Super-Single op weg naar Valentijsdag....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Super-Single op weg naar Valentijsdag....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 14:19

Wat verwachten de bokt-singles zaterdag?? Sturen jullie zelf iets? Vriendjes zijn?

Jullie hebben me even gemist want ik heb in mijn nieuwe huisje geen internetaansluiting (komt wel, wanhoop niet Knipoog ) maar ik zit nu thuis en kon het niet laten even een Date-update te schrijven. Knipoog The story continues... Laura Looking for Love (in all the wrong places)... Kusje

Vorig jaar rond deze tijd was ik helemaal happy Lovers met een vriendje en besloot ik voor het eerst sinds jaren dat Valentijsdag misschien wél cool was... Hyper! dus voor de verandering heb ik me laten meeslepen met de romantische liedjes-sfeer, harten en snoepjes.. Muziek! en mijn ultieme valentijns-cadeau was zó origineel: Ik heb een hele dag in de keuken hartjes-koekjes staan bakken met rood glazuur erop en weetikwat. OK dan!

Dus Laura kwam aan met een grote doos met strik, maar eer deze de tas uitkwam besloot meneer het uít te maken!! (wát een timing). Stoom uit je oren En nee, dat was niet omdat hij de koekjes niet lekker vond, hij heeft er geen gekregen want ik heb ze allemaal in mijn eentje opgevroten (had ik er nog íets aan. zucht) Extreme duivel

Maargoed. Vol goede moed dit jaar besloot ik me maar eens op een datingsite in te schrijven en voila, van de 354 geinteresseerden heb ik er maar drie gefilterd om eens mee te gaan stappen. Haha!

Meneer numero één was écht geen 1.90 (grrr) en eigenlijk was ik er na negen seconden ook al achter dat het verder niks was. >;) De verhalen van 'ik ben gevraagd om met een tv serie mee te doen, ken je die? De Bachelor!' (joh, dat ze Roderick gekozen hebben ipv jou.. Rolleyes ) en 'jij bent het 25e meisje dat ik op deze manier date (ja snap dat de rest hard gillend is weggerend) bevestigden dat alleen maar. Gelukkig kreeg ik erna een smsje 'Gezellig he maar jammer dat er geen klik was' maar hij kon het ook niet laten.. 'zullen we nog eens bellen om te evalueren'? Frusty

Meneer numero twee was een stuk normaler en best aardig en gezellig maar ineens kreeg ik last van een sociale-overkill Koe en besloot dat een blind date te veel energie kostte.

Maar nu lijkt het ineens of de mannen richting de Valentijnsdag ook een stuk alerter worden. Verward Ik heb ineens allerlei smsjes van oude vlammen, een huwelijksaanzoek Bloos! ('eigenlijk passen wij best bij elkaar, als ik nou nog 5 jaar wacht met die kinderwens, wil jij dan trouwen?') en een gewone 'vriend' die ineens erg vaak film wil kijken en dan maar blijft slapen 'want dat is zo gezellig'. Schijnheilig

Hmmm ik ben benieuwd of er dit jaar wat in mijn brievenbus ligt. We wedden er maar niet om. Nagelbijten / Gniffelen Maar het is in elk geval fijn te weten dat de marktwaarde van vandaag nog aardig is Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:26

*LOL* Laura, Laura *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:27

Laura schreef:
'zullen we nog eens bellen om te evalueren'? Frusty


OMG!!!!! Wow! *LOL* Haha!
Hey, maar hij heeft wel gevoel voor humor Schijnheilig

Ik weet wel dat Valentijnsdag als vrijgezel idd een stuk leuker was dan wanneer je een relatie hebt. Altijd spannend of je wat krijgt, en van wie enzo. Maar die lol gaat er wel een beetje af als je al 5 jaar van dezelfde een kaartje krijgt, dat bovendien op je gezamenlijke eettafel ligt Bloos

[edit: hele foute typo Bloos [/edit]
Laatst bijgewerkt door Cody op 12-02-04 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:30

Cody schreef:
die bovendien op je gezamenlijke eettafel ligt Bloos


Ehm... ik dacht weer eens aan iets anders.... Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:30

Hahahhaha altijd grappig die verhalen van jou! Haha!
Ben benieuwd wat er zaterdag dan allemaal in je brievenbus ligt!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:31

mijn valentijnsdag is hoogstwaarschijnlijk drukdrukdruk. Met paarden wel te verstaan Haha! Ik ben niet thuis maar verwacht toch niets dus dat komt goed uit Knipoog

Je hebt er weer een leuk verhaal van gebrouwen Laura, je maakt nog ns wat mee zo Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 14:32

Jurga"]
[quote="Cody schreef:
die bovendien op je gezamenlijke eettafel ligt Bloos


Ehm... ik dacht weer eens aan iets anders.... Schijnheilig
[/quote]
Het kaartje DAT...foutje Haha! Zo zie je maar hoe belangrijk een goede spelling is Schijnheilig

Laura, je hebt toch wel een postbus geopend hoop ik voor zaterdag?? Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 14:43

Neuh, ik verwacht écht niks Haha! De heren zijn nl allemaal van he kaliber "Ik wil niks"(behalve...) of ik heb ze al duidelijk gemaakt dat ík ze niet wil. Alhoewel, msschien moet ik maar even lief doen, zo'n grote bos rozen is best leuk Knipoog (Of ik moet er zelf eentje laten bezorgen Tong uitsteken )

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Suusje83

Berichten: 58
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 15:08

Mijn lover en ik zijn bijna 2.5 jaar bij elkaar en heeft valentijn altijd maar commercieel gevonden. We wilden wel graag uit eten maar meneertje sputterde altijd tegen als ik zei dat we met valentijn uit eten gingen, dan had ie echt geen zin meer .
Nou, we zijn dus wel 2 weken terug (lekker commercieel) uit eten geweest. Want als we dat een dezer dagen zouden doen dan zou dat weer te commercieel zijn Haha! .

"Word je door hevige emoties getart?
Volg altijd je hart!"

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 15:14

Prachtig verhaal heb je er weer van gemaakt, altijd errug leuk om te lezen hoe het met jouw dates verloopt. En das een compliment hoor!

Ik verwacht eigenlijk nix met Valentijn, heb nooit wat gekregen, zal ook nooit wat krijgen gok ik zo en ben heerlijk vrijgezellig. Dus ik ga gewoon werken, en uit, en naar een verjaardag!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 15:31

Nou ik kon ook eindelijk weer eens lachen Lachen Tis na 2,5 jaar nu een anderhalve week uit en kzie er zwaar tegenop (valentijn) maar goed je hebt me weer aan het lachen gemaakt Haha!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 15:37

haha, ik denk dat er helemaal niets in mijn brievenbus licht, maar ik ga 14 februari wel uit, kijken of er nog wat leuks rondloopt Knipoog

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 15:45

ik heb je 'columns' gemist laura Knipoog

ik hoop dat je een mooie rode brief met inhoud krijgt! (of meerdere Knipoog )

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 15:48

Nou ik ben benieuwd hoor wat je gaat krijgen zaterdag..

Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 16:02

Geweldig die verhalen van jou! weer erg leuk geschreven dit keer!!

Ik zelf stuur niets naar mijn vriend, vind ik te commercieel. Hij heeft wel een kaartje gekocht vertelde hij me, wel een kleintje zei hij er nog snel bij!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 16:19

haha, wat beschrijf je dit geweldig. Vooral je dates!! De eerste, wat een meloen!!!!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 16:42

Hmmm, ik ben deze valentijn misschien na 7 jaar weer singel...... Scheve mond
Ga er dit jaar dus maar helemaal niks aan doen.......

My imaginary friend thinks you have serious problems!

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11553
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 16:43

ik mag op valentijnsdag gewoon van 7 tot 5 werken, maar ik verwacht toch niets Haha!
K ga 's avonds wel uit, waarschijnlijk, maar verwacht ook daar niets, dan valt het alleen maar mee Tong uitsteken
Leuk verhaal trouwens Haha!

*Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam*
12-05-2016 Esmee Simone <3
28-12-2018 Dafne Joëlle <3

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 17:01

Leuk verhaal.
Ik verwacht zelf nix met valentijnsdag, heb nog nooit wat gehad (ben al ruim 20 jaar, heel mn leven dus, single).
Ik ben ook niet van plan iets te versturen, ik zou niet weten aan wie.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 17:24

ik verwacht er echt niets van, er zijn misschien we mensen waarvan ik iets kan verwachten...........als ze mn adres zouden hebben...en dat hebben ze niet Knipoog

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 17:40

Wahaha wat een verhaal *LOL*

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 08:42

wat een geweldig verhaal!
je zou wel eens iets van een column kunnen oprichten voor in de yes ofzo! gewelidig dit!

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 08:49

Ik ben ook al mijn hele leven single en verwacht zaterdag ook niets. Wel heb ik s'avonds het huis voor mij alleen en installeer ik mijzelf op de bank met wat versnaperingen en 2 goede videofilms. Heerlijk gewoon. Zal ook proberen even wat te bokken. OK dan!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 10:58

jaaaaaaaa daar is ze weer met haar fantastische verhalen, HEERLIJK !!!!!!!! Meid, blijf lekker daten, al is het maar om mij te vermaken hier op bokt met je verhalen Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 12:36

k verwacht helemaal niets. Huilen geen spannende dates in het vooruitzicht bovendien.

Och ik heb Karan nog, he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, Chita, Exorcizamus, Fling, fro, Ginny135, GoogleAdsense, hagelslag, kamsel, lillylover, Miekie74, Plus_en_Min, Polarize, Rose94, Zick_Zack en 69 bezoekers