Wie helpt zoeken naar deze boeken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaikemuis
Berichten: 5277
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Wie helpt zoeken naar deze boeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-20 00:44

Ik ben een ‘80’s kind en veel dingen uit die tijd zijn tegenwoordig nostalgie. En ook ik had dingen waarvan je denkt ‘serieus :roll: ‘. Ik was namelijk als 10-jarig meisje gek op de Flying Doctors. En dan bedoel ik echt idolaat, drama’s wanneer een aflevering niet gekeken kon worden en ik verzamelde. Als diehard fan was ik dan ook in bezit van vele afleveringen opgenomen vanaf de tv >;) . Inmiddels zijn die vervangen door de complete dvd-set (netjes diep weggestopt zodat niemand ze vind :+ ). Maar ik had ook de boeken als kind. Ja, ze bestonden echt! Een drietal boeken over de flying doctors met de karakters beschreven als in de serie ( ze stonden op mijn drukken zelfs op de kaft). En die boeken heb ik niet meer ;( .

Ik kan ze nergens vinden, zelfs geen vermelding. Maar heel stiekem wil ik deze stukjes childhood memories weer terug. Weet iemand of deze nog te vinden zijn?

Namens het innerlijke 10-jarige meisje... *\%/* *\%/* *\%/*

Brainless

Berichten: 29722
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Re: Wie helpt zoeken naar deze boeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 01:44


Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 02:25

Nieuwsgierig als ik ben, heb ik eens gegoogeld voor je en het grappige is dat ik dus vnl op Nederlandse sites als bol.com uitkom voor de boeken die Brainless gedeeld heeft in de Marktplaats link (er even vanuit gaande dat je die bedoelt).
Het lijkt erop dat ze zelfs hier in Australie niet (meer?) te krijgen zijn. Ik ben zelf nogal van het tweedehands boeken snuffelen, dus mocht ik ze ergens tegenkomen, zal ik je in gedachten houden. Maar die kans is erg klein natuurlijk.

Ik zag wel dat de National Library er eentje schijnt te hebben en ze hebben ook iets wat 'order copy' heet. Misschien kun je er dan eentje bestellen?
KLIK
Geen idee hoe dat werkt verder hoor, dus misschien is het wel niks.


Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Wie helpt zoeken naar deze boeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 03:49

Kringloop?

maaikemuis
Berichten: 5277
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-20 08:00

Jullie (en het PB’tje) zijn geweldig! Nu weet ik de schrijfster en dat wist ik echt niet meer en dan komt het wel bovendrijven!

Brainless schreef:
Er zijn wel boeken geschreven door Emily Crawford die ook vertaald zijn in het Nederlands.
Maar dat zijn leesboeken of bedoel jij boeken alleen over de acteurs?
https://www.marktplaats.nl/a/boeken/rom ... ousPage=lr


Deze persoon woont letterlijk 7 km bij mij weg en heb ik een bericht gestuurd. Zij heeft deel 2 en 4.

Deel 1 is ook te krijgen, dan blijft alleen deel 3 over.

Oh, ik vind dit zo leuk!!!

Nielojram

Berichten: 7798
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 20:40

Sam Patterson <3 <3

Sorry, kan je niet verder helpen, ben al dolgelukkig met de herhalingen op ONS.
Maar, meisjes, meisjes, wat was ik flieft als 12-jarige :D