Na aanleiding van topic van heike

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Na aanleiding van topic van heike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 20:59

JAh moet het even van me afschrijven

5 jaar geleden heb ik zeer zwaar auto-ongeluk gehad
[VvdD] Moet maandag naar het ziekenhuis
Nu na 6 andere operatie heb ik 4 weken terug mijn 7de en laaste operatie gehad
Ze hebben toen mijn ijzeren pen eruit gehaalt

Ik doe gewoon zoveel moeite om er weer bovenop te komen maar voel me langzaam in een put vallen
Ik kan sinds 3 dagen zonder krukken weer in huis lopen
Dit had allemaal voorkomen worden als die meneer gewoon niet zo hard had gereden

Ik heb mijn laaste pony verkocht omdat ik het niet aan zou kunnen zien om haar 3 a 4 maanden door een ander te laten rijden
Eigelijk egowistisch
Gelukkig is ze goed terecht gekomen dus heb der een beetje vrede mee

Daarbij wil ik nog zoveel maar ik kan het niet meer
Ik zal nooit meer een eigen stal op kunnen bouwen
Ik zal nooit meer dan 2 paarden op een dag kunnen rijden
Ik zal nooit meer echt pijnloos door het leven kunnen gaan

Dit doet zoveel met mij
Ik ben nog geen 17 en ik voel me iemand van in de 30 soms
Ik heb geen echte jeugd gehad dat was amper mogelijk omdat ik steeds in het ziekenhuis lag
Soms denk ik wel waar doe ik het nog voor

Sorry voor het lange verhaal maar dit spookt al zo lang door me hoofd
dat ik het even van me moet afschrijven

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63


Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:15

Het positieve van dit al is dat je iig weer zonder krukken kan lopen.

Er zijn altijd nog wel ergens lichtpuntjes in je leven en als je ze alleen niet meer kan vinden, zoek hulp.

En trouwens, in de 30 zijn is niet zo oud hoor! Schijnheilig Bloos

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:35

Hé, meid, ik vind dat niet egoistisch hoor, dat je je pony hebt verkocht! Het is juist voor haar toch ook goed dat ze een baasje heeft gekregen die altijd voor haar kan zorgen? Vind ik echt niet egoistisch! Als je haar nou naar de slacht had gedaan ofzo... dan wel. Maar nu niet!

Ik snap wel dat je je af en toe heel beroerd voelt, hoor! Natuurlijk moet je altijd zoveel mogelijk positief blijven denken, maar soms wil je ook weleens even gewoon niet meer sterk zijn en even ergens je verhaal kwijt. Ik vind het dan ook goed dat je het hier hebt opgeschreven! Je kunt niet altíjd sterk zijn, en volgens mij ga jij er alles bij elkaar hartstikke goed mee om!

En alles bij elkaar heeft Buitenzorg natuurlijk gelijk: er zijn altijd lichtpuntjes. Het had zoveel erger kunnen zijn... Je had heel je leven in een rolstoel kunnen zitten of nooit meer kunnen rijden. Ik ken een jongen van veertien die nu nog een beetje kan rijden, maar over een tijdje niet meer, en die ook jong zal sterven, omdat hij een spierziekte heeft. Als je het zo bekijkt is twee paarden op een dag kunnen rijden nog heel wat. En misschien krijg je binnenkort weer een nieuw paard!
Dit is niet om jouw problemen af te doen met een 'het kan altijd erger', maar blijf positief kijken. Maar als je even je verhaal kwijt wilt, kan dat hier natuurlijk! *knuffel*

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:04

Niks egoistisch, maar heel eerlijk tegen over je pony.
En wat Ester zegt: er zijn lichtpuntjes!
Je bent nu al een stap verder dat je zonder krukken kan lopen.
Sterkte meis, en af en toe alles van je afschrijven kan zo opluchten!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

McLoessie

Berichten: 51
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:30

Succes met wat je gaat doen! Soms gaat het beter dan op andere tijden, geloof me. Sinds mijn 7e heb ik chronisch oogpijn, er zijn tijden geweest dat ik het niet meer zag zitten maar nu ben ik weer helemaal blij! Leuke studie, lieve vriend, leuke vrienden. Je moet van je leven maken wat je kunt, soms is dat alleen wat makkelijker dan andere keren.
Nogmaals: Succes!

Raya is my personal best!

CARNAVAL was mooi *LOL*

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:40

ag kop op meisie,
het is alleen maar beter voor de pony...
mischien dat als je nu rustig aandoet, je over ene jaartje ofzo, wel weer ene neiuwe pony kan nemen...

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 00:26

Meid, niet zo zwartkijken Ach gut
Zie de lichtpunten, je leeft nog..
Ookal kan je niet meer dan twee paarden op een dag rijden, je kunt tenminste nog rijden Lachen

Ga niet aan de dingen denken die je nu niet kunt, maar aan de dingen die je nog wel kunt Ach gut
Het leven is wat jij ervan maakt, en jij hebt die kans nog om er wat van te maken. Je bent nog jong, grijp die kans

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 00:41

Kop hoog meissie Ach gut !
Je ziet nu in een rot tijd (lichamelijk, situatie thuis), maar echt, wat Es ook al schreef: het eerste lichtpuntje is dat je nu al in huis zonder krukken kan gaan Lachen !
Verlang niet teveel in een keer van jezelf, logisch dat je dan tussen de bomen het bos niet meer ziet.
Doe het allemaal -letterlijk én figuurlijk Knipoog - stapje voor stapje, dan zal je zien dat sommige spoken die je nu ziet, zullen verdwijnen! Sterkte !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, _San87_, Blue_flower, Boheme, DotBot, Eva1975, fleurtjeuh, janneke_S, Lau07, rocky_1995, Shetje14, tinker_sally en 69 bezoekers