Hulp gevraagd (bataviastad of outlet Roermond)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Hulp gevraagd (bataviastad of outlet Roermond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-20 09:07

Lieve bokkers!

Is er toevallig iemand die naar Bataviastad gaat of naar de outlet in Roermond en die voor mij schoenen zou willen meenemen? *\o/*

__Robijn__

Berichten: 2908
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Hulp gevraagd (bataviastad of outlet Roermond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 14:42

:= ik wist niet dat bokt hier ook voor bedoeld was...... :n

Benfan

Berichten: 4007
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Re: Hulp gevraagd (bataviastad of outlet Roermond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 14:46

Handig bedacht, mare.. nee.

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: Hulp gevraagd (bataviastad of outlet Roermond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-20 15:18

O dit soort dingen zijn wel eerder voorbij gekomen hoor! :)

Anoniem

Re: Hulp gevraagd (bataviastad of outlet Roermond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 15:20

Maak er een dag weg van of vraag familie vrienden. Bokt is hier denk ik niet echt voor bedoelt

Fem

Berichten: 12512
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 15:21

Ik was pas geleden in Roermond... maar als jij een bokker zover krijgt om voor jou 1 uur of meer in de rij te gaan staan dan heb je geluk..

Ik heb serieus mijn favoriete schoenenwinkels overgeslagen.. het was echt belachelijk hoelang je daar voor moest wachten.

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-20 15:21

Fem schreef:
Ik was pas geleden in Roermond... maar als jij een bokker zover krijgt om voor jou 1 uur of meer in de rij te gaan staan dan heb je geluk..

Ik heb serieus mijn favoriete schoenenwinkels overgeslagen.. het was echt belachelijk hoelang je daar voor moest wachten.

O gatsie, dat had ik even niet bedacht..

@de rest die vindt dat Bokt hier niet voor bedoeld is.. enkele voorbeelden die wel mogen:

“Ik zoek dit en dat jurkje, heeft iemand tips waar te krijgen?” En meerdere bokkers willen wel gaan zoeken en bieden aan om het ook te kopen

Of bokkers die wel een pakketje willen afhalen via marktplaats omdat het alleen afhalen is of omdat de koper het niet betrouwbaar vindt oid
Mag en kan ook en dan wordt Bokt de hemel in geprezen omdat dat nou juist de leuke dingen zijn (EENS)

Wat is dat het verschil met mijn topic? Dat ik het gericht vraag? Dat ik er geen verhaaltje bij heb gezet oid? Oprecht benieuwd wel :)
Laatst bijgewerkt door Corelli op 11-08-20 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Fem

Berichten: 12512
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Hulp gevraagd (bataviastad of outlet Roermond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 15:28

Nee, normaal gesproken kan het er al druk zijn, maar nu door corona maatregelen moet je vaak voor de winkel wachten en daar staan soms hele rijen.

De Nike winkel stonden bordjes bij hoelang de wachtrij dan was... nou daar kon je gerust 1,5/2 uur moeten wachten.
Het leek wel een pretpark. :')

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-20 15:29

Fem schreef:
Nee, normaal gesproken kan het er al druk zijn, maar nu door corona maatregelen moet je vaak voor de winkel wachten en daar staan soms hele rijen.

De Nike winkel stonden bordjes bij hoelang de wachtrij dan was... nou daar kon je gerust 1,5/2 uur moeten wachten.
Het leek wel een pretpark. :')

Wow oke, dat wil ik iemand zeker niet vragen! Dank voor je inhoudelijke reactie :)

8nnemiek

Berichten: 43397
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 16:13

Mag best gevraagd worden, toch? Ik zie het probleem niet zo. Ik heb regelmatig wat spullen voor bokkers uit Duitsland gehaald en verstuurd.
Ik woon niet heel ver bij Outlet Roermond vandaan, maar het is er momenteel echt gekkenhuis inderdaad. Jammer, anders had ik je graag wat meegenomen.
Welk soort schoenen zoek je? Wie weet heeft iemand tips waar je ze nog kan vinden.

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-20 16:33

8nnemiek schreef:
Mag best gevraagd worden, toch? Ik zie het probleem niet zo. Ik heb regelmatig wat spullen voor bokkers uit Duitsland gehaald en verstuurd.
Ik woon niet heel ver bij Outlet Roermond vandaan, maar het is er momenteel echt gekkenhuis inderdaad. Jammer, anders had ik je graag wat meegenomen.
Welk soort schoenen zoek je? Wie weet heeft iemand tips waar je ze nog kan vinden.

Dankjewel! Ik wil echt niet dat iemand er veel moeite voor doet en lang in de rij staan hoeft zeker niet, maar ik bedoelde het inderdaad zoals jij het schrijft: iemand die al gaat en het geen probleem vindt :)

Ik zoek teensandalen van Fred de la brettoniere in maat 39, in een donkere kleur (groen, zwart, bruin, cognac). Eigenlijk zijn alle kleuren goed, behalve wat ze nu zelf in de huidige collectie hebben (roze met zilver en cognac |( )

Via de fanpagina begrepen dat ze bij de outlets nog liggen *\o/*


Afbeelding

LindyH

Berichten: 11259
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: The Buckle of the Bible Belt

Re: Hulp gevraagd (bataviastad of outlet Roermond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 16:38

Oh, die heb ik, in cognac! Ze zijn echt leuk!

Een bokker heeft voor mij zelfs een keer een shirtje uit Amerika meegenomen. Vragen staat vrij hoor.

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-20 08:14

LindyH schreef:
Oh, die heb ik, in cognac! Ze zijn echt leuk!

Een bokker heeft voor mij zelfs een keer een shirtje uit Amerika meegenomen. Vragen staat vrij hoor.

Dank voor je reactie! Ik heb al 8 jaar dit model ofzo en dan elk jaar/ elke 2 jaar een nieuw paar zo ongeveer. Ben nu echt toe aan nieuwe, maar de huidige kleur is echt niet m’n smaak helaas.
Wie weet meldt er zich nog iemand! :D

Appeltje00

Berichten: 5011
Geregistreerd: 28-09-09

Re: Hulp gevraagd (bataviastad of outlet Roermond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 12:00

Wij gaan in de vakantie waarschijnlijk en ga dan toch bij Fred kijken, dus ik kan ze voor je meenemen hoor. Ik stuur je wel even een pb de avond voor we gaan (moeten nog even de concrete dag plannen).

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-20 12:11

Appeltje00 schreef:
Wij gaan in de vakantie waarschijnlijk en ga dan toch bij Fred kijken, dus ik kan ze voor je meenemen hoor. Ik stuur je wel even een pb de avond voor we gaan (moeten nog even de concrete dag plannen).

Perrrrfect! Ik heb je gepbt *\o/* <3