Nette maar warme kleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 12:46

Moet je perse een panty of maillot aan? Ik heb eigenlijk altijd een zwarte legging aan onder jurkjes en rokjes, daar zou je evt een thermo of 2e legging onder kunnen doen. Ligt natuurlijk aan je schoenen, maar met hoge schonen ziet niemand dat t een legging is.

Lekker lange warme vesten kunnen bijna overal wel overheen, daar zou ik dan ook voor gaan.

Kaka

Berichten: 4814
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 13:05

Het is al eerder gesteld, maar: wol! Niet goedkoop, maar niets houdt beter warmte vast. Dilling, Joha en Engel zijn o.a. merken die mooie wollen basics verkopen. Icebreaker is wat sportiever. Teym (NL merk!) heeft prachtige basic merino truien (voor zowel mannen als vrouwen) die het heel goed doen op de werkvloer.

Er zijn trouwens ook wollen maillots te koop, o.a. van Falke.
Laatst bijgewerkt door Kaka op 27-10-20 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 13:06

Zit je op je werk of sta je? Als je zit, kun je bijv aan zo'n verwarmd deken of kussen denken van bijvoorbeeld stoov. Geeft ook veel warmte. Of een electrisch kacheltje, die heb ik zelf onder mijn bureau staan, omdat ik veel heen en weer moet lopen. En bij kou waar ik echt niet meer van opwarm heb ik nog van die handschoenen zonder vingers liggen. Ziet er niet uit, maar helpt wel. En dan trek ik de trui vervolgens nog goed naar beneden.

Hannanas
Berichten: 13015
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 16:18

En wol is altijd ff proberen.
Icebreaker (t-shirts en ondergoed) jeukt alsnog als de neten bij mij, terwijl de ribbel-hemdjes van Dilling boterzacht zijn zonder jeuk.

Saar4
Berichten: 2346
Geregistreerd: 26-11-02

Re: Nette maar warme kleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 16:52

Ik zweer bij kasjmier. Dun, warm en staat mooi, ook op een spijkerbroek.

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-20 16:53

Hannanas schreef:
En wol is altijd ff proberen.
Icebreaker (t-shirts en ondergoed) jeukt alsnog als de neten bij mij, terwijl de ribbel-hemdjes van Dilling boterzacht zijn zonder jeuk.


Goed om te weten, ik heb wel een gevoelige huid