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 15:14

cursebreaker schreef:
Oshaa
Wat leuk dat je zo’n balance board hebt gekocht! En idd, als je die jacht training speeltjes toch nodig had is het nu een mooi moment om ze alvast in huis te halen. Ik snap dat je twijfelt over een box om die redenen. Ik heb een beetje gekeken naar de desbetreffende shop en eerdere boxen om eens te kijken wat ik ervan vond. Ik wilde bv sowieso een box die Als ze al snacks erin doen, gedroogde snacks heeft bv. En gekeken hoe de rest van de inhoud was en dat vond ik dan bv leuk genoeg/betrouwbaar genoeg om zelf de gok te wagen. Al moet ik zeggen dat de ekowolf box wel een complete verrassing is, maar kan me niet voorstellen dat we daar niks mee kunnen. Het staat idd wel heel Leuk onder de boom. Misschien van 1 shop toch iets kiezen? hihi. Er zijn er echt meer als ik voor mogelijk had gehouden, waar je uit kunt kiezen.


Denk dat ik toch nog een box ga bestellen bij Kiwitje - moet toch nog wat trainers hebben en waarom dan niet ;). Of die van ekowolf, alleen las iets met een gala kostuum en dat lijkt me dan weer niks. Zat ook nog aan een kussen van Fitpaws te denken, maar ben 5 weken na kerst jarig, dus misschien dan maar vragen ;).
Zal ook nog ergens een balletje voor Beer halen, die zijn altijd goed! Vraag me wel af of hij de cadeau's onder de kerstboom gaat laten liggen :+

freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 15:18

Oh jaa dat vind ik wel gezellig!

Voor de honden heb ik lekkere botten gekocht :j

MaNdiii

Berichten: 1771
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: OBL

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 15:22

Haha hier ook altijd wel een cadeautje voor de dieren

Doedatje
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 15:33

Eilish schreef:
Niet echt een kerstcadeau, maar ik heb een adventskalender voor mijn hond :)


Jaaa, ik ook! Mijn hond herkent de kalender ook al en weet dat hij dan wat lekkers krijgt.

Mizora

Berichten: 18097
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 15:39

Noa mag normaal haar schoen zetten voor Sint'ernard. Wij doen thuis nauwelijks aan kerstcadeautjes, maar in het verleden wel veel aan sinterklaas gedaan (tegenwoordig ook niet meer). Dit jaar is het niet gebeurd, helaas is er vanwege uitvalsklachten recent een progressieve hersenaandoening bij haar geconstateerd en echt wandelen zit er niet meer in, behendigheid zit er niet meer in en iets te kauwen gaat ook niet meer (zelfs bixby strips krijgt ze niet doorgebeten). Ik denk dat een bezoekje aan de neuroloog niet onder cadeautje valt.

Maar vorig jaar mocht ze wel haar schoen zetten.
Afbeelding

Met dit als resultaat.
Afbeelding

kiki1976

Berichten: 16855
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 15:56

Eerder deden wij dat altijd wel voor de hondjes met sinterklaas.
Mijn ouders hadden ook een hond die altijd mee kwam en wij één. Altijd een lekkere flinke kluif, waren ze lekker zoet.

cursebreaker

Berichten: 11457
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-20 16:53

Oshaa
Voor leuke balletjes kan ik je ook aanraden om eens naar de Zogoflex speeltjes te kijken! Ik denk dat Beer dat speelgoed ook heel erg kan waarderen. Die stuiteren heel leuk; vind Arya echt fantastich. Ook van duurzaam materiaal en het moet echt niet kapot te krijgen zijn - ken mensen met slopers die ze heel houden bv, en dan ook echt slopers die normaal Alles kapot krijgen. Je hebt verschillende dingen; van ballen tot werp 'stokken' en meer. Blijven ook drijven in water. En leuk dat je nog een box gaat bestellen.

freetorun
Lekkere botten zijn ook zeker altijd goed ja!

MaNdiii
Leuk!!

Doedatje
Oh, die kalenders zijn idd ook leuk en dat hebben ze idd snel in de gaten ja, als ze wat lekkers krijgen.

Mizora
Ah jeetje, wat een hoop restricties enz dan ook ondertussen met alles wat aan de hand was en is. Een bezoekje neuroloog is idd niet echt een kerstcadeau te noemen nee, term. Veel succes en beterschap met alles!

kiki1976
Ook leuk, zo’n lekkere flinke kluif krijgen! Daar zijn ze idd altijd wel even zoet mee.

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:58

Hier is de slaapzak binnen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

jolmer20

Berichten: 3976
Geregistreerd: 13-01-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 18:48

Wat leuk Kiwiwitje!

Kom er net achter dat bij mn ouders voor onze katten en onze konijnen 2 cadeaus liggen al. Super leuk haha

Ceetje_bokt
Berichten: 5169
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 18:54

Zo leuk alle cadeautjes. Andere jaren deed ik het wel, met Sinterklaas én kerst en dan ook nog een adventskalender voor de honden. Dit jaar even niet: de komst van dit monster was al duur zat. <3
Afbeelding
Bovendien ben ik de laatste tijd ook weer los gegaan op nieuwe puzzels voor de meiden en het jongetje en kon me niet beheersen om ze te bewaren tot de feestdagen.

Thestral

Berichten: 1231
Geregistreerd: 27-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 18:57

Zeker! De poezen en fretten hebben een Cosma adventskalender met allemaal natuurlijke snoepjes erin. Ze zijn er dol op!

En met kerst krijgen ze ook allemaal iets <3

Katyatje

Berichten: 1861
Geregistreerd: 25-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 19:12

Wij hebben een kerstsok gekocht met allemaal speeltjes in voor de kat. Vandaag heeft ze er al eentje mogen testen :D voor de rest moet ze wachten tot kerst.

Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:31

Hier ligt er een grote kluif onder de boom voor de hond (waar ze dus al 2 weken continue aan loopt te snuffelen :') ) iets lekkers voor onze eigen kat en de opvangkatten & de kippen krijg op de dag zelf een kerstdiner. Voor de paarden wil ik nog nieuwe halsters bestellen. :)

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 13:59

Hier is het uiteindelijk geworden:
De honden krijgen elk een halsband met hun naam en mijn telefoonnummer, een gevulde mergpijp en voor ze samen 3 zakjes mergkoekjes, 2 knuffels met piepje en een voerspel vd Action (zo'n tumbler met meerdere kleuren).
De muizen krijgen een klimnet, een hol boomstammetje, een klimrek en een sputnik.
De cavia's krijgen een hoekhuis, een wilgenbal, twee hooiklokken met hibiscus en een knaagding.

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 14:49

Ik heb voor mijn katten 2 speeltjes gekocht. 1 Met catnip en de ander met veel veertjes eraan.
Ze heten Lucifer (draakje) en Miezemaus (downie). Op het ene cadeau staat Luus & Mies en op het andere cadeau staat downie en draakje.

Heb pas al 1 van de 2 uit de bek van Lucifer moeten halen, die liep parmantig rond met het cadeautje in zijn bek. :')

Oshaa
Berichten: 1045
Geregistreerd: 19-09-14
Woonplaats: Maple Ridge, Canada

Re: Cadeautjes onder de boom voor de dieren?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 14:59

Hier is het uiteindelijk een tug-e-nuff speeltje geworden en een pakket van Barkingdogs.
Het tug-e-nuff speeltje hebben we vandaag al tevoorschijn gehaald en die is geslaagd!
Nu hopen dat het niet te snel stuk gaat. Konijnenhuid is vrij kwetsbaar, maar de speeltjes zijn ervoor gemaakt...

cursebreaker

Berichten: 11457
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-20 15:18

kiwi
Die slaapzak is toch echt fantastisch!! Ik ga er ook nog een keer eentje voor Sansa halen. Vond het ook erg fijne stof!

jolmer20
Dat is idd echt leuk dat er bij je ouders wat ligt! Lief dat ze eraan denken hihi.

Ceetje
Ja, de aanschaf van zo’n schattige pupperd hakt idd financieel wel even erin haha. Maar een leuker cadeau zou je ook niet kunnen hebben nu hihi.

Thestral
Oh die Cosma adventskalender is idd heel fijn; die hebben we voor de kat ook idd! En leuk dat ze met kerst ook nog verwend worden.

Katyatje
Superleuk zo’n kerstsok! Waar heb je die gehaald?

Pinda_Dipje
Haha ja dat is wel heel verleidelijk he als ze dat ruiken hihi. Alles wordt goed verwend bij jullie, leuk!!

lor1_1984
Wat leuk allemaal! Ik heb voor de knagers van m’n schoonzus (konijnen) zo’n voerballetje gekocht waar ze snoepjes in kan stoppen. Ben heel erg benieuwd wat ze ervan gaan vinden.

Kaitlyn
Geweldige namen & nicknames haha! En jij hebt ook al zo’n dief? haha. Hier rent de kat af en toe rond met een zak snacks van de hond - Lees: grote plastic zakken waar runderoren ofzo in zitten en waarvan de zak bijna groter is als de kat zelf… Moet stiekem wel lachen als ik het zie. Eergister ging ze me er met een zak lege spuitjes (daar geef ik de hond vloeibare supplementen mee) vandoor.

Oshaa
Oh wat wordt Beer ook lekker verwend! Benieuwd hoelang het speeltje het vol gaat houden idd!

---

Wij hebben gisteren het laatste pakketje onder de boom gelegd voor Arya. Dit is de (eind)stand nu;

ARYA
- ekowolf deluxe box
- beerbox kerst editie
- barkkinghs kerst box
- Dog Copenhagen tuigje
- 2 nieuwe penningen van verse.munt

SANSA
- kerst hengeltje
- ekowolf kerst box

En dan krijgen ze bij de schoonfamilie meestal wat klein spul nog. Dus we kunnen de komende maanden wel even vooruit hierna met snacks en speeltjes enz :j *\o/*

Hutcherson

Berichten: 7349
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 16:25

Ja, wij pakken met kerst uit als de financieen dat toelaten.
En denk dat er 70kados onder staan. Echt hysterisch. Maar gros is voor de dieren.